Gå til innhold

Teaser: Dead Island (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, greit gjennomført, men sier absolutt ingenting om spillet untatt at der er levende døde med.

 

*edit*

Se på Rage traileren, det er en brukbar spilltrailer. La gå det ikke er sånn hjerte-smerte klimpring på piano med, men traileren får temmelig godt frem hva man kan forvente av spillet.

Endret av Miles Teg
Lenke til kommentar

Første gangen jer ser tenker tenker jeg at årets beste spilltrailer er kommet ut.

 

Andre gangen jeg ser denne synker nyansene inn - desperasjonen, sinnet og følelsene.

 

Tredje gangen jeg ser den er det lang bortimot den beste spilltraileren jeg kan huske å ha sett, og akkurat nå kommer jeg ikke på noen bedre.

Lenke til kommentar

Dæven døttte! Dette spillet har jeg venta mange år på! Var helt sikker på det var dødt og begravet for lenge siden. Hyggelig å se prosjektet fremdeles lever. Men etter så mange år synes jeg de kunne ha vist oss noe mer fra selve spillet. Ikke bare en veldig nydelig CGI trailer.

 

Begynte nå å lure litt på når første gangen jeg leste om dette spillet kan ha vært. Tror det var i et gammelt PCGamer, men husker ikke når. Googla litt på nettet nå, var ikke så lett å finne noe konkret info om når spill produksjonen begynte. Men en del tyder på at det var rundt 2002-2003. ca 8 år. Det er som regel ikke et godt tegn når noen bruker SÅ lang tid på et spill...

 

Men traileren var fin...

Lenke til kommentar

Tja, greit gjennomført, men sier absolutt ingenting om spillet untatt at der er levende døde med.

 

Det er en frister (aka en teaser), den ble bare publisert med feil prefix :-)

Ah, forklarer en hel del. Begynte å lure om vi var tilbake i gode, gamle dager hvor rendringstiden på trailere og "screenshots" var motsatt proposjonalt med hvor gode spillene egentlig så ut.

3D CGI i reklamen? Garantert ræv grafikk i spillet.

Endret av Miles Teg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...