Gå til innhold

Den Store XBLA-tråden


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Microsoft kjører en ny tilbudskampanje denne uken, og for XBLA-interesserte kan den være gull verdt.

 

Arcade titles

Perfect Dark - 400msp

Magic: The Gathering - 400msp

South Park: Tower Defense - 400msp

Splosion Man - 400msp

Braid - 400msp

Snoopy Flying Ace - 400msp

Uno Rush - 400msp

Duke Nukem 3D - 400msp

Duke Nukem: Manhattan Project - 400msp

Toy Soldiers - 800msp

 

Friday's Deals

LIMBO - 600msp

Castle Crashers - 600msp

Shadow Complex - 600msp

Trials HD - 600msp

Monday Night Combat - 600msp

 

Deal of the Week: Select Capcom Content

Marvel vs Capcom 2 April 12-18 600 50%

Mega Man 10 April 12-18 400 50%

Final Fight: Double Impact April 12-18 400 50%

Bionic Commando: Rearmed April 12-18 400 50%

Super Street Fighter II Turbo HD Remix

 

http://majornelson.com/

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=427123

Lenke til kommentar

Vurderer enten Perfect Dark eller Shadow Complex, hater å komme i denne situasjonen når jeg kan kun kjøpe en av dem :p

Du burde gå for Shadow Complex.

 

Perfect Dark byr på en herlig nostalgitripp for de som har gode minner fra N64-versjonen, men det er utvilsomt et skytespill av den gamle skolen.

 

Shadow Complex er på sin side et av de beste spillene til XBLA, og det burde falle i smak dersom du liker Metroid eller Castlevania.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Fått tilbake gamertagen min etter den ble hacket og "seendt til etterforkning" :D

 

2000 points ble brukt opp, fikk tilbake alt + 800 points for å få tilbake gamertagen. I tilleg får jeg beholde det som ble kjøpt. Så nå har jeg et ubrukelig tema og worms+worms DLC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Woah. Multiplayeren i Snoopy Flying Ace er jo råbra. Spillet har en flott presentasjon, og gameplayet er veldig nybegynnervennlig. Jeg er glad jeg snappet opp spillet da det kostet 400msp.

 

Edit: Dead Rising Case Zero(200msp) og Case West(400msp) er denne ukens deal of the week. Jeg vet at Case Zero er prologen til DR2, men hvordan er det med Case West? Burde jeg vente med den til etter jeg har spilt Dead Rising 2?

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Raskulls må være fjorårets beste arcade for min del, med Costume Quest på en god annenplass. Riktignok ville jeg også lagt inn Case`ene til DR2 på en god trejdeplass sammen. Med Monday Night Combat, Super Meat Boy o.s.v. som nevnverdige tittler.

 

Raskulls må være den beste platformern på arcade, synes nå jeg. Hvert eneste DLC jeg har kjøpt til spillet har jeg likt også i tillegg fått for en grei pris synes jeg. 160MSP for hver av DLC-pakkene.

 

så langt i år er Stacking favoritten så langt, synd at spillene er så korte. Fordi jeg har elsket hvert minutt av Stacking, minus kanskje en del på bane 4. DLC`et til Stacking er også bra.

 

Liten skuffelse er så langt er Red Faction: Battlegrounds. Det er som spillet har kopiert spillmekanikken til Scrap Metal, og gjort det om sitt eget produkt. Riktignok er det ikke sant, men det føles sånn. Scrap Metal fra 2009(?) som er en av favoritt-tittlene mine på arcade. Liker kjøre-skytespill som stort sett bare bruker joystickene.

Lenke til kommentar

I år har jeg faktisk bare kjøpt et nytt XBLA-spill(to om jeg regner med ilomilo. Jeg har derimot kjøpt flust av gamle XBLA-spill takket være jevnlige salg på XBL. Jeg har lyst på Torchlight, Stacking og Might & Magic, men de får vente til en annen gang. Når det gjelder kommende spill ser jeg først og fremst frem til å prøve Outland. Hovedsaklig fordi det kommer ut i morgen, men også fordi det ser meget spennende ut.

Lenke til kommentar

Tenker jeg kommer til å plukke opp Torchlight på tilbud. Ikke til 1200MS Points. Har tolmodighet til å vente til den er på tilbud fra 800 eller ned.

 

Blir såpass mye bra retail-releaser nå med Brink og LA Noire, etterfulgt av Duke Nukem for min del nå. Å i tillegg så driver jeg med back-loggen min med spill. Gjort ferdig Costume Quest på arcade-delen nettopp, utrolig morsomt spill. Enkelt, og har en grei humor som disser Final Fantasy litt og, samt at det er Double Fine-spill og. Double Fine har tidligere lagd Brutal Legend, og Stacking etter Costume Quest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...