Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen som har link til videoen fra Quakecon i 720p? Ifølge ryktene er det filmet med et annet kamera fra en annen plass i salen (skal finnes 3 forskjellige versjoner på nettet visstnok).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man kjøper på Steam kan man preloade spillet så man kan spille umiddelbart når det har release.

Om man kjøper fysisk på nett så varierer det vel litt om butikken sender spillet så du har det på release, eller ikke.

Skrevet

Joda :)

Er godt mulig at spillet blir Steamworks også, at man som på New Vegas får en kode som må registreres i Steam, så da har man både fysisk og digital utgave.

Skrevet

Jeg tror med nesten 100% sikkerhet at du kan satse på at det blir "Steamworks" DRM ettersom alle nye spill fra Bethesda har hatt det, så ser ingen grunn til at de vil gi slipp på det nå. Jeg har allerede forhåndsbestilt det på Steam da, så jeg er klar som et egg når 11.11.11 endelig kommer! :D

Skrevet

Huff, det ble en ekstremt skuffende CE. :( Jeg har veldig lyst på CE av Skyrim, men jeg nekter å betale så mye for så lite. Jeg hadde ønsket at de inkluderte soundtrack CD og t-skjorte med Skyrim logoen. Da hadde jeg godtatt den prisen, og kanskje en hundrelapp eller to mer også. :)

Skrevet

Eneste jeg har lyst på fra CE av Skyrim er cloth kartet. Har hørt at det følger med pre-order av den vanlige utgaven i USA. Noen som vet om det er det samme i Norge?

Skrevet (endret)

Du fikk med tøykartet? Jeg fikk bare med det kjedelige papirkartet.

Ser mye bedre ut med et tøykart på veggen tbh.

Skyrim Cloth Map with preorder. Men man vet jo aldri hva man får i Norge.

Endret av Makiavelli
Skrevet (endret)

Making of dvden kommer nok alltids på torrent ;)

I videoen var det mye av de samme "scenene" vi så, men det varte mye lengre og du fikk et bedre overblikk av combat, landskapet og drager :wee:

Also. Må bare si jeg DIGGER magi i begge hender! Når du har en kule av glødende energi i hendene så blir det ikke annet enn AWESOME!

Endret av Craxmerax
Skrevet

Du fikk med tøykartet? Jeg fikk bare med det kjedelige papirkartet.

Var ikkje noko tøykart i min Oblivion CE - berre papir - fekk dei tøykart i t.d. USA?

Skrevet

Vet ikke om det faktisk ble laget noe tøykart for Oblivion, men spørsmålet var mitt var vel egentlig om tøykartet som følger med Skyrim CE, også kommer med den vanlige versjon når man forhåndsbestiller i Norge. Ifølge artikkelen jeg linket til tidligere skal det følge med i USA og Europa, men ser ikke noe om det på noen av de norske nettbutikkene.

Som sagt, var kartet det eneste jeg vil ha fra Skyrim CE og hvis jeg kan få med det på en vanlig utgave til 299kr tar jeg den ;)

Skrevet

Dette spelet blir heilt magisk. Gledar meg som ein unge.

Skal ha spelet på Xbox, då eg korkje har PS3 eller har hatt noko dugande spele-pc på fleire år. Er og eit bra teikn (for min del) at dei har vist fram mykje av spelet på Xboxen. Det visar at dei i alle fall er trygge nok på konsollutgåva.

Skrevet

Sitter og vurderer om jeg skal kjøpe det på Steam eller et annet sted. Hvis det ikke er annet i pakken enn spillet så tror jeg at jeg velger Steam, men om det er kart med i den vanlige utgaven så vil jeg ha det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...