Gå til innhold

hvordan skal man skyte seg i hodet?


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men vil ikke en .45 i skallen lage baluba i bakkant uansett, på grunn av det store hydrauliske trykket?

 

En .45 vil jo sette av mer energi i målet enn en 9mm på samme hastighet, men siden 9mm er ladet til å gå raskere vil de kanskje gå gjennom oftere?

 

Om begge to går gjennom vil min forståelse av fysikk tilsi at kulen med størst diameter avsetter mest energi i målet.

Lenke til kommentar

Men vil ikke en .45 i skallen lage baluba i bakkant uansett, på grunn av det store hydrauliske trykket?

 

En .45 vil jo sette av mer energi i målet enn en 9mm på samme hastighet, men siden 9mm er ladet til å gå raskere vil de kanskje gå gjennom oftere?

 

Om begge to går gjennom vil min forståelse av fysikk tilsi at kulen med størst diameter avsetter mest energi i målet.

 

netopp 45acp vil lage et stort hull i hodet men 45acp hollowpoints vil explodere inni hodet (utvide seg) og antagelig vis ta med deler av ansiktet også

post-214895-0-85257200-1308146621_thumb.jpg

Endret av supercz
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

jeg ahr sett på film at folk velger forskjellige måter å skyte seg i hodet på. inn i munnen, under haka eller mot tinningen eller siden av hodet.

 

hva er egentlig den beste måten?

 

jeg skal ikke skyte meg, jeg bare lurer.

 

shoot!

Lenke til kommentar

huff.. nå er det gått 17 dager og dere har enda ikke klart å finne en optimal måte å gjøre slutt på noe som UANSETT vil ta slutt en dag..

 

Priceless

 

Har vel funnet svaret. Har blitt sagt mange ganger her; treff lillehjernen, evt. bruk et badass kaliber.

Lenke til kommentar

Dropp våpen, gå heller for L-pill eller lignende. F.eks. sovepiller og da spesielt barbital-gruppen eller stort sett ennhver form for medisin brukt til narkose, metadon, demerol, nikotin osv. Lista er nesten endeløs med ting som vil gi en garantert og tilnærmet smertefri død fremfor skudd mot hodet som flere i topic allerede har påpeket er langt fra en sikker metode :whistle: (Og et pluss for de som rydder opp som slipper et blodbad, og muligheten for åpen kiste)

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Jeg søkte etter noe tilfeldig på google bilder en gang. Fikk opp bilde av en kar som hadde skutt seg selv i hodet og bommet på en eller annen måte.

Kjeven hans var borte og resten av fjeset var heller ikke til å se. Han satt oppreist med helsefolk rundt seg.

Ikke et koselig syn.

 

Dessuten, vil ikke en mindre kule sprette litt frem og tilbake inne i skallen? Mener jeg så en forklaring av det på CSI :p

 

 

 

Lenke til kommentar

Jeg søkte etter noe tilfeldig på google bilder en gang. Fikk opp bilde av en kar som hadde skutt seg selv i hodet og bommet på en eller annen måte.

Kjeven hans var borte og resten av fjeset var heller ikke til å se. Han satt oppreist med helsefolk rundt seg.

Ikke et koselig syn.

 

Dessuten, vil ikke en mindre kule sprette litt frem og tilbake inne i skallen? Mener jeg så en forklaring av det på CSI :p

 

 

det du tenker på er subsonic 22lr kuler.

 

de gr ikke altid fortnokk til og trenge igjenom skallen men treffer du og den går i gjenom så kan den lage en fin mengde hjerne grøt

med andre ord sikt litt opp og igjenom øye

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Dropp våpen, gå heller for L-pill eller lignende. F.eks. sovepiller og da spesielt barbital-gruppen eller stort sett ennhver form for medisin brukt til narkose, metadon, demerol, nikotin osv. Lista er nesten endeløs med ting som vil gi en garantert og tilnærmet smertefri død fremfor skudd mot hodet som flere i topic allerede har påpeket er langt fra en sikker metode :whistle: (Og et pluss for de som rydder opp som slipper et blodbad, og muligheten for åpen kiste)

 

jeg tviler på at folk flest har slikt liggende. men folk flest har kanskje heller ikke våpen til å skyte seg med lgigende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...