Gå til innhold

Ditt mest angerfylte spillkjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saints Row 2 til X360. Spilte en times tid. Föltes som en utrolig dårlig GTA San Andreas-kopi!

Etter det; Ved kjöp av konsollspill tester jeg först i butikk!

Ved kjöp av PC-spill, laster jeg först ned og tester, för jeg kjöper på Steam/GoG. Dårlige spill slettes etter ragequit!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mitt mest angerfylte spillkjøp må være cod black ops... det var 500 spenn rett i dass. :thumbdown:

Porsche challenge på playstation 1 var også et rimelig dårlig kjøp. bare 1 type bil og et par baner...

Endret av Franzedvard
Skrevet

Left 4 Dead, har nesten ikke spilt det. Kjøpte det for å spille med venner, men grunnet dårlig nettverkskode ble det lite av det.

Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet

Pure Football...vet ikke hva jeg skal si om dette spillet annet en at jeg hadde det på i 15-20 minutter før jeg bytter til Fifa igjen. Har aldri prøvd spillet igjen.

Skrevet

Ikke så ofte jeg kjøper helt nye spill, men ett spill jeg hadde gledet meg lenge til å prøve var Resident Evil 5. Etter 30 minutter spilling gikk jeg å byttet det inn på Gamestop.

Skrevet

Far Cry 2, Half Life 2 og Bullet Witch. Helt klart mine mest angerfylte kjøp, og de har en ting til felles: de er alle noe skikkelig møkk imho.

Skrevet (endret)

Far Cry 2, Half Life 2 og Bullet Witch. Helt klart mine mest angerfylte kjøp, og de har en ting til felles: de er alle noe skikkelig møkk imho.

Jeg vil gjerne at du begrunner deg dypere der, holder ikke at du kaller spillene møkk.

Endret av Dore123m
Skrevet

Jeg vil gjerne at du begrunner deg dypere der, holder ikke at du kaller spillene møkk.

Selvfølgelig :) Som sagt, dette er en ren subjektiv mening og kommer an på hva jeg mener er viktige i spill.

Far cry 2: Grafikken var i starten ganske så imponerende. Jeg kjørte bil i fine omgivelser. Og jeg kjørte bil. Og jeg kjørte bil. Så kom jeg fram og fikk endelig strekke litt på bena og kunne tenke for meg selv at endelig kunne jeg nyte en god spillopplevelse. Dette falt lettere i grus da jeg skjønte at selve gameplayet i dette spillet absolutt ikke var noe særlig. Jeg holdt ikke ut lenge med spillet, spilte vel en time eller to til. Kan godt hende det tok seg opp utover, men for min del var det absolutt ikke noe særlig bra utover en pen grafikk.

Bullet witch: Hmmm... Hvor skal jeg begynne? Har vel egentlig alltid ønsket med dette spillet siden jeg så traileren. Derfor når jeg endelig kunne plugge inn Xbox-en min og legge DVD-en i tray'et, var gleden stor. Og like fort som maskingeværet hennes skyter skjøt spillet gleden sønder og sammen. Grafikken var... middelmålig for å si det sånn. gameplayet var absolutt ikke noe særlig. bossene var greit kjedelige. Mesteparten av tiden løp jeg rundt og skjøt i filler flyvende folk som satte barrierer for meg. Dette er vel det mest angerfylte kjøpet mitt noensinne da møkk-delen av mitt første innlegg var mest rettet mot dette spillet. gikk tilsutt rundt og prøvde å treffe meg selv med meteorer jeg selv kastet, så høy var det her.

Half-Life 2: Kan med en gang ta fram det hvite flagget og si at ordleggingen ved å sette dette spillet i bås med Bullet Witch var dårlig planlagt og generelt feil. Jeg kan se at mange ville syntes dette er et godt spill. For min del var det altfor kjedelig. Er døra låst? Jaja, snakkes om en times tid når du har løpt gjennom halve byen, en skole, en kloakk, klatret opp forbi sikkerhetskontrollet og tilslutt på andre siden av bygget kommer deg inn. Jeg spilte dette i mange timer for å gi det en sjanse. Når jeg tilslutt hadde tilbragt godt og vel en dag i stolen min foran TV-skjermen (yeah, hadde lite å gjøre) og fremdeles ikke hadde det noe særlig morsommere enn at jeg hentet PC-en og chattet litt med folk og så på musikkvideoer mens jeg spilte. Men hey, det er min mening. Vet at andre elsker spillet. Jeg elsker Gears of War og Enchanted Arms og Ninety-nine Nights og Oblivion og NHL og Forza og Assassin's creed (syntes fremdeles at 1'eren fikk ufortjent mye pepper) mens jeg vet at andre hater disse.

