Gå til innhold

hvordan skal man skyte seg i hodet?


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

"Death by firing squad". Og den metoden brukes ikke lengre i USA. Der er det sprøyte, gass og stol som gjelder.

 

Brukes/lovlig fortsatt i én stat (Oklahoma), dog som sekundær metode.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er åssen

 

1. dra til army shop

2. Kjøp barrett 50 cal

3. skyt seg selv

4. Slpash

 

Ikke for å være pirkete... Men klarer man egentlig å skyte seg selv med en Barret 50 cal. ??

 

Er det ikke litt langt løp??

 

Eller det går kanskje om man bruker tåa til å trekke av med seff...

 

Men kam hvem som helst bare kjøpe en slik da???

 

Avsagd snikskyterifle FUCK YEAH!

 

Nei, det beste er nok å fyre en molotov cocktail inn i munnen og tenne på.

Lenke til kommentar

Kan du gi meg noen sammenhenger der selvmord vil ikke være den feige utveien av problemet?

1. Du sitter på informasjon som vil kunne medføre den sikre død til tusener av mennesker, men blir tatt av fienden som vil torturere deg og gi deg medisiner som garantert vil få deg til å avsløre dette.

Har du en sammenheng som ligger litt uten for hollywood og mer inn i den realistiske verden. Ikke helt overbevist

Detta æ'kke hollywood...

Lenke til kommentar

Kan du gi meg noen sammenhenger der selvmord vil ikke være den feige utveien av problemet?

1. Du sitter på informasjon som vil kunne medføre den sikre død til tusener av mennesker, men blir tatt av fienden som vil torturere deg og gi deg medisiner som garantert vil få deg til å avsløre dette.

Har du en sammenheng som ligger litt uten for hollywood og mer inn i den realistiske verden. Ikke helt overbevist

Detta æ'kke hollywood...

 

Nei, men det betyr heller ikke at det skjer "hver dag". De fleste som ender sitt eget liv gjør det pga. depresjoner, ikke pga. tortur.

Lenke til kommentar

Avsagd snikskyterifle FUCK YEAH!

 

Nei, det beste er nok å fyre en molotov cocktail inn i munnen og tenne på.

Jeg tror du må ta en nærmere kikk på hvordan en molotov cocktail fungerer.

 

Klar over at den eksploderer når selve flasken knuses. Er bare å peise den svinhardt i tanngarden, da.

Lenke til kommentar

Molotov cocktails danner/utløser vel strengt tatt ikke skikkelige eksplosjoner, men jeg tror en som går av inni kjeften din herper deg godt, og at om man ikke dør av flammene med det samme så blir man slått ut av sjokket.

 

Det hadde vært lettere å dynke seg i bensin, tenne på, for så å smelle en glassflaske så hardt du kan i tennene dine. Så slipper du:

 

1. Lage en molotov cocktail

 

2. Banke en glassflaske full av bensin i ansiktet sitt helt til den knuser, før kluten brenner opp.

 

 

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar

Må være jævlig å gradvis miste kreftene sine og drukne.

why... det er jo det som er målet med turen.. Du vil jo bli så sliten ^^

 

Men samma det.. om du synes det går for lang tid så er jo sementsko også et valg..

 

Fortsatt like jævlig. Nå har ikke jeg erfaring med å drukne, men jeg tror at de få som faktisk velger å ta livet av seg ved svømming ombestemmer seg og får panikk når de har kommet ganske langt ut, og de som ikke greier å svømme tilbake dør på en jævlig kjip måte. Å bli så sliten at man ikke greier å gjøre noe, og sakte kjenner at man ikke greier å puste er ikke en deilig følelse heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...