Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bokspoiler

Jeg klarer ikke helt å så definitivt slå meg til ro med at en karakter i bøkene er uviktig før han eller hun faktisk er død (og selv da kan de jo faktisk komme tilbake - hehe) . Man vet jo aldri om han har tenkt å gi dem en større rolle i en av de hittil uskrevne bøkene.

Det er litt det jeg føler med bl.a. Margaery, at hun er mer kompleks enn vi har fått vite så langt i bøkene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Uenig ang. Margaery. Hun er ikke nødvendigvis mer kompleks i bøkene, hun er bare det i serien.En ting er at serien sier rett ut det bøkene hinter til, men jeg føler ikke at hun er slik i bøkene, men at hun blir styrt av familien.

Endret av tofagerl
Skrevet

Noen som kan anbefale en god GoT-podcast? Er ute etter en som ikke spoiler bøkene, da jeg fremdeles vil lese dem, men venter til jeg har sett sesongene før jeg "fyller inn" med bøkene.

Skrevet

Festet meg aldri noe særlig ved Margaery i bøkene. Følte at hun ikke spilte noen rolle. Men i TV-serien kan jeg ikke unngå å legge merke til henne da hun som spiller Margaery er forferdelig sexy. Hun spilte forøvrig en lignende rolle som Anne Boleyn i Tudors.

• Liker 1
Skrevet

Finnes det egen tråd for bøkene, med spoiler? Er et par ting jeg gjerne skulle visst. Vet det står bokprat i spoiler i tittelen, men dette blir veldig eksplisitt spoiler.

Skrevet

Apropos boktråden, hvorfor er den så død mens det er så mye bokprat her, i en tråd for de som ikke har lest bøkene? Denne tråden har snart hundre sider, hvorav en god del er bokprat, mens boktråden har 17 sider.

Skrevet

Jo, men det ender alltid med at man diskuterer de nye episodene i forhold til hva som skjer i bøkene, og da hører det hjemme i boktråden. Slik jeg tolker todelingen er denne tråden for de som vil diskutere TV-serien på sine egne premisser.

Skrevet

Ja, men boktråden er ikke for folk som følger serien. Det burde kanskje vært en egen serietråd for de som har lest bøkene, men jeg tror ikke det er nok interesse.

Skrevet

Enig, jeg bare venter på at noen glemmer spoilertags og ødelegger dagen for meg :p Personlig synes jeg det ville vært best å ha nulltoleranse for bokprat ettersom jeg antar at flertallet her ikke har rørt bøkene og egentlig kun er interessert i å diskutere det som skjer i tv-serien.

• Liker 3
Skrevet

(Dagbladet): «Game of Thrones»-fansida Winteriscoming.net skriver at den norske skuespilleren Kristofer Hivju (33) er aktuell for en rolle i sesong tre av den populære tv-serien.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...