Gå til innhold

Anmeldelse: Bulletstorm (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Selv setter jeg større pris på å kunne gjøre hva jeg vil med fiender som henger forsvarsløse i lufta foran meg fremfor å hoppe. Særlig når jeg har fått et morsomt utvalg av våpen som er noe annet enn det sedvanlige maskingæveret og pistolen.

 

Bulletstorm kan selvfølgelig ikke fenge alle.

 

Personlig får jeg halvslapp bare av tanken på hvor mye jeg skal leke meg, men så er jeg også lei av å knote rundt i det generiske landskapet de aller fleste av dagens førstepersonsskyttere ser ut til å ha flyttet inn i.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å hallah! 9/10 ???? Prøvde demoen, dritt kjedelig! lasso, sparke skyte... lasso sparke skyte... oi! jeg sparked ham inn i et elektrisk gjerde, kjempeartig hahahaha.... Hater fps spill hvor noe så elementært som å hoppe ikke er mulig, men det er nå meg :) dritt spill! :D

 

Hva gjør det å hoppe så viktig for ett FPS spill? Ja jeg kan se at det er irriterende med små hindre man vet man enkelt kunne hoppet over. Men for gameplay sin del så betyr jo det å hoppe generelt lite med mindre spillet har lagt opp til at man skal bruke dette til noe.

Lenke til kommentar

Helt hjernedød fps har aldri appellert til meg. CS, Gears of war, CoD, Modern Warfare etc... Dette er spill som for meg er svært "pubertale". Etter å ha lest mang et lovord om Bulletstorm måtte det prøves, og det til fantastisk begeistring. Hurramegrundt det var sjukt morro! Har fiklet litt med Killzone også, men det glir bare rett inn i kategorien nevt over for mitt vedkommende. Bulletstorm anbefales til folk som ikke liker konvensjonelle FPS.

Lenke til kommentar

Det var jeg som anmeldte Dead Space 2, og det bør nevnes at jeg spilte på høyeste vanskelighetsgrad som er tilgjengelig fra starten av samtidig som jeg passet på å utforske alle aspekter av spillet. Jeg vil tro det er temmelig standard tid i så fall, og ikke misvisende om det insinueres.

 

 

Ja, 15 timer på vanskelighetsgraden over normal, som jeg ikke husker navnet på akkurat nå.

Survivalist altså, ikke zealot. (eller mente du zealot?) Hvis det er det, vil ikke en høyere vanskelighetsgrad påvirke inntrykket ditt av spillet? Er det så bra da?

 

Uansett, poenget mitt var ikke om du er misvisende, absolutt ikke, men inntrykket mitt er at det er sjeldent antall timer som anmelder brukte tilsvarer det andre kommer til å bruke, også vanskeligere å sjekke om hvor mye enkelte brukte.

Lenke til kommentar

Selv setter jeg større pris på å kunne gjøre hva jeg vil med fiender som henger forsvarsløse i lufta foran meg fremfor å hoppe. Særlig når jeg har fått et morsomt utvalg av våpen som er noe annet enn det sedvanlige maskingæveret og pistolen.

 

Bulletstorm kan selvfølgelig ikke fenge alle.

 

Personlig får jeg halvslapp bare av tanken på hvor mye jeg skal leke meg, men så er jeg også lei av å knote rundt i det generiske landskapet de aller fleste av dagens førstepersonsskyttere ser ut til å ha flyttet inn i.

 

F4 fikk halvslapp, rydd forsidene!!

Lenke til kommentar

Det var jeg som anmeldte Dead Space 2, og det bør nevnes at jeg spilte på høyeste vanskelighetsgrad som er tilgjengelig fra starten av samtidig som jeg passet på å utforske alle aspekter av spillet. Jeg vil tro det er temmelig standard tid i så fall, og ikke misvisende om det insinueres.

 

 

Ja, 15 timer på vanskelighetsgraden over normal, som jeg ikke husker navnet på akkurat nå.

Survivalist altså, ikke zealot. (eller mente du zealot?) Hvis det er det, vil ikke en høyere vanskelighetsgrad påvirke inntrykket ditt av spillet? Er det så bra da?

 

Uansett, poenget mitt var ikke om du er misvisende, absolutt ikke, men inntrykket mitt er at det er sjeldent antall timer som anmelder brukte tilsvarer det andre kommer til å bruke, også vanskeligere å sjekke om hvor mye enkelte brukte.

 

Det var i grunn en blanding av flere poenger. Jeg tar selvkritikk for å komme med noenlunde intetsigende tider for gjennomkjøring av spillet. Det bør spesifiseres hvorfor det tar så kort/lang tid. Jeg er en veldig erfaren Dead Space-spiller og fullførte det første spillet tre ganger, så om noe gav det nok desto mer mening å spille på høyere vanskelighetsgrad. Nå det er sagt så er erfaringen min at vi anmeldere som regel bruker mindre tid på gjennomkjøringer enn spilleren i gata.

