Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Hvilken sniper bruker du ? Selv føler jeg at Barret er den som er lettest og komme seg inn i Qs'ing på MW3, men jeg har 10 ganger bedre accuracy med L118.

 

Bootleg og Hardhat :thumbdown:

 

Always bolt action her i huset. Unlocket MBR'en igår men har ikke fått prøvd den enda. Det virker fremdeles litt off mtp nettverkskodingen. Jeg kan ofte bomme på skudd som ser ut som hit, mens jeg treffer på skudd som ikke er i nærheten engang. Om de får nettverkskoden tilbake til god gammel MW2 standard (for konsoller) må sniperne nerfes. Om ikke vil det å bruke sniper være som å ta godteri fra barn. Sure, ragende barn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snipere blir OP til tusen hvis nettkodingen fikses :)

 

Spilte en del FFA i går,møtte en sniper som rusha rundt med quickscope, noe av det sykeste jeg har sett. han hadde stort sett kd på 3.0 hele tiden, han het også visstnok noe som "Incredible Op" eller noe også. De som whiner på sniper kan bare legge seg, det er jævla op... uansett map størrelste, hardhat f.eks...

Lenke til kommentar

Er care uansett hvordan du spiller med sniper for min del. Jeg blir ikke lei de folka som Trickshotter, Qs'er og hardscooper, de får spille som de vill for min del. Bare jeg får en god K/D W/L ratio blir jeg glad ;)

Personelig så irriterer jeg meg kraftig over folk som ser på quickscoping som "ekte sniping" i cod, men jeg holder det til meg selv i games, og heller whiner som en kid på forums. :3

 

Som du sa, for all del folk må spille slik de selv vil, bare de holder tåta på hvordan andre spiller. : )

 

Skjønner at jeg er havnet lamme ekspertene hær....:-) jeg vil alikavel bruke litt cheats for å få litt hjelp når d blir for vanskelig... Er d noen som kan hjelpe meg?

Hvis det blir for vansklig så er det bare å finne ut hva som faktisk er vansklig, så klekker du en masterplan for å overkomme det, dette er nemlig ikke riktig forum for cheats.

Lenke til kommentar

Herregud som sensitivitet og respons er endret fra mw2! Jeg lå på over 2 i kd i 2ern med 70000/32000, men her går det ikke så bra. Når jeg beveger siktet og skyter løper bare folk unna, haha, har nok litt å venne meg til. Kanskje det har noe med mapsa å gjøre også, jeg pleide å spille veldig taktisk og defensivt, men mapsa nå oppfordrer veldig til å løpe rundt, og det kommer fiender fra alle kanter :p

Lenke til kommentar

Hvorfor har jeg 0 prestige tokens? Jeg har hørt du får desse tokene om du har prestiget på tidligere Call of Duty spill, med samme steam brukerkonto. Jeg er max prestige på både Mw2 og Black Ops?

 

Er dette eksklusiv for Ps3 / Xbox eller? Hjerneskadet isåfall ..

 

Digg at jeg har 4 prestige tokens :D

Lenke til kommentar

Fy fader som jeg HATER banene. Bortsett fra 3-4 baner jeg gjør det bra på, blir jeg fullstendig eid på de andre pga. det ræva designet. De er altfor kaotiske til at jeg klarer å ha oversikt over noe som helst. Blir 2-7 i K/D-ratio på de 3-4 banene jeg liker, og drøyt 0,5 på de jeg ikke liker (mye fordi jeg ikke har noen klasse egna for å ta ut campere enda - kommer først på level 55). At det går an å lage så dårlige baner, aldri sett på makan.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Fy fader som jeg HATER banene. Bortsett fra 3-4 baner jeg gjør det bra på, blir jeg fullstendig eid på de andre pga. det ræva designet. De er altfor kaotiske til at jeg klarer å ha oversikt over noe som helst. Blir 2-7 i K/D-ratio på de 3-4 banene jeg liker, og drøyt 0,5 på de jeg ikke liker. At det går an å lage så dårlige baner, aldri sett på makan.

 

Adapt soldier! Adapt!!

Lenke til kommentar

Hvorfor har jeg 0 prestige tokens? Jeg har hørt du får desse tokene om du har prestiget på tidligere Call of Duty spill, med samme steam brukerkonto. Jeg er max prestige på både Mw2 og Black Ops?

 

Er dette eksklusiv for Ps3 / Xbox eller? Hjerneskadet isåfall ..

 

Er ikke slik for PC. du får token når du går prestige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...