Gå til innhold

(SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene || IKKE bruk sitering av brukere utenfor tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er det vel mer eller mindre bekreftet at bok tre blir mer enn en sesong. Vi som har ment dette hele tiden kan juble for det ihvertfall.

 

Benioff: A Storm of Swords will not be a single season. Beyond that, we’d rather not speculate, as HBO has not yet confirmed a third season and we’re not in the mood to jinx anything.
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har lest første boka og sett serien et par ganger. Men det er noe jeg lurer på. F.eks. den scenen i episode 5 der Cersei snakker med King Robert, hvor er den i boka? Er jo bare de to i rommet og så vidt jeg husker er det verken ett kapittel sett fra Cersei eller Robert sin side?

 

Serien er basert på bøkene, men det er ikke alt som er likt. Mange samtaler i serien finnes ikke bøkene. Det er både karakterer og samtaler som er oppspinn for å lage bra tv. Eller i Ros sitt tilfelle, vise pupper.

 

Det vil bli langt mer avvik fra bøkene for hver sesong som lages. Helt naturlig.

 

Edit:

 

Ja, det jeg syns det virka som. Syns bare det er litt rart å legge til ting sånn uten videre, men regner med de snakker med George R. R. Martin angående hva de skal legge til

 

Til en grad, absolutt, men det er tv-serien for alle pengene. GRRM har solgt seg ut av alt av rettigheter, som han sier ofte. Heldigvis solgte han rettighetene nettopp fordi skaperne ønsker å følge bøkene så tett som mulig, uten at kvaliteten taper seg.

Endret av Thommesen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...