Gå til innhold

Kjøpe pc spill, men hvilket ?


Anbefalte innlegg

Hei!

Det er ikke hver dag jeg kjøper pc-spill.

Tenkte på å IKKE kaste bort 500 kr på et verdiløst spill, men hvilket skal man kjøpe.

Har lyst på et FPS spill som kan spilles på nett. Funderte på Brink, men så ikke ut som min type skyte spill.

Enten et FPS eller strategi spill, som er mulighet å spille over nett.

Har Starcraft 2, så det er nevnt.

 

Er jo mange gode spill på vei og som har blitt utgitt.

 

Mvh Patrick.

Endret av Hveding
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Det er ikke hver dag jeg kjøper pc-spill.

Tenkte på å IKKE kaste bort 500 kr på et verdiløst spill, men hvilket skal man kjøpe.

Har lyst på et FPS spill som kan spilles på nett. Funderte på Brink, men så ikke ut som min type skyte spill.

Enten et FPS eller strategi spill, som er mulighet å spille over nett.

Har Starcraft 3, så det er nevnt.

 

Er jo mange gode spill på vei og som har blitt utgitt.

 

Mvh Patrick.

Imponerende.

 

Hvilken type FPS/Strategispill liker du, er jo flere sjangere innen disse også.

Lenke til kommentar

Nå er vel tiden hvor det var nødvendig å bruke 500kr på et pc-spill over, så jeg vil anbefale å ikke gjøre det. (Starcraft 3? Kan jeg få låne tidsmaskinen din? :p)

 

Spørsmålet er vel først og fremst hva som ER din type skytespill, hvis f.eks. Brink ikke er det? Mer sci-fi eller mer kvasi-seriøs militærsetting f.eks.? Det fortsatt populære spillet Team Fortress 2 får du f.eks. på Steam til litt over femtilappen, men hvis den litt fargerike og karikerte stilen til Brink var turn-off, er kanskje ikke TF2 det mest aktuelle heller?

Lenke til kommentar

Tror ikke borderlands er noe hvis man ikke liker grafikkstilen til brink/tf2 da det også har en ganske karikert og tegneserielignende grafikk. For co-op multiplayer fps kan kanskje section 8: prejudice være et bra kjøp. Bare litt over hundrelappen og helt nytt, så det burde være en god del servere oppe. Ellers er jo Left4Dead2 blitt ganske billig nå.

Lenke til kommentar

Hvis du likte Bad Company 2 kan du jo prøve Battlefield Heroes og Battlefied Play 4 Free. Begge er gratis. Ellers har vi jo Call of Duty: Black Ops, for eksmpel.

 

Når det kommer til strategi kan jeg anbefale Dawn of War 2. Det er teknisk sett RTS, men føles mer som RPG. Det gir det en helt annen stil enn de fleste andre RTSer. Det nærmeste blir vel Company of Heroes, noe som ikke er så rart siden det er laget av samme folk. ;) Ellers har vi jo Bloodline Champions. Det er i utgangspunktet gratis, men om du har dårlig tid og vil ha alt mulig det har å by på koster det penger. Men du kan kjøpe alt i spillet med å bruke penger du tjener på å spille. Offline er Demigod et bra, undervurdert alternativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...