Gå til innhold

TV med innebygd spillkonsoll (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sleng på 20 tommer, full HD, optisk lydutgang og wi-fi mens den fortsatt koster under 10.000,-, så hadde det blitt min neste skjerm. Hadde vært gøy med en PS2, og fire HDMI-porter er en gudegave. Interessant konsept, men litt for svake specs for sen 2010. Genial for småbarnsrom eller hytta, though.

Lenke til kommentar

Interessant konsept, men spesifikasjonsmessig er den komparaitv med sen steinalder. På rommet har jeg en 24" Full-HD LED som koster meg 2000. Når du kan få en bedre tv og en konsoll for samme prisen er mye av poenget borte. Jeg vil også tro det kan bli et problem at du både mister tv og konsoll hvis en av de to svikter og må til reperasjon.

Endret av Materie
Lenke til kommentar

Hvorfor en ps2, hva skal man gjøre med den . se film?

Ingen vil vel spille gamle spill på den nå lenger.

 

Vel, jeg skulle gjerne gjort det. Så sant denne TV'en gir et godt bilde av de gamle spillene.

 

Jeg ble ganske skuffa når jeg fant ut at den nye LCD-TV'en min ikke støtter eldre konsoller som PS 2 fordi oppløsningen fra konsollen er for lav i forhold til oppløsningen på TV'en (slik jeg har skjønt det).

Lenke til kommentar

Jeg ble ganske skuffa når jeg fant ut at den nye LCD-TV'en min ikke støtter eldre konsoller som PS 2 fordi oppløsningen fra konsollen er for lav i forhold til oppløsningen på TV'en (slik jeg har skjønt det).

Da har TV-en din i så fall et alvorlig skaleringsproblem. Alle monitorer støtter et sett med oppløsninger og buffer-hastigheter i hver av oppløsningene. Det kan tenkes at din skjerm f.eks. ikke støtter 60Hz (les: PAL) i oppløsninger på 576i og lavere. Noen spill gir deg valget mellom 60 og 50Hz på forhånd, så du kan prøve ut litt forskjellige spill. Hadde jeg hvert deg ville jeg forsøkt å byttet den inn på reklamasjon. Monitorer som ikke kan skalere bra duger ikke til spilling imo.

Endret av Su&!
Lenke til kommentar

Jeg ble ganske skuffa når jeg fant ut at den nye LCD-TV'en min ikke støtter eldre konsoller som PS 2 fordi oppløsningen fra konsollen er for lav i forhold til oppløsningen på TV'en (slik jeg har skjønt det).

Da har TV-en din i så fall et alvorlig skaleringsproblem. Alle monitorer støtter et sett med oppløsninger og buffer-hastigheter i hver av oppløsningene. Det kan tenkes at din skjerm f.eks. ikke støtter 60Hz (les: PAL) i oppløsninger på 576i og lavere. Noen spill gir deg valget mellom 60 og 50Hz på forhånd, så du kan prøve ut litt forskjellige spill. Hadde jeg hvert deg ville jeg forsøkt å byttet den inn på reklamasjon. Monitorer som ikke kan skalere bra duger ikke til spilling imo.

 

For å spesifisere: jeg får bilde, men jeg opplever ikke kvaliteten som særlig bra, jeg vil kalle den "grøtete". Det er en Sony Bravia kjøpt høsten i fjor og sågar såkalt kompatibel med PS 3. Noe den forsåvidt også er.

 

Og det hjelper forsåvidt ikke om bare noen spill funker, jeg er interessert i å spille alle!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...