Gå til innhold

Skyrim-tråden: hvor dragefødte møtes for å prate om løst og fast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Battlemage med 1H, Conjuration, Restoration og Heavy Armor. Kan det enbefalst? Går det i det hele tatt and å få tak i heavy armor med enchanter som gir bonus i noen av magic skillene, før du begynner å enchante selv?

Ja, er ikke noe problem å finne dette.

 

Og de skillsa fungerer flott sammen. Conjuration og restoration fungerer ekstra godt, ettersom du også kan heale summonen din, i tillegg til deg selv.

Lenke til kommentar

Battlemage med 1H, Conjuration, Restoration og Heavy Armor. Kan det enbefalst? Går det i det hele tatt and å få tak i heavy armor med enchanter som gir bonus i noen av magic skillene, før du begynner å enchante selv?

Ja, er ikke noe problem å finne dette.

 

Og de skillsa fungerer flott sammen. Conjuration og restoration fungerer ekstra godt, ettersom du også kan heale summonen din, i tillegg til deg selv.

 

 

Hvilken stein anbefaler du? Thief, Warrior eller Mage? :)

Lenke til kommentar

Klart jeg gjør.

Dunmer for lyfe!

 

Jeg liker dark elves, okay? Mye bedre enn de snotty high elves. Wood elves er okay, snow elves var sikkert okay en gang i tiden, mens det de nå er blitt takket være nords og diverse ... Ikke like okay. :p

 

Falmer ble ødelagt av Dwemer. Så, alver er ikke bare goody goody ;)

 

Ironisk nok så ble Chimer om til Dunmer som "straff" for noen handlinger ;)

 

Pluss at det er alver som står bak mye av de politiske spillene rundt om. Liker ikke alver.

Lenke til kommentar

Nå troller du voldsomt synes jeg.

 

Han gir spillet skylden for noe som ikke ville vært et problem i første omgang om han gadd bruke et sekund ekstra for å lagre, og jeg troller? dontgetit.gif

 

 

Snakker du om meg? Kanskje det går and å unngå problemet, men det forandrer ikke faktumet at det er laget til på en meget irriterende måte som rett og slett er ganske dum. Jeg har ikke lyst å måtte gå inn på menyen og trykke på save hver gang jeg skal gjøre det, jeg liker å quick save via F5. Og jeg liker også ha på auto save, i tilfelle det skjer noe og jeg ikke har fått quick savet. Om jeg har flere characters enn 1, vil noen av de andre fort bli savet over og forsvinne. Det er idiotisk .. :) Jeg har ikke tid til å gå inn på menyen, lese hvilken character det er, for å så save og fare ut av menyen.

Endret av XFXforce
Lenke til kommentar

Nå troller du voldsomt synes jeg.

 

Han gir spillet skylden for noe som ikke ville vært et problem i første omgang om han gadd bruke et sekund ekstra for å lagre, og jeg troller? dontgetit.gif

 

 

Snakker du om meg? Kanskje det går and å unngå problemet, men det forandrer ikke faktumet at det er laget til på en meget irriterende måte som rett og slett er ganske dum. Jeg har ikke lyst å måtte gå inn på menyen og trykke på save hver gang jeg skal gjøre det, jeg liker å quick save via F5. Og jeg liker også ha på auto save, i tilfelle det skjer noe og jeg ikke har fått quick savet. Om jeg har flere characters enn 1, vil noen av de andre fort bli savet over og forsvinne. Det er idiotisk .. :) Jeg har ikke tid til å gå inn på menyen, lese hvilken character det er, for å så save og fare ut av menyen.

 

Spillet lagret da svært ofte automatisk? Hos meg lagres det når jeg går inn i en bygning, når jeg sjekker inventoriet, når jeg hviler og så videre. I tillegg er det tre autosaves, så strengt tatt trenger du som regel bare å lagre én gang manuelt når du avslutter for dagen, så er dte problemet løst for alltid. Men klart det er viktig å endre hele greia i en patch... ermm.gif

 

Men nok om det. Jeg har fint lite mer å si om det, så la oss endre tema i stedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...