Gå til innhold

Disse spillene gleder vi oss til! (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om et par uker drar jeg selv ned til Budapest for å ta en titt på det kommende spillet' date=' og hvis de makter å tråkke på barndommen min en gang til så drar jeg hjem med en håndfull skalper i kofferten.[/quote']

:lol:

 

Min liste er som følger:

 


  1.  
  2. Batman: Arkham City
    Hvis denne oppfølgeren når opp til knehøyden til AA, så er det en instant classic i min bok. Elsket det første, og regner med jeg kommer til å gjøre det samme med neste.
  3. The Witcher 2
    Spiller gjennom 1'ern for første gang nå, og jeg gleder meg allerede til oppfølgeren.
  4. Mass Effect 3
    Har enda ikke kommet meg gjennom ME1, men ME2 gav meg en bakoversveis uten sidestykke.
  5. Portal 2
    Tror alle som spilte Portal gleder seg til denne tittelen.
  6. Rage
    Postapokalypse laget av id software. Nuff said!

Lenke til kommentar

Det spelet eg gler meg mest til er Star Wars: The Old Republic, er stygt redd for at det kjem til å ta opp litt for mykje av fritida mi :p

 

Er også ekstremt spent på om Total War: Shogun 2 blir bra, verker spennande hittil i alle fall.

 

Og ikkje minst DA2, ME3 og TES V: Skyrim! Trur 2011 blir eit veldig bra spelår :) Trur også det blir eit veldig bra år for BioWare, siden dei sikkert kjem til å ha høge salstal på ME3, TOR og DA2.

 

Burde vel gleda meg til The Witcher 2 også, men har aldri fullført The Witcher 1, uten at eg veit heilt kvifor. Burde sikkert gjere det...

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Har ikke Humon Revolution blitt utsatt til 2011?

 

Min liste: Gleder meg uten tvil mest til The Witcher 2, enern ligger nok rundt fjerde femte plass på min liste over rollespill. Enern hadde fantastisk setting, god historie(fortelling), og mange moralske valg. Nå som toern fokuserer enda mer på mitt favoritt element i rollespill, choice and consequence, kan jeg ikke gjøre annet enn å glede meg stort..

 

2. The old republic. 9 forskjellige KotOR oppfølgere i ett spill? MMO som faktisk har historie i hovedfokus? Yes please.

3. Risen 2. Usikker på om dette kommer i 2011. Jeg håper at R2 vil bli en like god oppfølger som Gothic 2 var :)

4. Dungeon Siege 3. Obsidian er nok min nye favoritt utvikler, etter min mening lager obsidian de beste historiene av dagens rollespillutviklere, jeg liker også at de fokuserer såpass på meningsfylte valg som faktisk får konsekvenser.

5. Dragon Age 2. Enern var veldig bra, men jeg liker absolutt ikke at rpg elementene tones ned i toern.

6. Mass Effect 3. Toern var et veldig bra action game med rollespillelementer. Jeg håper det blir flere RPGelementer i 3ern.

7. Skyrim. Jeg er ikke akkurat en bethesda fan, men det renner jo ikke akkurat over med store Open World RPGs.

Endret av eivindg1
Lenke til kommentar
Eller samarbeidskampanjen som sies å være like lang som spillets enspillerkampanje, hvor to spillere styrer hver sin robot for å løse portalgåtene sammen.

Dette er heldigvis feil! Sjekk dette intervjuet med Erik Wolpaw og Chet Faliszek fra Valve - samspillkampanjen er dobbelt så lang som Portal er, og det samme gjelder enspillerkampanjen. Med andre ord kan man si at Portal 2 er fire ganger så langt som Portal.

Min liste:

Portal 2 (selvfølgelig). Portal er det nest beste spillet jeg har spilt noen gang.

Mass Effect 3. Mass Effect 2 snurrer og går på ekstrarunder i disse dager, og jeg gleder meg til å fortsette

Batman: Arkham City. Batman: Arkham Asylum var knallrått fra start til slutt, med et lite håp om bedre sjefskamper vil dette spillet bli forbanna rått.

