Gå til innhold

Dette kan du vinne i vår nye spillturnering (Mac, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig!! Elsker at dere arrangerer dette =) vet dere når fifa 11 cupen vil være? siden online spillingen, vil være tilbake om ikke så alt for lenge

kilde: http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=1450

 

Den første runden av turneringene i FIFA 11 og Gran Turismo 5 avholdes 1. juni.

 

 

Greit! da gleder jeg meg;)

Foresten hvorfor ikke cs? eller cod? eller for den saks skyld tetirs ? xD greit den siste var en spøk men de to første, lurer jeg veldig på;) og er selvfølgelig VELDIG glad for at dokker bruker ps3en til spillene, men hvorfor ikke xbox og ps3 på fifa 11?

Lenke til kommentar
Foresten hvorfor ikke cs? eller cod? eller for den saks skyld tetirs ? xD greit den siste var en spøk men de to første, lurer jeg veldig på;) og er selvfølgelig VELDIG glad for at dokker bruker ps3en til spillene, men hvorfor ikke xbox og ps3 på fifa 11?

Her har vi forklart hvorfor vi har valgt Crysis 2: http://www.gamer.no/artikler/84269/slik-blir-crysis-2-turneringen/

 

Det blir FIFA 11 på PS3 fordi vi av enkelhetens skyld ville fokusere på én plattform når vi aldri har gjort dette før. Dessuten er det jo den mest utbredte konsollen i Norge.

Lenke til kommentar

Ville likt en nazi-zombies konkurranse på xbox, da kunne jeg faktisk hatt en sjanse : P

Men kommer det kun til å være "16-årsspill" og under, eller kommer det til å være "18-årsspill" også, hvis ikke har jeg en følelse av at reach er det spillet som vil komme på xbox :S

Lenke til kommentar

Ville likt en nazi-zombies konkurranse på xbox, da kunne jeg faktisk hatt en sjanse : P

Men kommer det kun til å være "16-årsspill" og under, eller kommer det til å være "18-årsspill" også, hvis ikke har jeg en følelse av at reach er det spillet som vil komme på xbox :S

 

Vi ønsker å arrangere konkurranser i det dere vil spille, så det er bare å la forslagene renne inn :)

Lenke til kommentar

Dere skulle arrangert konkurranse i Heroes Of Newerth, der er det jo ett stadig voksende E-sport miljø. Det er også ett av de få spillene som er balansert som ett lagspill, og lagspill (synes ihvertfall jeg) er artigere å følge med på enn 1v1 sc2 for eksempel.

Endret av Tuohei
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...