Gå til innhold

Ditt mest angerfylte spillkjøp


Anbefalte innlegg

Tenkte det ville være artig å få folk til å dele sine mest antiklimaktiske/angerfylte/dritt spill-kjøp!

 

Her er mine:

 

Far Cry: Vengeance (Wii) : Jeg så for meg Far Cry slik det var på PC for mange år siden men i stedet fikk jeg et spill som jeg endte opp med å spille i 15 minutter før jeg løpte tilbake til butikken for å bytte det.

 

Brütal Legend (PS3): Dette spillet lovet noe jeg hadde ønsket meg lenge, et action-fantasi-eventyrspill som baserte seg rundt metal og rockemusikk. Det var konge helt til spillet plutselig viste seg til å være en lurendreier og skiftet sjanger til et ubehagelig og klossete RTS-spill.

 

World of Warcraft (PC): Tja, jeg trenger vel ikke å utdype så veldig her. Selv om jeg hadde utrolig mye gøy i WoW så er det fortsatt skummelt å tenke på hvor mye tid jeg faktisk brukte på det, i tillegg så ble jeg så opptatt med det at jeg endte opp med å ignorere de mange andre fantastiske spillene på markedet.

 

Booyah!

 

Folsen

http://pwnordie.blogspot.com/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xenosaga-trilogien. Brukte nærmere to tusen på å skaffe meg forseglede kopier av hele serien også viste det seg at det ikke var min kopp te i det hele tatt. Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte dem, det er tross alt en essensiell serie for enhver JRPG-samling, men jeg angrer på at jeg ikke bare plukket opp noen billige brukte kopier.

Lenke til kommentar

Divine Divinity 2: Ego Draconis eller hva det nå enn heter. Sikkert et bra spill, men klin umulig å få kjørt på pcen min. Har noe med formatet på filmene å gjøre, er hvertfall bortkastede penger for min del.

 

Det siste Worms: Var så håpløst mye dårligere enn Armageddon ved release at det ikke skulle vært lov å gi ut noe slikt.

Lenke til kommentar

I nyere tid så er det vanskelig å gjøre like store bommerter som i gamle dager når vi kanskje bare hadde tilgang på PC-Format og tilsvarende blader (og de var jo steindyre) Har noen bra tabbekjøp i gamle dager.

 

- Empire Soccer (PC) : Elendig fotballspill

- Destiny (PC)- Elendig Civ-wannabe

 

I nyere tid har jeg vel bare bommet skikkelig en gang, og det var med:

 

- Grand Theft Auto 4 - Makan til håpløse greier.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Hmm, pleier å gjøre en del research før jeg kjøper spill så har vel bare blitt skuffet to ganger. Ene var Rock Band 2 som jeg kjøpte for 1700 eller noe (inkl. instrumenter). Var gøy i starten, men ble raskt kjedelig. Fikk solgt det for en tusenlapp da, så det var greit.

 

Overlord er vel nr. 2. Det var fantastisk gøy helt i starten, men med en gang man kom videre fra det hobbit-stedet ble alt dritkjedelig.Det ble forøvrig brukt i gamestops innbytte-kampanje når man fortsatt kunne "exploite" dealen ved å kjøpe billigspill, så tapte ikke så mye der heller.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Et og et spill alene på min liste av skam.

 

 

*trommevirvel*

 

 

Call of Duty: MW 2

 

 

 

Etter utallige timer med COD: MW var forventningene skyhøye mtp en oppfølger. Spillet ble forhåndsbestilt så fort det lot seg gjøre og gledet meg som en unge.

 

Gikk to dager før jeg dro å byttet det inn hos EB games. Grøss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel for meg var det vel når jeg kjøpte rts spillet Alexander som kom ut litt før filmen, makan til ett drittspill har jeg aldri sett og håper aldri jeg ser det igjen, troppene mine falt jo gjennom veggen jeg hadde satt opp hahaha. ble virkelig lurt av baksiden der det sto at det ble laget av de som laget cossacks.

Lenke til kommentar
Far Cry: Vengeance (Wii) : Jeg så for meg Far Cry slik det var på PC for mange år siden men i stedet fikk jeg et spill som jeg endte opp med å spille i 15 minutter før jeg løpte tilbake til butikken for å bytte det.

 

Hoho, Far Cry Vengeance ja, uffameg for et søplespill. Når jeg spilte det var jeg ikke sikker på om jeg satt med den nye Nintendo Wii eller min gamle N64.

 

Mitt mest angerfylte spillkjøp står mellom Star Wars Episode One (PS1) og Adventures in the Magic Kingdom (NES).

