Gå til innhold

Den store Nintendokaféen


Anbefalte innlegg

Siden det kommer oppfølger til A Link To The Past, og Yoshi's Island DS oppfølger, så vil jeg si at Nintendo 3DS har mye bedre spillbiblotek en DS i mine øyner, og det er uten et eneste Pokemon spill til 3DS (vet det er et spill på vei til 3DS)

 

Kan ta noen eksempler

Mario Kart 7 er bedre en Mario Kart DS

Super Mario 3D Land er bedre en alle Mario spill på DS

Legend Of Zelda Ocarina Of TIme (ja jeg vet dette er en remake, men hos meg teller det like mye) er bedre en Zelda spillene på DS

Kingdom Hearts Dream Drop Distance er bedre en samtlige Kingdom Hearts spill på DS

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nintendo har blitt for casual, men de har alltid 2 spill som er så jævlig bra at man må bare kjøpe boxen 5 år etter at den ble gitt ut.

 

Som The Last Story som jeg lånte Wii en til søsteren min bare for og spille.

Eller Windwaker til Gamecbe og resident Evil 4, solgte ps2 for og så kjøpe Gamecube bare for 1 spill.

 

Lol var ikke Gamecube kjempebillig 800 i slutten ?

 

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Jeg er langt fra enig i at Nintendo har blitt for casual, faktisk vil jeg si at årene 2006-2010 kanskje er de beste i Nintendos historie noensinne.

 

Det er også bare en vits å sammenligne 3DS og DS foreløpig. DS har et så ufattelig mye bedre bibliotek enn både 3DS og omtrent alle andre plattformer noensinne. Men vi kan jo selvsagt håpe at 3DS på sikt vil nærme seg det samme nivået, dog med den elendige tredjepartsstøtten er det vel tvilsomt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

This Is What A Boss Battle In The New Zelda 3DS Looks Like

 

Yesterday, after Nintendo announced a new Zelda set in the world of A Link To The Past, Kotaku was given a chance to have some hands-on time with the 3DS title. We saw the new wall mechanic, and Kirk Hamilton was able to work his way to a caterpillar boss battle in the demo—you can see that encounter in the video above. It's Moldorm.

 

http://kotaku.com/this-is-what-a-boss-battle-in-the-new-zelda-3ds-looks-l-476202679?utm_campaign=Socialflow_Kotaku_Facebook&utm_source=Kotaku_Facebook&utm_medium=Socialflow

Lenke til kommentar

Litt synd at grafikkstilen er så glorete, liker snes grafikken bedre. Ellers virka det som om dette spillet også lider under "alt skal være enkelt generasjonen". Og tilslutt synes jeg ikke den vegg funksjonen er noe særlig. Menmen, får et ALTTP "2" iallefall, bedre enn ingenting.

 

Hvordan kom du til konklusjonen alt enkelt generasjonen, og hva mener du med at vegg funksjonen ikke er noe særlig, jeg spør ikke ikke for uenighetens skyld men jeg lurer på hvordan du kan oppleve dette nå.

Endret av PÃ¥inter
Lenke til kommentar

Er vel ganske tidlig å vurdere den vegg-funksjonen. Synes også det ser ut som en gimmick, men i det minste en grafisk kul gimmick (hieroglyf-Link). Ellers hadde jeg også foretrukket om de brukte sprites, men det er vel kanskje ok at de faktisk velger å endre den grafiske stilen litt - Nintendo pleier jo å få mange kommentarer om at de endrer for lite - men det er vel et klassisk tilfelle av "damned if you do, damned if you dont" som Nintendo stort sett rammes av.

