Gå til innhold

Gått lei spilling?


Anbefalte innlegg

Spill bare suger så jævli akkurat nå. Det kommer en hel hævv rundt i desember, og jeg venter også på at Rome 2 total war skal bli annonsert. Men det blir det nok ikke, for Creative Assembly ønsker å joine konsoll-gold-digginga...

 

Slutta også med wow for flere måneder siden, for alt bare føles så gammelt og utdatert. Hadde blitt mer interessant hvis Recruit A Friend hadde vært normal levle-speed, men neida. Tar fremdeles flere dager played for å kunne nærme seg lvl 85.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå for tiden sitter å spille Armada 2525 med Supernova expansion.

 

Også av og til dabber jeg litt i Elemental:War of Magic. Venter egentlig til det nye "Fallen Enchantress" kommer, som blir en stand alone expansion pack.

 

Oj. Fikk et skikkelig Heroes of Might and Magic øyeblikk her.

Bestilt og hentes ned nuh.

 

Ser ut som om Armada kan bli neste...

 

Takker så meget.

 

Bare vær obs at Elemental har en dritt Campaign. Den er egentlig meint som en sandbox spill.

Lenke til kommentar

Jeg ER i samme situasjon. Det er kun ett spill jeg gleder meg til, og det er Skyrim. Blir også fort lei av Minecraft for tida..

Ja, jeg også gleder meg sykt til Skyrim! Det blir awesome!

 

Til dere andre som sier at jeg burde prøve turn-based spill. Nei takk.

 

Kanskje jeg skulle prøve meg på no spill som Mount & blade eller andre strategi spill slik som Rise of nation eller Europa Universalis.

 

Men, nå skal jeg nyte 17.Mai med noen pils sammen med gutta ;)

Lenke til kommentar

 

Bare vær obs at Elemental har en dritt Campaign. Den er egentlig meint som en sandbox spill.

 

Husker ikke Heroes of Might and Magic som noe annet jeg, så dette går bra.

Synes det er greit å ikke ha noe bestemt mål annet enn å kvele tid for en gangs skyld.

Lenke til kommentar

Flytt tråd hvis det er på feil sted. :)

 

Jeg har spilt nå ganske aktiv i 9 år. Jeg har prøvd alt av sjangere.

 

Men nå i det siste halvåret har jeg bare spilt et spill kanskje 2-3 timer så blir det kjedelig. Jeg har kjøpt meg Crysis 2, prøvde det i 2 dager og er lei det.

 

Fikk en fryktelig lyst til å ta opp Diablo 2 som er konge, men etter jeg hadde gjort først quest avslutta jeg fordi jeg syns det var forferdlig kjedelig.

 

Tror dere at jeg har gått lei spilling og er ferdig det å sitte timesvis med et eller flere spill?

Du er ikke en online gamer da? Counter Strike 1.6 og Source, CoD spillene osv blir jeg aldri lei av å spille online :p

Endret av Ferd!s
Lenke til kommentar

Flytt tråd hvis det er på feil sted. :)

 

Jeg har spilt nå ganske aktiv i 9 år. Jeg har prøvd alt av sjangere.

 

Men nå i det siste halvåret har jeg bare spilt et spill kanskje 2-3 timer så blir det kjedelig. Jeg har kjøpt meg Crysis 2, prøvde det i 2 dager og er lei det.

 

Fikk en fryktelig lyst til å ta opp Diablo 2 som er konge, men etter jeg hadde gjort først quest avslutta jeg fordi jeg syns det var forferdlig kjedelig.

 

Tror dere at jeg har gått lei spilling og er ferdig det å sitte timesvis med et eller flere spill?

Du er ikke en online gamer da? Counter Strike 1.6 og Source, CoD spillene osv blir jeg aldri lei av å spille online :p

Fikk litt vondt inni meg av den posten der. Men hver sin smak, tenker jeg. No offense ;)

  • Liker 9
Lenke til kommentar

online spill, neitakk. Har gått lei småunger som skriker og klager bare du eier dem. Holder meg til singleplayer spill der man kose seg litt. Finne ut av spillet. Finne ut hva som er bra av masteries. Slik som diablo. Der måtte man finne ut hvordan man skulle ta ut bosser.

 

Savner så sinnsykt de gamle gode klassikerne der det ikke var bare rett fram eller at easy mode var faktisk vansklig, på en måte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du blir nok ikke lei når Diablo 3 (<3) kommer :D hihi. Imellomtiden kan du begynne å "spille" irl. ehehe

Jeg gleder meg sinnsykt til Diablo 3 :D Beta kommer til sommeren.

 

Spille IRL ja, er i level 25 IRL ^^

 

Kan jo spille Torchlight til Diablo 3 kommer. ;) Også kommer Touchlight 2 seinere iår, som skal ha online/multiplayer.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Trakt en kanne kaffe, få noe fet musikk gjennom headset'et og kjør cruisecontrol på Team Fortress 2! Uten at du registrerer det, blir du bedre og bedre, før du plutselig føler at du må være bedre enn alle andre. KAPAW så sitter du 100 timer før du går lei og vender snuten mot de spillene som måtte ha din interesse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sliter veldig med det samme. Kjøper et spill og tenker; "dette ser jo ganske fett ut" Spiller rundt en time eller to, så blir det bare mindre og mindre, og til slutt i glemmeboka.

 

MEN! Kjøpte The Witcher 2 her om dagen, og det er virkelig noe jeg kan anbefale!

Lenge siden jeg har spilt et spill med fantastisk historie. Gameplayet sitter også relativt bra. Vanskelighetsgraden er høy. Du er nødt til å planlegge en del kamper før du kaster deg inn.

Lenge siden jeg har spilt et spill hvor jeg faktisk må bruke hjernen en smule.

 

Anbefales på det sterkeste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...