Gå til innhold

Sniktitt: Dark Souls (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At det blir litt vanskeligere enn det allerede er jo ingen krise. Det ble jo nevnt at spillet skulle få en flatere læringskurve. Det er jo nettopp starten som er vanskelig i enern, mens resten er helt ok. (tenker boss fights som Flamelurker eks.) Når du får has på Flamelurker blir det lettere ettersom man kan få lagd nye våpen.

Lenke til kommentar

Morsomt å lese hvor utålmodige enkelte er. Selv vil jeg kalle spillet for utfordrende, ikke vanskelig. Det er ingen tilfeldighet at Demon's Souls har blitt en kult hit.. Selv synes jeg spill i dag (helst da til konsoll) generelt er for enkle og ofte syr puter under armene på folk. Det er nok helt sikkert en mening jeg deler med mange andre... Man ender i verste fall opp med å bli fullstendig likgyldig til karakteren/hovedpersonen i spillet. Å mestre noe utfordrende eller vanskelig er som regel alltid mer tilfredsstillende IMO. Spesielt i RPG. Quick travel og level scaling og det som verre er skaper etter min mening rett og slett ikke engasjement i spillet - tvert imot, det tar det bort.

 

Når det er sagt så er gjerne ikke måten DS er bygget opp på for alle. Men det er jo en smakssak. En utfordrende perle av et nisje spill gjør det til en soleklar favoritt i min bok i alle fall.

 

Dark Souls er noe jeg gleder meg til! Å det skjer ikke alt for ofte. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...