Lenke til kommentar

Det var jeg som anmeldte Dead Space 2, og det bør nevnes at jeg spilte på høyeste vanskelighetsgrad som er tilgjengelig fra starten av samtidig som jeg passet på å utforske alle aspekter av spillet. Jeg vil tro det er temmelig standard tid i så fall, og ikke misvisende om det insinueres.

 

 

Ja, 15 timer på vanskelighetsgraden over normal, som jeg ikke husker navnet på akkurat nå.

Survivalist altså, ikke zealot. (eller mente du zealot?) Hvis det er det, vil ikke en høyere vanskelighetsgrad påvirke inntrykket ditt av spillet? Er det så bra da?

 

Uansett, poenget mitt var ikke om du er misvisende, absolutt ikke, men inntrykket mitt er at det er sjeldent antall timer som anmelder brukte tilsvarer det andre kommer til å bruke, også vanskeligere å sjekke om hvor mye enkelte brukte.

 

Det var i grunn en blanding av flere poenger. Jeg tar selvkritikk for å komme med noenlunde intetsigende tider for gjennomkjøring av spillet. Det bør spesifiseres hvorfor det tar så kort/lang tid. Jeg er en veldig erfaren Dead Space-spiller og fullførte det første spillet tre ganger, så om noe gav det nok desto mer mening å spille på høyere vanskelighetsgrad. Nå det er sagt så er erfaringen min at vi anmeldere som regel bruker mindre tid på gjennomkjøringer enn spilleren i gata.

Hvis du mener ola nordmann er jeg enig, hvis du mener seriøse spillere, har jeg andre erfaringer.

:)

Lenke til kommentar

Helt hjernedød fps har aldri appellert til meg. CS, Gears of war, CoD, Modern Warfare etc... Dette er spill som for meg er svært "pubertale". Etter å ha lest mang et lovord om Bulletstorm måtte det prøves, og det til fantastisk begeistring. Hurramegrundt det var sjukt morro! Har fiklet litt med Killzone også, men det glir bare rett inn i kategorien nevt over for mitt vedkommende. Bulletstorm anbefales til folk som ikke liker konvensjonelle FPS.

 

Helt forbaska enig. FPS spill har ikke klart å fenge meg på tja ....7 år ? 15 minutt av Bulletstorm kan jeg med hånden på hjertet si er beste spillopplevelsen jeg har hatt 10 år tilsammen. Epic games er guder til spillutvikling. Sykeste grafikken jeg har sett og endelig et FPS spill som er gøy å spille. Måten du kan skli langs bakken, sparke folk og kor heftig skytingen er .....ahhhh bare hele spillet her er 100% gjennomført. Storyen virker som blir jævlig bra også, karakterne ser levende ut og kreative.

 

Sånne spill som dette som gjør at det føles ikke nok å bare kjøpe det, jeg føler nesten for å stå utenom kontorene til utviklerne på knær. TAKK TAKK !

Lenke til kommentar

Helt hjernedød fps har aldri appellert til meg. CS, Gears of war, CoD, Modern Warfare etc... Dette er spill som for meg er svært "pubertale". Etter å ha lest mang et lovord om Bulletstorm måtte det prøves, og det til fantastisk begeistring. Hurramegrundt det var sjukt morro! Har fiklet litt med Killzone også, men det glir bare rett inn i kategorien nevt over for mitt vedkommende. Bulletstorm anbefales til folk som ikke liker konvensjonelle FPS.

 

Helt forbaska enig. FPS spill har ikke klart å fenge meg på tja ....7 år ? 15 minutt av Bulletstorm kan jeg med hånden på hjertet si er beste spillopplevelsen jeg har hatt 10 år tilsammen. Epic games er guder til spillutvikling. Sykeste grafikken jeg har sett og endelig et FPS spill som er gøy å spille. Måten du kan skli langs bakken, sparke folk og kor heftig skytingen er .....ahhhh bare hele spillet her er 100% gjennomført. Storyen virker som blir jævlig bra også, karakterne ser levende ut og kreative.

 

Sånne spill som dette som gjør at det føles ikke nok å bare kjøpe det, jeg føler nesten for å stå utenom kontorene til utviklerne på knær. TAKK TAKK !

 

Har spilt de første 15 minuttene jeg også, det var gi for bra det, men jeg ble ikke blåst bort av gameplayet, og ihvertfall IKKE graffkken.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

 

 

Med fare for å hørres ut som en rabiat fanboy (har aldri spilt et KZ-spill utenom SP-demoen til KZ2 og MP-betaen til KZ3), så synes jeg KZ3 er milevis bedre enn Bulletstorm. I tillegg ser det mye, mye finere ut. Dette til tross for at demoen bare er en blanding av hvitt, grått, svart og oransjerøde-øyne. Selvfølgelig, det er bare demoene jeg har spilt, så det kan være Bulletstorm ser finere ut i den endelige versjonen, dette skal jeg ikke betvile. Og nei, jeg eier ikke KZ3, har heller ingen planer om å kjøpe det i nærmeste fremtid selv om jeg virkelig likte multiplayeren.

