Gå til innhold

Gled deg til dette i mars!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Masse interesange spill i Mars for min del, blir nok å skaffe Crysis 2, Homefront og Motorstorm: Apocolypse i første omgang. Dragon Age 2 demoen imponerte veldig og blir nok å skaffe dette ved et senere tidspunkt, ang Nintendo 3DS så vil jeg prøve den før jeg kjøper...og ikke minst se om det kommer noen kule spill.

Lenke til kommentar

Den første delen på Dragon Age 2 demoen syns jeg så kanske styggt ut og rett og slett kjedelig... Men så er vell dette et Ørkenområde eller noe(?).

 

Tror det blir historien som kommer til å slå an her. Døde nesten når Flemeth kom, og det ho sa fikk meg til å tenke noe sykt. Tror ho får en viktig rålle utoverspillet. Digger også det at historien fortelles igjennom en historie!

Lenke til kommentar
Hei, som tiden flyr! Vi har lagt bak oss de to første spillmånedene i 2010, og det er garantert mange som allerede nå har funnet seg en spillfavoritt eller to blant de ferske utgivelsene.

 

Liten feil som har sneket seg inn her :)

 

Personlig gleder jeg meg utrolig til Shogun 2. Demoen (spesielt moddet) var helt fantastisk. Dragon age demoen var på den andre siden forferdelig.

 

Crysis har jeg ikke noe særlig forhold til. Eneren var morro frem til man traff på aliens, men det var ikke så mye mer enn det.

Lenke til kommentar

Den første delen på Dragon Age 2 demoen syns jeg så kanske styggt ut og rett og slett kjedelig... Men så er vell dette et Ørkenområde eller noe(?).

 

Tror det blir historien som kommer til å slå an her. Døde nesten når Flemeth kom, og det ho sa fikk meg til å tenke noe sykt. Tror ho får en viktig rålle utoverspillet. Digger også det at historien fortelles igjennom en historie!

 

Første delen av DA2 demoen er vel ett område darkspawn har herja og brent ned, men ja litt kjedelig så det ut. Og Bioware valgte vel nettopp det å fortelle historien gjennom en historie for å slippe unna med at folk kom til å si "Men flemeth ser ikke sånn ut!!!" Men det skjedde ikke i mitt savegame osv osv. På denne måten så er det personen som forteller historien som forteller den slik han har blitt fortalt/husker den. Og det gir Bioware litt friere tøyler uten at noen kan arrestere dem på det. :)

Endret av Crashloop
Lenke til kommentar

shogun var ein glede til eg prøvde demoen, virket bare ut som napoleon total war med japan mod for det mest

 

Dummeste jeg har hørt på lenge vist du synes napoleon og shogun 2 ser lik ut har du ikke spilt total war empire og total war napoleon. Der var det likheter. Shogun 2 ser fantastisk ut og kommer til å bli en kjempe hit. Total War kommer til å få mange nye fans :)

Endret av Frax
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva de snakker om i det hele tatt jeg når de sier at cryengine3 "skalerer" Høres bare dumt ut. Gjør ikke alle sammen det da, er det ikke derfor vi har innstillinger ? Eller er dette snakk om noe annet som ikke jeg vet om ?

 

Prøvde den lekkede crysis 2 og la merke til at døde kropper er static, altså du kan se dem men er som luft, bare pågrunn av gale tyske lover.

 

Btw Crysis mp demo i morgen den 1.mars så vidt jeg vet.

Endret av Edge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...