Gå til innhold

Ingen bruker kameraet på iPad 2


Anbefalte innlegg

Haha. Dette er egentlig ganske morsomt. En av de viktigste tingene anmeldere og bedrevitere hadde på todo-listen for iPdad 2 var kamera. Ipad ble også trukket for dette i tester. Så viser det seg at dette var noe folk ikke hadde bruk for, da ingen jo bruker det. Hjelper ikke om kameraet hadde hatt 20 mp oppløsning.

Kameraet på iPad 2 brukes til videokommunikasjon, som FaceTime og Skype. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, men ingen bruker det. Det er poenget.

Nei.

 

Det er for det første dokumentert at det er endel som faktisk poster bilder tatt med padda til flickr, utrlolig nok. Det er dessuten dokumentert at det er betydelig flere som gjør det enn artikkelen ga inntrykk av. I tillegg har nokså mange foreslått at dette ikke er disse kameraene sin primærfunksjon.

Lenke til kommentar

Haha. Dette er egentlig ganske morsomt. En av de viktigste tingene anmeldere og bedrevitere hadde på todo-listen for iPdad 2 var kamera. Ipad ble også trukket for dette i tester. Så viser det seg at dette var noe folk ikke hadde bruk for, da ingen jo bruker det. Hjelper ikke om kameraet hadde hatt 20 mp oppløsning.

 

Dette viser bare at det at alle enheter skal ha "alt" ikke er det som teller. Anmeldere savner alltid "alt", men de som skal bruke det og kjøpe det, ikke minst, couldn`t care less.

 

Bra kommentar, er vel mange "nyttige" duppeditter som er lansert gjennom tidene som aldri slår an. Philips DCC anyone ? Segway som ble hypet opp som den største oppfinnelsen siden ostehøvelen ?

 

Jeg for min del skulle likt å visst hvor mange av de 100000 DLSR som selges hvert år som faktisk blir brukt og samtidig hvor mange av de som har kjøpt med video funksjonalitet som benytter dette.

Lenke til kommentar

(en annen sak er hvor mange som etter kort tid lar hele hypebrettet støve ned i en eller annen skuffe)

Ut fra brukmønsteret jeg har sett hos samtlige jeg kjenner som har anskaffet iPad, så er det nok statistisk grunnlag til å si at padda hverken bør klassifiseres som hype eller at den bare støver ned i en skuff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...