Gå til innhold

Noen gode Singel player RPG som kan anbefales ?


Anbefalte innlegg

Heisan

 

Jeg er nå ute etter en Singelplayer RPG (tar imot gjerne Online RPG og MMORPG tips og)

 

Har spilt nå Oblivion IV og Mass effect 2 og ferdig med dem nå =)

 

Grafikk har ikke noe og si , så lenge det ikke er fra steinalderen (overdriver litt nå ja).

 

Mvh Bjørn Boine

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heihei!

 

jeg har hørt at Thw Witcher skal være veldig bra RPG, også toeren av spillet kommer på 17. mai (tror jeg) eller så har du jo et spill som heter Dragon age 1 og 2. se litt på videoer av spillene som jeg har nevnt. :thumbup: Jeg har ikke prøvd noen av disse, men har hørt at The Witcher og Dragon age er veldig bra RPG.

Lenke til kommentar

Risen, Two worlds II og The witcher som flere andre anbefaler her.

 

Anbefaler også gothic 3, noen sier at den suger så enormt mye men den har en utrolig godt laget verden, med mange variasjoner av steder. Combaten føles tam i starten men etter at du har spilt nok med den så er det ingen problem lenger. Men siden du ikke bryr deg mye om grafikken så er gothic 2 en veeeldig god rpg spill.

Lenke til kommentar

Arcanum er et bra singleplayer RPG, og gameplayet er som Fallout 1/2 og andre infinity engine spill. Vampire: The Masquerade er et annet spill av samme som lagde Arcanum, og fantastisk bra. Begge spillene har dritbra atmosfære, historie og gameplay (selv om gameplayet varierer veldig mellom de to spillene). Du burde også teste ut mods til Oblivion (er en del på www.tesnexus.com). Mods forlenger og forbedrer spilletida til Oblivion betraktelig.

 

Er også enig med tidligere postere. Er veldig mange gode single player RPGer der ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...