Gå til innhold

Timesalg hos Netshop!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Var nettopp inne på Netshop og de har timesalg i dag fra klokken 10.00-20.00!

Tilbudene hittil har hatt en veldig god prisreduksjon. Tenkte vi kunne diskutere hvordan produkter man ønsket seg her i denne tråden. De reklamerer også med at man kan ytre seg om det på Facebook-siden deres.

Da starter jeg tråden:

Jeg ønsker å se et Gigabyte 560 ti SOC eller en SSD rundt 160gb av den nye generasjonen til nedsatt pris i løpet av dagen.

Endret av marlo
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hm, kommer opp med de gamle prisene i handlevognen.. Hvordan får man bestilt med tilbudsprisene?

Ah, nevermind. Det var cachen her som ødela.

Endret av TheScorp
Skrevet

Jeg kjøpte mye mer enn jeg pleier når det er timesalg:

10 stk 2 TB Seagate-disker til kr 490,- per stykk

Akasa HD-dock til kr 395,-

OCZ Vertex III 240GB SSD til kr 3490,-

Alt i alt sparte jeg vel Ca 15-1600,- på å slå til nå fremfor å kjøpe senere til mer normale priser. Fornøyd med det, kan du si.

Skrevet

syns brukere her på forumet MÅ bli flinkere til å lage en tråd når time salg kommer!

(og oppdatere den. eventuelt sende mail til meg ;) )

Skrevet (endret)

bruker ikke adblock samt er innom endel norske sider deriblant forumet her + hardware.no forsiden hver dag, har ikke sett noe om timessalget :/

bruker ikke adblock etc

Er seagate fan samt trenger mer disker, 490kr stk for 2tb ville jeg lett tatt ihvertfal 6stk av for et nytt raid :(

Sendte en melding til netshop med spørsmål om hvorfor det ikke var noe varsel eller vanlige reklamene overalt på norske itsider.

Endret av cruzader
Skrevet

Beklager til de som ikke fikk dette med seg denne gangen, Neste gang vi kjører et timesalg skal vi også gir beskjed på både mail og bannere :-)

Fra Netshop.no sin facebook side..... :thumbup:

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...