Gå til innhold

La Liga-tråden.

Teipball

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor Messi er den som får tyn, han er jo den eneste der kledd i skikkelige klær! Herregud, samtlige andre på bildet ser jo ut som om de har falt med ræva først inn i "Liberaces House of Horror".

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg vært på begge El Classico i år. Kan ikke si annet enn at jeg er mildt sagt overrasket over hvor dårlig stelt det er i Barcelona. Supporterne er helt ufyselige, stadioen er ikke mye pen hverken inne eller ute sammenlignet med santiago bernabéu, omvisning og utstilling i stadioen for oss turister er ufattelig mye dårligere - og til slutt: Kollektiv transport til og fra er utrolig underdimensjonert. My 2 cents.

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg vært på begge El Classico i år. Kan ikke si annet enn at jeg er mildt sagt overrasket over hvor dårlig stelt det er i Barcelona. Supporterne er helt ufyselige, stadioen er ikke mye pen hverken inne eller ute sammenlignet med santiago bernabéu, omvisning og utstilling i stadioen for oss turister er ufattelig mye dårligere - og til slutt: Kollektiv transport til og fra er utrolig underdimensjonert. My 2 cents.

Jeg har også vært på begge stadioner og må si meg helt enig. Å komme seg hjem etter match i Barcelona er helt krise. Santiago Bernabeu er som 1. klasse mens Camp Neu er som turist..
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ikke jævli fornøyd med å vokne en time etter kamp idag nei.. For ett målshow det har vært idag :O Bare å finne kampen ett eller annet sted nå da..

• 4 uker senere...
Skrevet

0-8 Barcelona. Litt trist egentlig, at de skal dominere så jækla mot de mindre gode lagene i La Liga.

Nå er det snakk om det aller dårligste laget i ligaen da, som ikke har vunnet enn kamp siden før krigen. Klart det blir stygt resultat mot Barcelona da.

Skrevet

Messi lot forresten Neymar få ta straffesparket, selv om han hadde hatt mulighet til hattrick. *host* Ronaldo *host*.

Å messi altså. Reinkarnasjonen av Buddha og Jesus på en gang  :sleep:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...