Skrevet

Selvfølgelig :) Som sagt, dette er en ren subjektiv mening og kommer an på hva jeg mener er viktige i spill.

Far cry 2: Grafikken var i starten ganske så imponerende. Jeg kjørte bil i fine omgivelser. Og jeg kjørte bil. Og jeg kjørte bil. Så kom jeg fram og fikk endelig strekke litt på bena og kunne tenke for meg selv at endelig kunne jeg nyte en god spillopplevelse. Dette falt lettere i grus da jeg skjønte at selve gameplayet i dette spillet absolutt ikke var noe særlig. Jeg holdt ikke ut lenge med spillet, spilte vel en time eller to til. Kan godt hende det tok seg opp utover, men for min del var det absolutt ikke noe særlig bra utover en pen grafikk.

Bullet witch: Hmmm... Hvor skal jeg begynne? Har vel egentlig alltid ønsket med dette spillet siden jeg så traileren. Derfor når jeg endelig kunne plugge inn Xbox-en min og legge DVD-en i tray'et, var gleden stor. Og like fort som maskingeværet hennes skyter skjøt spillet gleden sønder og sammen. Grafikken var... middelmålig for å si det sånn. gameplayet var absolutt ikke noe særlig. bossene var greit kjedelige. Mesteparten av tiden løp jeg rundt og skjøt i filler flyvende folk som satte barrierer for meg. Dette er vel det mest angerfylte kjøpet mitt noensinne da møkk-delen av mitt første innlegg var mest rettet mot dette spillet. gikk tilsutt rundt og prøvde å treffe meg selv med meteorer jeg selv kastet, så høy var det her.

Half-Life 2: Kan med en gang ta fram det hvite flagget og si at ordleggingen ved å sette dette spillet i bås med Bullet Witch var dårlig planlagt og generelt feil. Jeg kan se at mange ville syntes dette er et godt spill. For min del var det altfor kjedelig. Er døra låst? Jaja, snakkes om en times tid når du har løpt gjennom halve byen, en skole, en kloakk, klatret opp forbi sikkerhetskontrollet og tilslutt på andre siden av bygget kommer deg inn. Jeg spilte dette i mange timer for å gi det en sjanse. Når jeg tilslutt hadde tilbragt godt og vel en dag i stolen min foran TV-skjermen (yeah, hadde lite å gjøre) og fremdeles ikke hadde det noe særlig morsommere enn at jeg hentet PC-en og chattet litt med folk og så på musikkvideoer mens jeg spilte. Men hey, det er min mening. Vet at andre elsker spillet. Jeg elsker Gears of War og Enchanted Arms og Ninety-nine Nights og Oblivion og NHL og Forza og Assassin's creed (syntes fremdeles at 1'eren fikk ufortjent mye pepper) mens jeg vet at andre hater disse.

Ok, Det er en ærlig sak det ;D

Skrevet

Mafia 2 til ps3. Spilte eneren som liten gutt på pc og synes deet var det tøffeste spillet noen gang.

2eren synes jeg var alt for kort, ikke like god historie og generelt dårlig i forhold til gta.

Skrevet

Supreme Commander 2

Full av forventninger etter Supreme Commander og Forged Alliance så var forventningene SKYhøye!! Jeg digget SP og MP og så frem til noe helt spesielt.

Og spesielt ble det.....spesielt elendig!

Grafikken var jekket ned 10 hakk så alle så ut som legoklosser. Historien ble ødelagt av superteite dialoger som var pinlige og midlt sagt barnslige.

I tillegg så er det en hel del funksjoner og informasjon som er fjernet fra før av og det blir bare dårlig.

THQ burde skamme seg!!

Skrevet

Angrer litt på Shogun 2. Ble alt for mye av det samme for meg. Alle har de samme units mer eller mindre, i motsetning til Medieval 2, som jeg spilte halvt til døde, med og uten mods, pga variasjon mellom units til de forskjellige factions blant annet og et rikt utvalg av mods.

Angrer også litt på DC Universe Online, men håper på at det blir forbedret med tiden (evig optimist).

Ellers har jeg ikke så mye spill og kjøper generelt spill jeg har veldig lyst på, ellers lar jeg være. Far Cry 2 forsvarer jeg med at jeg digger settingen, spiller det litt av og på, aldri lenger tid i strekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...