Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I Skyrim er det vel ikke noen vanlige klasser? Jeg tenkt å spille Khajiit ninja så bra det lar seg gjøre (kort sverd, bue, stealth, atletisk osv) og en Argonial med et sverd/øks i en hånd og magi i den andre. Han vil bli totalt badass. :p

Endret av ShampooMacTavish
Skrevet (endret)

Har nå slettet en rekke innlegg som var fullstendig off-topic, og da spesielt poster om rettskrivning. Zealuu skrev om dette i går, men ble totalt ignorert. Vis litt respekt for veilederne og hold dere til tema fra nå av, folkens.

Endret av ShampooMacTavish
  • Liker 2
Skrevet

Noen som vet hvor stor plas spillet vil ta?

12-13GB kanskje?

6-7 gb krever det så da er det sikkert på 6gb

Med andre ord ikke veldig mye:)

Skrevet

:w00t: Jeg gleder meg vilt, har storkost meg med Oblivion. :love: Jeg har bestilt 360-utgaven da jeg spiller mest på xbox.

jeg vurderer faktisk sterkt på om jeg skal kjøpe til xbox OG pc:P

Skrevet

De videoene som ligger ute på forskjellige nettsteder nå ser bare helt fantastiske ut. Det at de har lagt til drager er jo bare helt rått. Håper man kan bli varulv også :thumbup:

Skrevet

Hvilke klasser har folk tenkt og spille? Raser og slikt.

Nord og kanskje warrior? Eller som på Oblivion, så fikser jeg min egen custom class ^^ (om det fortsatt er mulig)

hva med deg da? :)

Skrevet (endret)

Hvilke klasser har folk tenkt og spille? Raser og slikt.

Nord og kanskje warrior? Eller som på Oblivion, så fikser jeg min egen custom class ^^ (om det fortsatt er mulig)

Det finnes ikke lenge forhåndslagde klasser som i Oblivion, man har heller ikke major og minor skills lengre. I Skyrim velger man Rase, stjernetegn og Warrior,Rogue,Mage tegn. Skills øker som vanlig avhengig av hva du bruker, det virker også som at warrior skills øker raskere dersom man har warrior tegnet osv

Endret av Tørriss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...