Gå til innhold

Anmeldelse: Bulletstorm (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig enig med anmeldelsen, liker spillet forbanna godt. Det er utrolig kult med skillshots, jeg prøver hele tiden noe nytt og koser meg med utfordringene det er å legge til rette for best mulig sparking av ræv.

 

Noe jeg er mer misfornøyd med er det konstante maset om bygninger og landskap som kollapser, samt det til tider halv-gjorte designet med kanter på et par centimeter som utgjør usynlige vegger. Det begrenser landskapet mye, og selv om det er stort og utrolig praktfullt er det stusselig å ikke få utnytte det mer.

Lenke til kommentar
Jeg har nok testet PC versjonen på høyeste innstillinger. Begynner å like spillet godt nå, men graffikken er god, ikke noe syk på noe som helst måte synes jeg, og det finnes penere spill ute

 

Tja, kommer ikke på mange spill som ser bedre ut ihvertfall (med alt på max). Når du får se utover store landskaper i Bulletstorm er det jaw-dropping!

Lenke til kommentar
Jeg har nok testet PC versjonen på høyeste innstillinger. Begynner å like spillet godt nå, men graffikken er god, ikke noe syk på noe som helst måte synes jeg, og det finnes penere spill ute

 

Tja, kommer ikke på mange spill som ser bedre ut ihvertfall (med alt på max). Når du får se utover store landskaper i Bulletstorm er det jaw-dropping!

Er jeg den eneste som faktisk oppdager noen pop ups her og der og 2d bakgrunn bak i det blå?

Lenke til kommentar

Jeg er nå godt i gang med spillet og må si at dette er et friskt pust i sjangeren. Jeg kunne kanskje tenkt meg at det var litt mindre på skinner, men det å jakte på nye kombinasjoner å knerte de stakkars innbyggerne er fantastisk moro.

 

Til informasjon så er jeg en av de som kom borti grafikk trøbbelet der mitt kort ikke er i kompatibilitetslisten. Resultatet var grusom grafikk med 16 bit teksturer og mange rare grafikkfeil. Litt leting på Bulletstorm forumet var alt som skulle til og nå har jeg alt bortsett fra skygger på maks og det ser veldig flott ut. Det eneste jeg irriterer meg over her er at det plutselig begynner å hakke under handlingssekvenser.

Lenke til kommentar

Er på chapter 5 nå på X360 versjonen.

 

Vil gi spillet 6 på terningkast, 9/10.

1. Det beste spillet med Epic motoren.

2. Overlegen "lore", dialog, samspill, humor etc.

3. Skillpoints tar spillet til ny høyder.

4. Svære brett, nydelige Big boss fights.

5. Spiller på very hard og det er fornøyelig.

6. Spille gjennom deler av hvert brett i Echo modus for å samle mest points etc. (ala demoen)

7. Flyter som bare det.

 

Anbefales.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som faktisk oppdager noen pop ups her og der og 2d bakgrunn bak i det blå?

Har ikke lagt merke til popups selv, men 2d bakgrunn har jeg sett lagt merke til en gang. Når du ser den lille byen med den store i bakgrunnen (da ser det ut som byen er 2d). Men helt ærlig syntes jeg ikke det så så bad ut
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...