Dette er selvfølgelig bare inntrykk jeg har, siden jeg ikke eier fullversjonen av noen av spillene. Likevel hadde jeg valgt KZ3 ti av ti ganger fremfor Bulletstorm.

Hva er det som gjør KZ3 milevis bedre enn Bulletstorm da? Bortsett fra grafikk som er det eneste du nevner.

 

Det at spillet faktisk var kjekt å spille. Nå skal det nevnes at dette var en MP-beta, så jeg aner ikke hvordan singleplayeren er. I tillegg var demoen av Bulletstorm ikke campaign eller multiplayer (hvis jeg husker rett..?), så det KAN være at jeg liker fullversjonen bedre. Men det var INGENTING i demoen som gav meg lyst på det spillet.

Nei, KZ3 var bare mye kjekkere å spille.

Lenke til kommentar

Da tipper jeg du testet konsollutgaven, ikke at demoen der var dårlig men det er ganske stor forskjell. Er jo bygget på nyeste Unreal engine.

 

Jeg har nok testet PC versjonen på høyeste innstillinger. Begynner å like spillet godt nå, men graffikken er god, ikke noe syk på noe som helst måte synes jeg, og det finnes penere spill ute

 

Men mye mer morro enn Killzone :D

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

 

 

Med fare for å hørres ut som en rabiat fanboy (har aldri spilt et KZ-spill utenom SP-demoen til KZ2 og MP-betaen til KZ3), så synes jeg KZ3 er milevis bedre enn Bulletstorm. I tillegg ser det mye, mye finere ut. Dette til tross for at demoen bare er en blanding av hvitt, grått, svart og oransjerøde-øyne. Selvfølgelig, det er bare demoene jeg har spilt, så det kan være Bulletstorm ser finere ut i den endelige versjonen, dette skal jeg ikke betvile. Og nei, jeg eier ikke KZ3, har heller ingen planer om å kjøpe det i nærmeste fremtid selv om jeg virkelig likte multiplayeren.

Dette er selvfølgelig bare inntrykk jeg har, siden jeg ikke eier fullversjonen av noen av spillene. Likevel hadde jeg valgt KZ3 ti av ti ganger fremfor Bulletstorm.

Hva er det som gjør KZ3 milevis bedre enn Bulletstorm da? Bortsett fra grafikk som er det eneste du nevner.

 

Det at spillet faktisk var kjekt å spille. Nå skal det nevnes at dette var en MP-beta, så jeg aner ikke hvordan singleplayeren er. I tillegg var demoen av Bulletstorm ikke campaign eller multiplayer (hvis jeg husker rett..?), så det KAN være at jeg liker fullversjonen bedre. Men det var INGENTING i demoen som gav meg lyst på det spillet.

Nei, KZ3 var bare mye kjekkere å spille.

 

Var stikk motsatt for min del. KZ3 sin MP demo var alt annet enn morsom, det var X FPS spill i mengden. Skal jeg spille ett krigspill så finnes det mye annet som jeg allerede har uten at jeg bør kjøpe ett til. Bulletstorm derimot var rett og slett ren spillerglede pga av at det gjør noe nytt og er ikke dønn likt de aller fleste andre FPS spill på markedet. :)

Lenke til kommentar

Å hallah! 9/10 ???? Prøvde demoen, dritt kjedelig! lasso, sparke skyte... lasso sparke skyte... oi! jeg sparked ham inn i et elektrisk gjerde, kjempeartig hahahaha.... Hater fps spill hvor noe så elementært som å hoppe ikke er mulig, men det er nå meg :) dritt spill! :D

 

Hva gjør det å hoppe så viktig for ett FPS spill? Ja jeg kan se at det er irriterende med små hindre man vet man enkelt kunne hoppet over. Men for gameplay sin del så betyr jo det å hoppe generelt lite med mindre spillet har lagt opp til at man skal bruke dette til noe.

 

Kanskje han har en liten ballerina i seg?

Lenke til kommentar

Å hallah! 9/10 ???? Prøvde demoen, dritt kjedelig! lasso, sparke skyte... lasso sparke skyte... oi! jeg sparked ham inn i et elektrisk gjerde, kjempeartig hahahaha.... Hater fps spill hvor noe så elementært som å hoppe ikke er mulig, men det er nå meg :) dritt spill! :D

 

Hva gjør det å hoppe så viktig for ett FPS spill? Ja jeg kan se at det er irriterende med små hindre man vet man enkelt kunne hoppet over. Men for gameplay sin del så betyr jo det å hoppe generelt lite med mindre spillet har lagt opp til at man skal bruke dette til noe.

 

Kanskje han har en liten ballerina i seg?

 

Godt poeng, og det er vel få ballett spill på markedet så da er FPS "the next best thing" vil jeg tippe. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...