Gå til innhold

Hvordan kvitte seg med bibel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva er den korrekte måten å kvitte seg med en bibel på?

Hiver man den bare i bosset, skal de resirkuleres?

Håper på seriøse svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det bare var å kaste den i søpla jeg.

Husker da jeg var mindre og kastet bibelen jeg fikk fra skolen, Kom farfar tilbake med den litt senere og sa at "denne måtte ikke kastes i spøpla" -_-

Skrevet

Den er din eiendom, brenne den, kast den i dassen, gji den vekk eller noe. Ingen som skal bestemme for deg, vanligvis skal slike ting i søpla men det tror eg du hadde kunnskap om?

Skrevet (endret)

På samme måte som du kvitter deg med en hvilken som helst annen bok.

Bøker i bra stand kan i mange tilfeller selges eller byttes hos en brukthandel eller leveres til loppemarked.

Ellers:

• Innbundede bøker kastes i restavfall, evt. kan du kan løsne papir fra innbinding og kaste papiret i papiravfall.
  • Bøker med myk perm går i papiravfall.
  • Sølete/fettete papir og papir som er sammensatt med f.eks. plast eller metall, sorteres som restavfall.

Endret av BlueBench
  • Liker 5
Skrevet

Da jeg var ung var det populært å bruke de tynne Bibel-sidene som en kurant erstatning for Rizzla, så hvis du er en røyker er det vel bare å fyre opp.

• Liker 3
Skrevet

Hei!

Hva er den korrekte måten å kvitte seg med en bibel på?

Hiver man den bare i bosset, skal de resirkuleres?

Håper på seriøse svar!

Gi den til en som kan ha glede av den!

• Liker 2
Skrevet

liker ikke tanken på å kaste eller ødlegge noen bøker, ikke en gang dårlige pocket krim bøker morra mi leser. gi den til noen, er sikker på at frelses armeen vil ha den.

• Liker 2
Skrevet
Jeg liker ikke å kaste noen bøker, så jeg ville levert den til en brukthandel for bøker, eventuelt til Fretex.

Samme fretex som ikke lar homofile eller alenemødre jobbe der? WHERE'S YOUR GOD DAMN MORALS?!?!??!

• Liker 6
Skrevet

Tror jeg ville solgt den, men sansynligvis hadde jeg aldri orket og tatt meg tid til det, så den hadde nok gått i søppla, akkurat som alt annet jeg har tengt å selge :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...