 

Har ellers tatt en liten oppryddning i DS-biblioteket mitt i dag, og fullført både Castlevania Dawn of Sorrow (var kommet frem til sistebossen, som var ekstremt vanskelig imo), og DK: Jungle Climber hvor sistebossen var faktisk enda vanskeligere. To kule spill dog. Castlevania er jo Castlevania, og det slår jo aldri feil, mens Jungle Climber var et veldig anerledes plattformspill i en helt annen gameplay-stil enn de klassiske Mario/Donkey Kong-spillene. Utfordringen er fantastisk og krever virkelig dedikasjon for å komme gjennom, så jeg vil egentlig anbefale det, ihvertfall om man finner en billig kopi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

GTA3 var ikke på Gamecube av uforståelige grunner. Sannsynligvis fordi Rockstar mente at spillet ikke ville selge godt nok til å dekke inn kostnadene til en sen port (Sony betalte for tidseksklusivitet). Nintendo hadde ingen "for voldelig" policy på dette tidspunktet, og et spill som BMX XXX var bare usensurert på gamecube, mens spill som Eternal Darkness ble publisert av Nintendo.

 

 

 

Har en ekstra kopi av Final Fantasy: 4 Heroes of Light (uåpnet) til DS. Hva setter du opp?

 

Vet ikke hva den er i verdi, men har en Uåpnet Mass Effect 3 Wii U! Holder det? =D

Endret av Zelkin
Lenke til kommentar

Det kommer nok. Tenk hvor mye sutring det ville blitt hvis Nintendo "bare" hadde lansert enda en Zelda-port :)

 

Da bør dem også ta med The Legend of Zelda The Wind Waker på Nintendo 3DS :)

Det spillet er ekstremt gøy, savner å seile på sjøen, men GameCuben min virker ikke lenger. Men om dem klarer å få det på Nintendo 3DS kan man jo ligge i sengen under dynen i helgene og oppleve det fantastiske spillet. The Legend of Zelda Majora's Mask var også veldig bra og mystisk, kan virkelig ikke skjønne hvis Nintendo bestemmer seg for å glemme å remake disse spillene, de er jo alle sammen fantastiske og unike, og samtidig tidløse. De er fortsatt legendariske, og vil alltid være det for meg. Jeg lover Nintendo at jeg vil kjøpe disse spillene igjen.

 

6nxnhf.jpg

 

6iwqo4.jpg

 

mkur7q.jpg

Endret av ZeldaLink
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke hva den er i verdi, men har en Uåpnet Mass Effect 3 Wii U! Holder det? =D

 

I verdi tipper jeg ME3 Wii U ligger høyere enn mitt Final Fantasy til DS, men jeg har allerede Mass Effect på 360, så ville vært fint med noe jeg faktisk manglet. Har du noen andre interessante ting? Vi må jo nesten få i gang dette veddemålet :)

 

Da bør dem også ta med The Legend of Zelda The Wind Waker på Nintendo 3DS :)

Det spillet er ekstremt gøy, savner å seile på sjøen, men GameCuben min virker ikke lenger. Men om dem klarer å få det på Nintendo 3DS kan man jo ligge i sengen under dynen i helgene og oppleve det fantastiske spillet. The Legend of Zelda Majora's Mask var også veldig bra og mystisk, kan virkelig ikke skjønne hvis Nintendo bestemmer seg for å glemme å remake disse spillene, de er jo alle sammen fantastiske og unike, og samtidig tidløse. De er fortsatt legendariske, og vil alltid være det for meg. Jeg lover Nintendo at jeg vil kjøpe disse spillene igjen.

 

Hvis du har en Wii kan du spille gamecube-spill som Wind Waker der - og forøvrig så kommer det faktisk en port av WW til Wii U senere i år. Ellers er det øverste bildet fra Twilight Princess, men det viste du kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du har en Wii kan du spille gamecube-spill som Wind Waker der - og forøvrig så kommer det faktisk en port av WW til Wii U senere i år. Ellers er det øverste bildet fra Twilight Princess, men det viste du kanskje?

 

Det visste jeg ikke, takk for det kanskje jeg skal kjøpe Wii U :ohmy:

Ja jeg liker også Twilight Princess :ohmy::ph34r: :ph34r:

Endret av ZeldaLink
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...