Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Epic Yarn er sukkersøtt men utrolig kjedelig spillmessig. Det er null vanskelighetsgrad, man bare dras gjennom brettene og er ferdig. Men søtt konsept såklart.

 

Jepp, men det er i grunn derfor jeg anbefalte det. Min erfaring er at folk som spiller lite har en tendens til å gi opp så snart det butter imot og man må bruke flere forsøk, forskjellige fremgangsmåter o.l., men det skjer nesten aldri i Kirby. I tillegg er spillet veldig kreativt og gameplayet byr stadig på noe nytt, så selv jeg som er rimelig garvet fikk noe ut av det.

 

 

Hun synes Kirby så veldig kjedelig ut. Og hun har ingen problemer med at ting blir for vanskelig. Gjør det vi kan for og få 100% på DKCR nå, og vi/hun spiller de samme banen gang på gang og taper på samme sted igjen og igjen uten at det blir et problem for henne.

 

 

Mhm. Et problem er jo at det lages veldig få 2D-plattformspill for tiden, så det er ikke så lett å komme med anbefalinger i lange baner. Hvis hun også liker 3D-plattformspill så er jo Super Mario Galaxy 1 og 2 suverene; her er det i tillegg en solid utfordring hvis dere skal ha 100% completion. Bakdelen med SMG er at man ikke kan spille på likt, men spiller nummer to kan kontrollere en peker på skjermen som hjelper spiller én å samle inn gjenstander.

Lenke til kommentar

Skjønner. Vi har et eller annet Super Mario 3D spill på Wiien, men det synes både hun og jeg var jævlig kjedelig. Men jeg lurer på om jeg skal få sendt henne inn i den tråden her, så kan hun få frem hva hun liker selv. For det kan jo hende hun liker veldig mye mer enn hva jeg vet. Blir nok lettere sånn. :p

Lenke til kommentar

Et problem er jo at det lages veldig få 2D-plattformspill for tiden, så det er ikke så lett å komme med anbefalinger i lange baner.

Veldig få? 2D-plattformspill har jo fått en ny gullalder, ikke mange år siden 2D-plattformspill var helt fraværende på konsoller.

Lenke til kommentar

 

Et problem er jo at det lages veldig få 2D-plattformspill for tiden, så det er ikke så lett å komme med anbefalinger i lange baner.

Veldig få? 2D-plattformspill har jo fått en ny gullalder, ikke mange år siden 2D-plattformspill var helt fraværende på konsoller.

 

 

Jo, det er bedre enn før. Jeg tenkte på tiden før man begynte å lage 3D-plattformspill overhodet, da en stor del av titlene som kom ut var 2D-plattformspill. Perioden rett etter Mario 64 var den verste, da alt skulle være 3D av prinsipp.

Lenke til kommentar

 

 

Et problem er jo at det lages veldig få 2D-plattformspill for tiden, så det er ikke så lett å komme med anbefalinger i lange baner.

Veldig få? 2D-plattformspill har jo fått en ny gullalder, ikke mange år siden 2D-plattformspill var helt fraværende på konsoller.

 

 

Jo, det er bedre enn før. Jeg tenkte på tiden før man begynte å lage 3D-plattformspill overhodet, da en stor del av titlene som kom ut var 2D-plattformspill. Perioden rett etter Mario 64 var den verste, da alt skulle være 3D av prinsipp.

 

Enig, en grusom periode for videospill, også i denne perioden jeg sluttet å spill nettopp av den grunn at det var så mange dårlige spill og litt av at jeg ikke taklet 3D spill. Ironisk nok var det vel Mario som snudde trenden igjen med den vanvittige suksessen i New Super Mario Bros.

Lenke til kommentar

They say to never work with animals, but two men, Retro CEO Michael Kelbaugh and Nintendo SPD producer Kensuke Tanabe, have been guiding one ape for 20 years now. In the week that their newest game, Donkey Kong Country: Tropical Freeze, arrives here's our full interview with them from ONM 104:




http://www.officialnintendomagazine.co.uk/57137/features/monkey-men-talking-to-michael-kelbaugh-and-kensuke-tanabe/?page=1


Lenke til kommentar

Må bare skryte over Tropical Freeze. Det er fantastisk artig. Vanskelighetsgraden har tatt seg opp betraktelig siden World 1. Er nå på World 5 og sliter en del, men med litt tålmodighet går det for så vidt greit. Noen andre som har fått tak i spillet?

The most impressive aspect of Donkey Kong Country: Tropical Freeze is the fantastic level design. There isn’t a single lackluster stage to be found in this well-made game, but there are many outstanding ones. Each stage is more impressive than the last and every world introduces new surprises that make the game experience a remarkable one. Whether you are platforming, swimming, or piloting a rocket barrel, the stages offer a nice balance of challenge and difficulty. There are a few stages in the latter half of the game that may prove to be a bit frustrating, but they aren’t as tedious as the late-game stages of DKC: Returns.

Jeg har ikke mottatt mitt eksemplar ennå, gleder meg.
Donkey Kong Country: Tropical Freeze - Stickerbush Symphony Theme (Bramble Blast Remix)

 

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...