Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jadda! Der kom wallhackerne også. 4 eller 5 stk med wallhack som spilte i party. Hadde alle stealth perks på (samme med flere av lagkameratene mine), likevel visste alle fiendene eksakt hvor og når vi kom hele runden. Verste jeg har sett, når det er så kollektiv juksing.

 

Du er glad i å whine du?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg liker hvordan BF fanboysa bruker mye av tiden sin på å snakke dritt om COD på Youtube of diverse forumer, mens COD spillerne er for opptatt med å nye spillet sitt.

 

Skrivefeil, indikerer kanskje umodenhet hos CoD gamere?

 

Liker at du liker at vi bruker tid. Og at du tok deg tid til å i det hele tatt skrive noe i motsetning til de fleste CoD gamers som akkurat nå har tre ting i hodet sitt Cola, Cod and Computer. CCC med andre ord.

Lenke til kommentar

CoD + UO var ett genialt spill.

CoD 2 var ikke den gedigne fremgangen, men absolutt ett bra spill.

 

CoD: Modern Warfare tok det i en ny retning, både singleplayer og multiplayer.

CoD: Modern Warfare 2 kjøpte jeg ikke p.g.a manglende dedikerte servere - lastet ned for å spille igjennom singleplayer, var helt ok. Men syntes jeg kjente igjen mye fra Modern Warfare.

CoD: Modern Warfare 3, vel, kjenner igjen alt fra tidligere spill, og vet hva som skal skje i singleplayer før det skjer - spillet er ikke kjøpt, så har ikke tenkt å spille multiplayer. Spillet er rett og slett for likt de tidligere til at jeg gidder.

 

Og for the record. Jeg har ikke, og tror ikke jeg kommer til å kjøpe Battlefield.

Endret av Stoddart
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg liker hvordan BF fanboysa bruker mye av tiden sin på å snakke dritt om COD på Youtube of diverse forumer, mens COD spillerne er for opptatt med å nye spillet sitt.

 

Skrivefeil, indikerer kanskje umodenhet hos CoD gamere?

 

Liker at du liker at vi bruker tid. Og at du tok deg tid til å i det hele tatt skrive noe i motsetning til de fleste CoD gamers som akkurat nå har tre ting i hodet sitt Cola, Cod and Computer. CCC med andre ord.

Å herre jesus, dere skruller kan si så mye om BF3, Medal of Honor, Skyrim eller hva faen det måtte være, men vær så snill bare ta det i en annen tråd. Ja det går begge veier fra BF3 og Cod, men det er en BF3 vs Cod tråd for en grunn. Må dere spamme så mye som egentlig ikke har noe særlig med DETTE spillet å gjøre. Må alt være en konkurranse? Hvor ble det av og bare glede seg over at endelig har det kommet ett nytt spill som mange liker, enn å finne feilene i det med en gang?

 

Og hold vekke de idiotiske spydige kommentarene dine, at det er mange unge folk i ett spill kan dere faen ikke skylde på spillet, skyld på foreldrene. De som bestemmer om barnet er modent nok til å spille det eller ei.

 

*Forresten, liker at du klager på andres skrivefeil når du har nok sjøl.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

*Forresten, liker at du klager på andres skrivefeil når du har nok sjøl.

 

Takker, vi er ganske mange med dysleksi i Norge.

Hjelp meg med mine skrivefeil ved å peke på dem så jeg kan bedre meg.

 

For å være saklig.

Jeg har prøvd MW2, det falt ikke i smak. MW3 blir for likt, da faller meningen med å lage et nytt spill bort i mine øyne. Lag noe nytt og fristende så blir jeg pirret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

*Forresten, liker at du klager på andres skrivefeil når du har nok sjøl.

 

Takker, vi er ganske mange med dysleksi i Norge.

Hjelp meg med mine skrivefeil ved å peke på dem så jeg kan bedre meg.

 

For å være saklig.

Jeg har prøvd MW2, det falt ikke i smak. MW3 blir for likt, da faller meningen med å lage et nytt spill bort i mine øyne. Lag noe nytt og fristende så blir jeg pirret.

