Gå til innhold

Anmeldelse: Gran Turismo 5 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er de bildene, seriøst fra retail versjonen ?

Jepp.

 

Trea er så å sei like dårlige som i forza 3 tho. Men dette er ikkje eit spel der du skal sjå på tre og gras (samme går for Forza 3) så dette er ikkje viktig.

Heilt sant. Men når nærare 800 av bilane òg er 'rævva' i eit bilspel, kan det presentere eit problem.
Lenke til kommentar

Er de bildene, seriøst fra retail versjonen ?

Jepp.

 

Trea er så å sei like dårlige som i forza 3 tho. Men dette er ikkje eit spel der du skal sjå på tre og gras (samme går for Forza 3) så dette er ikkje viktig.

Heilt sant. Men når nærare 800 av bilane òg er 'rævva' i eit bilspel, kan det presentere eit problem.

Er rimelig fornøyd med de 800 "rævva" bilene jeg. Klager ikke over grafikken så lenge jeg får kjørt de bilene jeg vil kjøre. Grafikk er vell en smaks sak, noen er grafikk "horer" (vi må seriøst finne ett nytt ord for de grafikk intereserte fordi det er i grunn usmakelig å kalle dem horer) og noen andre ikke.

Endret av Jikla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er rimelig fornøyd med de 800 "rævva" bilene jeg. Klager ikke over grafikken så lenge jeg får kjørt de bilene jeg vil kjøre. Grafikk er vell en smaks sak, noen er grafikk "horer" (vi må seriøst finne ett nytt ord for de grafikk intereserte fordi det er i grunn usmakelig å kalle dem horer) og noen andre ikke.

Men det er jo ingenting som er betre enn det vel? :-) Så lenge ein sjølv er nøgd, og kosar seg med eit spel - er det ingen som kan fortelje deg at du har rett eller feil.

 

 

aaakmaadn.jpg

Nice.

 

Oh noes. Hvorfor er ikke bilen min en premium bil. Faen ta dere Phonypony.

Spørsmålet du heller må stille er kvifor i alle dagar du køyrer ein Riskokar? :p
Lenke til kommentar

Det er bare det at damage modellen i GT5 blir mer avansert etterhvert som man stiger i levels, men anmelderne har antageligvis ikke spilt lenger enn til level 10-12, da har de praktisk talt ikke startet spillet enda. GT-5 er bilspillenes RPG, det tar lang tid før man har sett alt.

 

http://ps3.ign.com/articles/113/1137446p1.html

 

Sony has debunked claims that damage in Gran Turismo 5 is unlocked, telling IGN that the feature "occurs right from the beginning."

Since Polyphony's long in development driving simulator released last week there's been confusion about how damage works in Gran Turismo 5, with its implementation disappointing some while an online video has suggested than it's more extensive than is immediately apparent.

 

Sony has since clarified to IGN how damage works in the game. "Damage occurs to cars right from the beginning," Sony said in a statement, "it is not "unlocked."

Endret av Thomas
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Virker helt som om annmelder ikke har prøvd å installere de valgfrie 8 gb slik at ladetiden på ALT gjennom hele gt5 reduseres kraftig. Har nettopp gjort dette og det er helt ærlig en drøm å bevege seg rundt i menyene. Så spillet har for meg til nå hvert helt fantastisk, og JO det er en meget god kollisjonsmotor på gt5 er bare viktig at man stiller det inn akkurat slik man vil ha det.

 

Om det er noe jeg skulle ønske at de hadde gjort på gt5 var å gjøre det slik at man kunne bruke ps3 music library (som jeg har koblet opp mot wmp på min stasjonære pc) og spille av akkurat den musikken man vil, for noen ganger blir klimprejazzen litt for mye for meg. Ja, jeg vet det går ann å gå inn på music på gt5 home menyen, men det litt idiotiske der er at med en gang du går ut av den går det tilbake til den samme musikken som var, så what's the point? skal jeg lene meg tilbake og høre på gt5 music player? Var nok ikke derfor jeg kjøpte spillet akkurat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virker helt som om annmelder ikke har prøvd å installere de valgfrie 8 gb slik at ladetiden på ALT gjennom hele gt5 reduseres kraftig. Har nettopp gjort dette og det er helt ærlig en drøm å bevege seg rundt i menyene. Så spillet har for meg til nå hvert helt fantastisk, og JO det er en meget god kollisjonsmotor på gt5 er bare viktig at man stiller det inn akkurat slik man vil ha det.

 

Om det er noe jeg skulle ønske at de hadde gjort på gt5 var å gjøre det slik at man kunne bruke ps3 music library (som jeg har koblet opp mot wmp på min stasjonære pc) og spille av akkurat den musikken man vil, for noen ganger blir klimprejazzen litt for mye for meg. Ja, jeg vet det går ann å gå inn på music på gt5 home menyen, men det litt idiotiske der er at med en gang du går ut av den går det tilbake til den samme musikken som var, så what's the point? skal jeg lene meg tilbake og høre på gt5 music player? Var nok ikke derfor jeg kjøpte spillet akkurat.

 

Det vil jeg tippe at anmelder definitivt har gjort.

Jeg fyrte opp GT5 igjen igår kveld for å se om ting var blitt bedre.

Det var ikke store forbedringene å spore. Lastetidene er fremdeles horrible, menyen likeså. Men de har fått lagt inn snarvei til Garasjen i A- spec menyen, i det minste.

Dog hadde jeg hatt ratt hadde jeg nok spilt som en gal:)

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Lakus skrev: "En av de større grunnene til at jeg spiller bilspill (Nei, jeg spiller ikke NfS) er fordi jeg vil kunne tilpasse min egen bil etter mine egne behov, og det er noe jeg egentlig ikke føler jeg får lov til av GT5. Jeg mener da ikke kun det å bytte eksospotte eller dekk på bilen, men også hvordan den ser ut. Å bytte farge på bilen min holder liksom ikke etter å ha spilt Forza 2 og 3. "

 

Dette er et utrolig latterlig argument. Dersom det er viktig for deg å lime stickers på bilen din så deg om deg, hold deg til Forza og vær glad. Ønsker du et bilspill med dybde og et detaljnivå ulikt noe annet bil-spill så spiller du GT5.

 

Jeg har spilt mer Forza 4 nå og det ER mye mer en arcade racer enn det GT5 er.

 

GT5 er helt overlegent når det gjelder kjøreopplevelse end of story.

Endret av EmpireNO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...