Gå til innhold

Skal bli kriminell, trenger forslag


Anbefalte innlegg

Hvordan straff ville man fått for væpnet ran?

 

I verste fall døden. Politiet rykker ut med våpen på slike oppdrag.

 

Heldigvis er TS en syk jævel, som ikke tar med en pistol når han raner en bank. Det er en del AG3 i omløp, får man tak en spesialutgave, som AG3-F1 eller F2, med innskyvbar kolbe er man godt i gang. Så har man selvsagt med lysgranater og konvensjonelle splintgrantater. Trikset er å virkelig være spinnvill. Skyte noen uskyldige på vei inn, og få pengene i en helvetes fart og komme seg ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan straff ville man fått for væpnet ran?

 

I verste fall døden. Politiet rykker ut med våpen på slike oppdrag.

 

Heldigvis er TS en syk jævel, som ikke tar med en pistol når han raner en bank. Det er en del AG3 i omløp, får man tak en spesialutgave, som AG3-F1 eller F2, med innskyvbar kolbe er man godt i gang. Så har man selvsagt med lysgranater og konvensjonelle splintgrantater. Trikset er å virkelig være spinnvill. Skyte noen uskyldige på vei inn, og få pengene i en helvetes fart og komme seg ut.

 

 

Om det er planen din er du definitivt mer gal...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Start med å lure kvinnfolk fra Øst-Europa og Thailand til Norge i håp om et bedre liv, så snart de kommer til landet tvinger du dem til å selge seg, få dem til og jobbe 15-timers dager. Evt. kan du kjøpe deg ei billig leilighet i Oslo sentrum og leie den ut til horekunder.

 

:)

Endret av Cpt
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dersom jeg var TS ville jeg satset på å male meg svart, lært meg somalisk og søkt asyl i norge. Da ville han kassert inn masse sosialstøtte samtidig som han går i jobb som den vanlige seg selv.

Dersom planen sulle feile (liksom, den er skuddsikker) kan han bli pirat i i Adenbukten.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Nei hacker, mye mer gøy å "hakke" istykker pcer hos elkjøp/expert/politiet osv

: )

 

(Media refererer til crackere, med ordet hackere. Jeg vet at hacker originalt er en programvare utvikler. Så ja, jeg mener cracker.....)

 

-----------------

Skrevet med HTC Legend.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...