Etter hva jeg har sett av deg håper jeg du ikke blir pirret, trenger ikke flere drittsekker inn i dette spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg føler cod serien har stegvis blitt dårligere siden cod4. Virker som de bare spytter ut nye spill hvert år uten å legge noe tid i dem kun for å tjene penger. Dette er jo selvfølgelig en bra business stategi da det fungerer, men for oss som vil ha et competitive game så blir det kun en årlig skuffelse. :(

På konsoll var black ops ett ganske bra competitive spill, connection var det som gjor at det ikke ble det beste mener jeg. På PC er det noe helt annet, da er jeg enig med deg.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Fy fader som jeg HATER banene. Bortsett fra 3-4 baner jeg gjør det bra på, blir jeg fullstendig eid på de andre pga. det ræva designet. De er altfor kaotiske til at jeg klarer å ha oversikt over noe som helst. Blir 2-7 i K/D-ratio på de 3-4 banene jeg liker, og drøyt 0,5 på de jeg ikke liker (mye fordi jeg ikke har noen klasse egna for å ta ut campere enda - kommer først på level 55). At det går an å lage så dårlige baner, aldri sett på makan.

:nei:

Lenke til kommentar

Og hold vekke de idiotiske spydige kommentarene dine, at det er mange unge folk i ett spill kan dere faen ikke skylde på spillet, skyld på foreldrene. De som bestemmer om barnet er modent nok til å spille det eller ei.

 

*Forresten, liker at du klager på andres skrivefeil når du har nok sjøl.

 

Etter hva jeg har sett av deg håper jeg du ikke blir pirret, trenger ikke flere drittsekker inn i dette spillet.

 

Jeg ser ikke helt poenget ditt med å først komme med en "ok" kommentar, for så å slenge dritt selv :nei2:

Det med at det er mange unge som spiller er nok i og for seg slappe foreldre sin skyld, den scorer du bra på.

Det morsomme er at du skriver det er drittsekker i MW3. Jeg har selv til overs å se noen i BF3 jeg vil kalle for drittsekk.

Call of Duty 4: Modern Warfare er siste greie CoD spillet i mine øyne. Det var en gang i tiden jeg faktisk koste meg med denne spillserien.

 

aGal

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Og hold vekke de idiotiske spydige kommentarene dine, at det er mange unge folk i ett spill kan dere faen ikke skylde på spillet, skyld på foreldrene. De som bestemmer om barnet er modent nok til å spille det eller ei.

 

*Forresten, liker at du klager på andres skrivefeil når du har nok sjøl.

 

Etter hva jeg har sett av deg håper jeg du ikke blir pirret, trenger ikke flere drittsekker inn i dette spillet.

 

Jeg ser ikke helt poenget ditt med å først komme med en "ok" kommentar, for så å slenge dritt selv :nei2:

Det med at det er mange unge som spiller er nok i og for seg slappe foreldre sin skyld, den scorer du bra på.

Det morsomme er at du skriver det er drittsekker i MW3. Jeg har selv til overs å se noen i BF3 jeg vil kalle for drittsekk.

Call of Duty 4: Modern Warfare er siste greie CoD spillet i mine øyne. Det var en gang i tiden jeg faktisk koste meg med denne spillserien.

 

aGal

Les hva du svarer meg, derfor svarer jeg deg slik. Jeg har spilt BF3, har det selv, har sett nok drittsekker der og. Er ikke unormalt, dette er internettet, det kryr av drittsekker.

Lenke til kommentar

Jeg føler cod serien har stegvis blitt dårligere siden cod4. Virker som de bare spytter ut nye spill hvert år uten å legge noe tid i dem kun for å tjene penger. Dette er jo selvfølgelig en bra business stategi da det fungerer, men for oss som vil ha et competitive game så blir det kun en årlig skuffelse. :(

På konsoll var black ops ett ganske bra competitive spill, connection var det som gjor at det ikke ble det beste mener jeg. På PC er det noe helt annet, da er jeg enig med deg.

