Gå til innhold

hvordan skal man skyte seg i hodet?


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvmord kan også være en midlertig løsning på et permanent problem.

 

Nå er det du som er teit ^^

 

Hvor finner du begrepet "midlertidig" i forhold til det å være dau?

Nei, det er du som er trangsynt. Ingen vet hva det å være dau egentlig innebærer. Derfor er det umulig å fastslå om det er en midlertidig eller en permanent tilstand.

 

Du er en kverulant... vi snakker selvsagt om det fysiske individet som holder våpenet og trekker av...

 

Jeg vet da veldig godt at det åndelige deg ikke dør men lever igjen, igjen og igjen og følger de samme lovene som all energi.

 

jeg har levde tusenvis av ganger i mange forskjellige former..

 

Nå er jeg tilfeldigvis en ung heks som har valgt å knytte tråder med dere på verdensveven...

 

SKJERPINGS ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg er enda her. håndgranat tror jeg det blir ganske mye søl av. det blir jo ganske nydelig for den/de som skal idendifisere kjøtthaugen av deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

hvorfor vil man lage en helvettes vaskejobb for folk?

 

hvem blir ansvarlige for oppvasken om man gjør noe slikt på et offentlig toalett, kjøpesenter, skole eller lignende? de etterlatte, eller eierne av stedet?

Lenke til kommentar

Evt politiet, hvis du velger å sprenge deg selv på et offentlig toalett så tolkes det vel som terror...

 

Da kan man få livstids opphold på Guantanamo på toppen av det helle så det er jo en bonus vil jeg tro..

Fy flate og teit du er

 

Jepp.. jeg vet.. men denne tråden drar meg ned på et nivå jeg er usikker på om det er mulig å komme opp av uten å måtte desinfiseres.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ser personlig på gjennom munnen som den sikreste måten. Slik at man treffer både lillehjernen, i tillegg til ryggmargen/nervesystemet. Eventuelt litt på skrå oppover under haken, og får en nogenlunde samme retning. Er vel større sjanse for at skuddet ikke blir stoppet av hodeskallen heller, siden den er litt hul på undersiden.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...