Gå til innhold

Sniktitt: StarCraft II: Heart of the Swarm (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er tiden hvor du spiller som Kerrigan lagt til før (og/eller under) Wings of Liberty? Regner med noe annet blir litt vanskelig..

 

Da jeg leste på Giant Bomb fikk jeg inntrykk av at pakken fortsetter etter Wings of Liberty. Det er jo litt rart med tanke på hvordan akkurat det spillet sluttet.

 

Hun er sikkert dobbeltagent ;)

Lenke til kommentar

Melder meg frivillig til en slik betalt tur til Blizzards hovedkvarter!

 

Fra spøk til ,uhm, alvor så ser dette veldig spennende ut, men jeg lurer også på hvordan dette skal passe sammen med historien fra det forrige spillet.

 

Angående multiplayer så er balansen der så nøyaktig at bare det å endre 10% på en enhet forandrer strategier, så jeg kan vanskelig se hvordan de kan innføre nye enheter eller andre forandringer uten å skape enormt med arbeid for seg selv. Men, det er lov å hope, jeg synes det hadde vært spennende om de tok den sjansen, gitt at de gjorde det på en måte som gjorde det spiselig for eliten i e-sport.

Lenke til kommentar

Melder meg frivillig til en slik betalt tur til Blizzards hovedkvarter!

 

Fra spøk til ,uhm, alvor så ser dette veldig spennende ut, men jeg lurer også på hvordan dette skal passe sammen med historien fra det forrige spillet.

 

Angående multiplayer så er balansen der så nøyaktig at bare det å endre 10% på en enhet forandrer strategier, så jeg kan vanskelig se hvordan de kan innføre nye enheter eller andre forandringer uten å skape enormt med arbeid for seg selv. Men, det er lov å hope, jeg synes det hadde vært spennende om de tok den sjansen, gitt at de gjorde det på en måte som gjorde det spiselig for eliten i e-sport.

 

så dette er kun en ny singeplayer lik den idag, bare at man styrer zerg isteden for terran?

Endret av m0ffe
Lenke til kommentar

Jeg er ingen ekspert på dette, eller lest noe om det, men jeg vil tro at det kommer flere enheter(units), bygninger og diverse ting som kan oppgraderes i multiplayer og, slik som det var for Brood War til Starcraft 1.

 

I singelplayeren så står det vel i artikkelen at det blir litt mer Hero preg med Kerrigen slik som i Warcraft, men det får vi vel ikke svar på før om en stund om det blir slik.

Lenke til kommentar

Dette er vel heller tidspunktet hvor man nikker bekreftende til at Blizzard faktisk forsøker å melke lommeoboka di. :p Men det ser jo ut som det virker, så mer makt til dem. (Koster vel en del å lage så fin CGI)

 

Husker de tidene vi spilte Warlords Battlecry 3 med 16 raser, 28 klasser, over 130 spells og enormt antall unike enheter, og betalte en gang.

Lenke til kommentar

Er tiden hvor du spiller som Kerrigan lagt til før (og/eller under) Wings of Liberty? Regner med noe annet blir litt vanskelig..

 

Handlingen vil bli satt rett etter eller en kort stund etter slutten på Wings of Liberty. Dette blir bekreftet så å si her http://www.gametrailers.com/video/debut-teaser-starcraft-ii/714345.

 

Klarer så å si ikke å vente lengre. selv om det kommer ut tidlig i 2012 :( Skal lett punge ut rundt 700 spenn for collectors sånn som jeg gjorde med Wings of Liberty!

 

Zerg unity!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...