Lenke til kommentar

1. World of Warcraft. Utallige timer som har gått til spille (pun intended) på å få meg 1337-gear til en rødhåret dverg. Kult det. Hadde det bare ikke gått på bekostning av skole. Droppet ut av universitet for å spille WoW, men mottok fortsatt studiestøtte. En kan si det ble litt ekstra i studielån etter det året. Forholdet med dama ble heller ikke mye bedre, samt jeg hadde et liv like sosialt som Death Valley.

 

2. Modern Warfare: Black Ops. I bunn og grunn et greit spill, men jeg tror jeg var så utrolig lei av FPS når jeg kjøpte det. Har spilt meg opp to prestiger, men har siden ligget og samlet støv. Jeg spiller likevel BF:BC2.

 

3. Guitar Hero: Metallica. Ikke det at det er kjedelig eller dårlig, men jeg får meg aldri til å spille det. Tenker hele tiden at jeg har spill som er mer givende og underholdende enn dette. Når jeg først bestemmer meg for å spille det klarer jeg ikke å presse meg til å spille mer enn i 30-60 min.

 

4. Tekken 6. Jeg liker spillet veldig godt når jeg først setter meg ned med det, det er bare det at jeg aldri gjør det! Og det er også dårlig lagt opp til å spille mot en venn. Den eneste modusen du har tilgjengelig er vs. Tidligere hadde man Team Battle i tillegg. Det var gøy det!

 

5. Div XBLA-spill.

 

Setter replay value veldig høyt når jeg investerer i spill, og får jeg ikke minst 100+ timer av et spill mener jeg det er et bomkjøp. Det er derfor jeg har klokket over 350 timer på BF:BC2, ca 300 timer på Dragon Age: Origins, 200 timer på MW2, 80 timer på NFS: HP, utallige timer på Minecraft, Starcraft 1 og 2, TF2, Heroes, minst 400+ timer på Baldur's Gate (både til pc og ps2) og mange flere. Jeg spiller de spillene jeg liker godt mye. Derfor får jeg sjeldent tid til å begynne på nye. Kan ikke begynne på et nytt da det forrige ikke er ferdiggjort. Noe som er grunnen til at jeg ikke har åpnet Dragon Age 2 enda, da jeg mangler fortsatt å bli ferdig med 2 av originsene til DA: O.

Lenke til kommentar

Uten tvil : Army of Two til ps3

 

Kjøpte det når det var nytt for å spille co-op med min kjære lillebror, men vi spilte max 30 min pga elendig styring/kamera.

 

Wii Fit er også noe jeg ikke er spesielt happy for at jeg kjøpte, selv om det egentlig ikke var til meg.

 

Nier var megaskuffende og for ikke å snakke om 2 eksemplar av Vanguard:Saga of Heroes :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det er ikke mange bomkjøpene jeg gjør, men det første jeg tenker er Street Fighter IV. Kjøpte det hovedsaklig pga nostalgi, men det ble ikke spilt mer enn toppen to timer. Var ikke så veldig gøy og ble fort lei. Det var ikke slik på Super Nintendo i de gode gamle dagene, da kunne vi sitte en hel dag og spille Street Fighter. Det som er enda verre er at jeg kjøpte CE, så det var egentlig 900kr ut vinduet.

Lenke til kommentar

Mitt verste kjøp må være Far Cry 2. Det som ble beskrevet på baksiden av omslaget og det som faktisk var i spillet hadde ikke mye å gjøre med hverandre.

 

Støttes fullt ut - verste møkkaspillet jeg har spilt på mange år, fullstendig uten sjel, mål og mening eller interessant verden å utforske. Utrolig "gøy" å brenne ned skogen og destruere en vaktpost totalt, bare for at den er fullt oppe og går igjen 10 min senere..

 

Av "eldre" spill må man spørre: Noen som husker/spilte "Trespasser?" Man var ei dame på ei tropisk øy, som skulle slakte diverse dinosaurer. Spillet skulle angivelig være superhøyteknologi på datiden, og med en banebrytende(!) Mirror's edge type kontroll over dama. Synd styringen bare av en arm som holdt et balltre krevde 14 knapper bare for å i det hele tatt å slå et slag som garantert ikke traff en eneste dinosaur, siden disse var så mye raskere enn deg at du ble spist hver eneste jæ..... gang du ble oppdaget. Til slutt endte man bare opp med å kikke rett ned - på damas pupper med den lille hjertetatoveringen.... DET er det verste dritspillet som sannsynligvis noen gang er laget. I tillegg var det overhodet ikke optimalisert for å kjøre på noen som helst pc verken før eller siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...