Saints Row 3. Saints Row 2 tok meg fullstendig på senga med buksene nede i sin tid, jeg håper og tror Saints Row 3 blir mer av det samme.

L. A. Noire. Endelig skal Rockstar utvide horisonten og ikke begi seg ut på sandkasse. Jeg gleder meg!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Eller samarbeidskampanjen som sies å være like lang som spillets enspillerkampanje, hvor to spillere styrer hver sin robot for å løse portalgåtene sammen.

Dette er heldigvis feil! Sjekk dette intervjuet med Erik Wolpaw og Chet Faliszek fra Valve - samspillkampanjen er dobbelt så lang som Portal er, og det samme gjelder enspillerkampanjen. Med andre ord kan man si at Portal 2 er fire ganger så langt som Portal.

 

Tror han snakket om Portal 2 da han mente at MP er like lang som SP. Jeg oppfattet det slikt ihvertfall.

Lenke til kommentar
Eller samarbeidskampanjen som sies å være like lang som spillets enspillerkampanje, hvor to spillere styrer hver sin robot for å løse portalgåtene sammen.

Dette er heldigvis feil! Sjekk dette intervjuet med Erik Wolpaw og Chet Faliszek fra Valve - samspillkampanjen er dobbelt så lang som Portal er, og det samme gjelder enspillerkampanjen. Med andre ord kan man si at Portal 2 er fire ganger så langt som Portal.

Min liste:

Portal 2 (selvfølgelig). Portal er det nest beste spillet jeg har spilt noen gang.

Mass Effect 3. Mass Effect 2 snurrer og går på ekstrarunder i disse dager, og jeg gleder meg til å fortsette

Batman: Arkham City. Batman: Arkham Asylum var knallrått fra start til slutt, med et lite håp om bedre sjefskamper vil dette spillet bli forbanna rått.

Saints Row 3. Saints Row 2 tok meg fullstendig på senga med buksene nede i sin tid, jeg håper og tror Saints Row 3 blir mer av det samme.

L. A. Noire. Endelig skal Rockstar utvide horisonten og ikke begi seg ut på sandkasse. Jeg gleder meg!

Jeg mente at samarbeidskampanjen blir like lang som Portal 2s enspillerkampanje. ;)

Endret av Arodem
Lenke til kommentar

Mange spennende spill som kommer i år, nesten for mange. Har fremdeles mange eldre spill som jeg ikke har fått testet enda...

Noen av de jeg ser mest fram til:

-the Witcher 2 er kanskje spillet jeg gleder meg mest til, håper det klarer å leve opp til det første spillet samt mine enorme forventninger

-Diablo 3 kan rett og slett ikke feile, jeg VET at dette blir et spill jeg vil digge rått

-Mass effect 3 er ved siden av witcher 2 det jeg gleder meg mest til. Jeg er en av de få som likte bedre det første spillet i serien, men ME3 blir garantert episk. Håper de legger til litt mer rpg elementer denne gangen

-Uncharted 3 håper de forbedrer combat/skytefølelsen fra de 2 første spillene, det er det eneste jeg har å utsette på de to forrige

-Star Wars the old Republic Er ikke overbevist av videoer/screens jeg har sett, men som en stor SW fan gleder jeg meg likevel

-Dragon Age 2 ser ut til å lide samme skjebne som ME2, noe som gjør at jeg denne gangen vil droppe pc versjonen. Men bioware skuffer sjelden.

 

Ellers ser jeg fram til battlefield3, Dungeon Siege3 og håper på at M&M Heroes 6 kan bli bra.

 

Av 9 spill jeg gleder meg til er 8 oppfølgere og det siste et MMO, egentlig ganske urovekkende..

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke sette opp spillene på toppen eller på bunnen i lista mi, siden ALLE spillene er så syykt bra.. ivhertfall forjengeren :p

Men det jeg gleder meg mest til, er jo Diablo 3. Kommer til å kjøpe collectors edition og hele pakka, når det kommer ut :D

 

 

Men her er en rams fra spillene jeg gleder meg til:

 

Heroes of might and magic 5.

