Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MW3 selger noe helt sykt bra om dagen.

 

Det har solgt 9.3 millioner kopier på et døgn.....BF3 solgte 5 millioner på 1 uke. Men så er jo selvfølgelig disse 9.3 millionene av mennesker tullinger som ikke har peiling på spill...om vi skal høre på "ekspertene" innen spill....en må jo bare le.

 

Kilde

Kvantitet trenger ikke nødvendigvis bety kvalitet.

En må jo bare le når folk påstår omvendt.

 

Ikke at jeg påstår at CoD serien er en drittserie, langt ifra.

Storkoste meg med campaign på alle spille fra COD 4 til MW3, og MP på Black ops på PC, og delvis MW2 på PS3.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Helt drøyt hvor mye de har nerfa UMP. Fungerer ikke over 20 meter i det hele tatt. Selv om man ligger, er ikke 10 kontrollerte bursts nok til å ta fiender som er si 40m borte. Faktisk virker maskinpistoler bedre på avstand. Greit at silenced UMP var OP i MW2, men nå har de jo tatt helt av den andre veien. Samme med longshots egentlig. Med assault rifles må man fanken meg bruke minst 1/2 magasin på longshots, bruker jo opp kulene på 3 fiender. :ohmy:

Endret av Dellers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt drøyt hvor mye de har nerfa UMP. Fungerer ikke over 20 meter i det hele tatt. Selv om man ligger, er ikke 10 kontrollerte bursts nok til å ta fiender som er si 40m borte. Faktisk virker maskinpistoler bedre på avstand. Greit at silenced UMP var OP i MW2, men nå har de jo tatt helt av den andre veien. Samme med longshots egentlig. Med assault rifles må man fanken meg bruke minst 1/2 magasin på longshots, bruker jo opp kulene på 3 fiender. :ohmy:

 

hmm dette har ikke jeg lagt noe merke til, har Gull Camo på ump og folk whina på meg og at ump var OP... og når det gjelder acr dreper jeg folk med longshots 3/4 skudd...

 

Får vel mest i Search?

Nope, ikke det jeg har opplevd. Totalt sett får du mer exp i GW, Dom og Hq.

Headquarters er gamemoden du definitivt mest poeng i. Kan legge til Kill Comfirmed også, da det er endel poeng å hente her hvis du ikke kommer i lobby med bare rushere.

 

Hmm jeg synes FFA er best, da jeg vinner med 30-5 i score ca hver runde. Dog spiller HQ med clanen min når folka er med =)

Lenke til kommentar

hmm dette har ikke jeg lagt noe merke til, har Gull Camo på ump og folk whina på meg og at ump var OP... og når det gjelder acr dreper jeg folk med longshots 3/4 skudd...

PC eller konsoll? UMP virker syyykt UP på PC ihvertfall. Tar kun damage på knivrange+. Og longshots, 10-15 skudd her, minst, selv om det ikke lagger. Klarer ikke å ta campere i vinduer o.l, noe jeg gjorde hele tida i MW2. Må liksom sikte på beina til folk for å få kills.

Edit: Viser seg at range på UMP-en gjør at den fungerer helt ok. Tenkte hele tida at kick ville være greit (synes alltid rekylen var så høy i MW2), men opplevde mindre rekyl av å kjøre range isteden. Fungerer mye bedre også på kort avstand, virker som å redusere kicken faktisk er utelukkende negativt for UMPen sin del.

Skjer med at lagen fra MW2 er tilbake nå? Fienden ser meg sykt tidlig hver gang. Skyter fienden med en gang jeg ser dem, dør, og ser på killcam at de har rukket å snu seg og knote før de skøyt meg. Hvilket de ikke skal ha hatt tid til.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Yay, lagswitch igang! Dette blir mer og mer fail. Også: For å få et tap er det bare å bli med i et tapende game med liten tid igjen. Vinner man stort, men host failer (sur fordi man vinner eller spiller bugger), får man ingenting. Dette burde vært fiksa, da det ikke gir mening!

Nordmenn er igrunn morsomme også. Hver gang laget mitt leder som juling, starter de å campe sinnsykt, og vinner (er så mange steder å campe her at det er umulig å holde oversikten :new_woot: ). Så lei av folk uten baller nå.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

MW3 selger noe helt sykt bra om dagen.

 

Det har solgt 9.3 millioner kopier på et døgn.....BF3 solgte 5 millioner på 1 uke. Men så er jo selvfølgelig disse 9.3 millionene av mennesker tullinger som ikke har peiling på spill...om vi skal høre på "ekspertene" innen spill....en må jo bare le.

 

Kilde

Så utifra din teori er en golf bedre en ferrari siden den selger mer? Antall somgt betyr ikke at det er bedre.

Lenke til kommentar

MW3 selger noe helt sykt bra om dagen.

 

Det har solgt 9.3 millioner kopier på et døgn.....BF3 solgte 5 millioner på 1 uke. Men så er jo selvfølgelig disse 9.3 millionene av mennesker tullinger som ikke har peiling på spill...om vi skal høre på "ekspertene" innen spill....en må jo bare le.

 

Kilde

Så utifra din teori er en golf bedre en ferrari siden den selger mer? Antall somgt betyr ikke at det er bedre.

 

Men om en Ferrari hadde kostet like mye som en Golf hadde du kjøpt en Golf da? harhar.gif

 

Neida, antall solgt betyr ikke nødvendigvis at det er et bedre produkt. Akkurat som Wii spill selger mer en andre spill betyr jo ikke at disse spillene er bedre en hva som finnes på PS3 og X360. Men nå snakker vi jo om et spill som er til pc,ps3 og x360.

Og jeg tviler sterkt på at alle disse millionene av spillere ikke synes det er bra kvalitet i MW3...men er kun spekulasjoner fra min side.

Lenke til kommentar

Og hvorfor selger det så bra fordi fjortiser er de som spiller det? Er det fler fjortiser enn eldre gamere rundt om iverden? Sitter fjortisene på støre kapital og mer kjøpekraft enn eldre gamere?

 

Ja en kan begynne å lure...

 

Jeg skal spille ikveld med en venne gjeng. Vi er ifra 28 til 40år... innocent.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem/hva er bit-tech? Måtte langt ned i bunken av spillanmeldere for å finne noe sånt ser jeg.

 

Leif jonnys spillemagasin (som jeg er eneste leser av) gav BF3 5/10 skohorn

MW3 fikk 9/10 bare så det er sagt.

 

Bit-tech er i alle fall seriøse og flinke, man behøver ikke være størst så lenge man er seriøs og flink.

På casemodding er i alle fall forumet deres ganske stort. Og de har stort sett utfyllende og gode anmeldelser.

 

Jeg vil tru bla gamer.no, hw.no etc. er ganske "hvem/hva er de?" andre steder i verden enn Norge for å dra en sammenligning.

 

EDIT: Sjekk siden her http://en.wikipedia.org/wiki/Bit-tech så får du vite litt mere om dem.

Endret av aGal
  • Liker 1
Lenke til kommentar

MW3 selger noe helt sykt bra om dagen.

 

Det har solgt 9.3 millioner kopier på et døgn.....BF3 solgte 5 millioner på 1 uke. Men så er jo selvfølgelig disse 9.3 millionene av mennesker tullinger som ikke har peiling på spill...om vi skal høre på "ekspertene" innen spill....en må jo bare le.

 

Kilde

 

Bare COD-navnet er nok til å selge 10 millioner. Tror BF-serien er vesentlig vanskeligere å oppnå slike salgstall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...