 

Selv spiller jeg både på PC og konsoll. Ender konstant med å gå tilbake til promod (cod4). Men skulle ønske jeg likte de nye CoD spillene til PS3 da det er der jeg har flest venner som spiller. Lagde en liten liste over hva jeg synes er feil med spillet (ps3) noen sider tilbake på denne tråden.

 

Av dere som har spillet på PC.

Hvordan føles det? Totalhalibut nevnte at man ikke kunne forandere Field of view, og han fikk motion sickness av nettopp det.

 

FOV gjør meg kvalm. Og de har valgt, av grunner jeg ikke vet, en fps cap på 91. Finnes måter å endre dette på, men da risikerer du en VAC ban.

 

Skulle ønske de gjorde som på CoD4 og ha en eget team dedikert til PC, men siden PC andelen er så liten blir det nok med håpet.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt poenget ditt med å først komme med en "ok" kommentar, for så å slenge dritt selv :nei2:

Det med at det er mange unge som spiller er nok i og for seg slappe foreldre sin skyld, den scorer du bra på.

Det morsomme er at du skriver det er drittsekker i MW3. Jeg har selv til overs å se noen i BF3 jeg vil kalle for drittsekk.

Call of Duty 4: Modern Warfare er siste greie CoD spillet i mine øyne. Det var en gang i tiden jeg faktisk koste meg med denne spillserien.

 

aGal

 

Når du kan finne drittsekker på diskusjon.no så er sjansen liten for at det ikke finnes i online spill hvor 12 åringer faktisk får kjøpt MW3.

Synes og det blir litt idiotisk å gi foreldrene skylden. Det er ofte hvor disse bare kan gå inn i butikken å kjøpe spillet, så butikkene burde bli flinkere til å innføre sjekk av legg. I England blant annet er det straffbart å kjøpe eller selge til personer under 18.

 

Det virker som de som som spilte COD4 sitter igjen med at det er det beste spillet, men jeg spilte nettopp ikke den serien og synes Black Ops er genialt og utrolig mye bedre enn MW serien. Mye pga. at quickscooping ikke er med og banene er utrolig mye bedre.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke helt poenget ditt med å først komme med en "ok" kommentar, for så å slenge dritt selv :nei2:

Det med at det er mange unge som spiller er nok i og for seg slappe foreldre sin skyld, den scorer du bra på.

Det morsomme er at du skriver det er drittsekker i MW3. Jeg har selv til overs å se noen i BF3 jeg vil kalle for drittsekk.

Call of Duty 4: Modern Warfare er siste greie CoD spillet i mine øyne. Det var en gang i tiden jeg faktisk koste meg med denne spillserien.

 

aGal

 

Når du kan finne drittsekker på diskusjon.no så er sjansen liten for at det ikke finnes i online spill hvor 12 åringer faktisk får kjøpt MW3.

Synes og det blir litt idiotisk å gi foreldrene skylden. Det er ofte hvor disse bare kan gå inn i butikken å kjøpe spillet, så butikkene burde bli flinkere til å innføre sjekk av legg. I England blant annet er det straffbart å kjøpe eller selge til personer under 18.

 

Det virker som de som som spilte COD4 sitter igjen med at det er det beste spillet, men jeg spilte nettopp ikke den serien og synes Black Ops er genialt og utrolig mye bedre enn MW serien. Mye pga. at quickscooping ikke er med og banene er utrolig mye bedre.

Du har tydeligvis ikke spilt COD4 på PC :roll:

COD4 på pc med promod må være noe av den beste spill opplevelsen som kan føles. Noe av det mest balanserte spill formen du kommer borti :yes:

Lenke til kommentar

No må vi alle huske på at dette er et nytt spill, som vil bli bedre etterhvert. Om vi husker fra tidligere spill er det alltid " dårlig " i starten. Personlig så syns jeg mw3 er bra (om vi ser bort i fra de rotete banene ) Utviklerne må få litt tid slik de får se på feilene for så å rette de opp. Trur de vil høre masse på oss spillere, og det skal jo komme nye game mode, baner, ( muligens våpen ) kvar måned i 9 måner ( for de som har elite premium i allefall )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...