Elder Scrolls: Skyrim

DotA 2 (Den gleder jeg meg skiggelig til ass)

Og som sagt, D3.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært noen blodfan av rollespill eller MMO, men jeg er faktisk litt redd for at jeg kan komme til å kaste bort livet mitt på The Old Republic.

 

Ellers gleder jeg meg til L.A. Noire og - dersom det kommer i år - mest av alt Battlefield 3. Jeg savner å spore opp en fyr som har løpt i ti minutter på El Alamein i BF1942, stupe ned med en Stuka og plukke ham med vingen. Håper BF3 fanger noe av stemningen til originalen!

 

Nåja, hvis jeg ikke tar helt feil så er jo faktisk FPS'er som BF serien og lignende MMO, siden det kan spille hundre tusener av spillere online samtidig. :whistle:

Men jeg må uansett være enig med deg i at det kommer til å gå med MANGE timer til å spille BF3 og SW:TOR.

 

Min topp 5 liste:

1. Battlefield 3

Battlefield serien har alltid vært FPS serien for meg, CoD går altfor fort, har altfor små og fæle baner til at det blir bra for meg... CoD har ikke sjanse til å måle seg med en god runde BF på PC på en bane du liker med 32 eller 64 spillere, det er da jeg får de beste spillopplevelsene. Pluss at i BF2 var det ikke halvparten så mange n00bs som det er i CoD og, uheldigvis, BC2.

2. The Elder Scrolls V: Skyrim

TES har gitt meg de beste rollespillopplevelsene mine, så da må jeg vel strengt talt glede meg til TES V, jeg tipper de klarer å lage det mye bedre enn Oblivion, og rette opp de tingene som trakk Oblivion ned...

3. Star Wars: The Old Republic

Høres ut som et veldig bra konsept, og jeg tipper BioWare klarer å innfri forventningene. Kan heller ikke nekte for at jeg har likt de fleste Star Wars spillene så langt. (Gjelder forsåvidt ikke filmspillene, de har jeg ikke en gang prøvd.)

4. Forza Motorsport 4

Forza er en utrolig bra racing serie, og 3'ern blir fortsatt spilt en del, det er et bra spill, et av de beste racing spillene jeg har prøvd. TDS2 er ikke langt utfor listen heller, spilte kun enern i to timer, men fikk et veldig godt førsteinntrykk av det, av en eller annen merkelig grunn husket jeg aldri å kjøpe det spillet :huh:

5. Batman: Arkham City

Arkham Asylum var et virkelig bra spill, selv om det kanskje var litt lett å runne det. Når jeg hadde spilt det en gang, spilte jeg kun det til jeg hadde gjort det 100 % ferdig.

 

Rett utfor listen er to spill:

Gears of War 3

God spillserie, liker storyen i den, og multiplayeren kan være veldig moro hvis du spiller den med venner (2'ern i hvert fall), litt kjedelig alene.

...

Et spill som etter utgivelse blir kastet bort rundt 1 til 2 måneder med spilling er FM. Det blir som oftest spilling frem til desember, hvor jeg begynner med andre spill igjen, og glemmer FM helt til sommerferien. Jeg antar at det kommer et Football Manager 2012, og hvis det er et spill som årlig er sikret kjøp er det FM, jeg blir rett og slett aldri lei av det... i hvert fall de 2 første månedene. ;)

Endret av Yngve05
Lenke til kommentar

Akkuratt som Lasse grugleder jeg meg hvirkelig til HOMM VI. Jeg er fullstendig villig til å gå over lik for å oppleve den magien HOMM III representerte, selv idag kjenner jeg nakkehårene reise seg når logoen til New World Computing farer over skjermen en av de sjeldne gangene jeg har tid til å sette meg ned med arvesølvet.

 

Like fullt, kommer det en kamel til nå og krever gjennomfartstillatelse for spiserøret mitt kommer jeg antagelig til å gå fullstendig berserk. Jeg tåler ikke en til knekk, dette må bare bli bra, vær så snill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...