Gå til innhold

Assassins Creed: Brotherhood


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er vel kanskje 8-9 timer inn i spillet (skal innrømme at jeg har brukt mye tid på å kjøe opp butikker, klatre tårn, hoppe rundt og alle disse tingen som gjør Assasins Creed så morsomt) og kan allerede si at hvis Ubisoft klarer å opprettholde denne kvaliteten på gamplayet, storyen, det grafiske/visuelle og lydbildet. Nei, da gjør det ikke meg noe om det kommer et spill i året.

Lenke til kommentar

For de som har fullført spillet:

 

På slutten, når symbolene lyser i taket, nevner Shaun noe om frimurere eller noe slikt, og at det kun er et sted i verden de to symbolene finnes. Regner med at AC:3 går ut på å finne et av templene og at et av dem er på nettopp det stedet som Shaun nevnte. Er det noen som vet hvor dette er? Jeg har sett spekulasjoner om London rundt midten av 1600-tallet, men tør ikke gjette riktig enda. At Assassin-ordenen er linket opp med Frimurerne ser jeg ikke på som en umulighet. Ser man på "logoen" til frimurerne skal det ikke mye fantasi til før man drar kjennskap til et AC-relatert symbol.

 

Føler egentlig at jeg burde spille gjennom AC2 og AC:B en gang til for å få med meg mer av det som skjer, Historien i denne serien er av de mest kreative jeg noensinne har opplevd.

 

Lenke til kommentar

Prøvde spillet for første gang hos en kamerat i går ( har spilt 1 og 2 før).

 

Vi satte hos ned for å teste multiplayer biten. Det fungerte fint med en gang, hadde ingen problemer med å joine games hele kvelden.

Er artigste og mest orginale multiplayer jeg har prøvd på år og dag! Blir solklart kjøp på meg, bare for multiplayer sin del. Eller eventuelt et ekstra julegaveønske.

Lenke til kommentar

Da må det vel være noe galt.

Virker som at når man først kommer inn, så er det lett å finne nye games.

Har du prøvd å gå ut og inn av selve multiplayer menyen hvis du ikke klarer å koble opp mot andre spillere?

Ja, det har jeg. Flere ganger.

 

NAT aner jeg ikke hva er.

 

NAT står for Network Address Translation. Det er litt vanskelig å ta en rask gjennomgang av hele greia, men kort sagt vokste internett alt for raskt. Vi begynte å slippe opp for interettaddresser i protokollen man brukte (IPv4). Det har kommet en bedre protokoll (IPv6), men det er ikke nok i seg selv. Man trengte noe bedre og tidligere, så man laget NAT i stedet. Den korte versjonen er at NAT endrer IP-addressen din midlertidlig så du kan komme på nettet. La oss si du har fem ting som vil på nettet samtidig. Alle får hver sin IP-adresse når du lager en internettkobling. Men vi har som sagt for få ledige adresser som det er, og skulle alle få hver sin adresse ville det ikke gått. I stedet vil routeren eller firewall'en sjekke IP-adressen, endre den til en standard adresse og sende deg på nettet. Det gjør at alt du har som trenger å gå på nettet får samme adresse. Har du et firma med tyve, tredve datamaskiner kan alle bruke én IP-adresse. Da sier det seg selv at man sparer mange adresser og går ikke tom for fort. :)

Lenke til kommentar

Noe som slår meg etter en god del timer online spilling nå, er at med de sporadiske ventetidene burdte det vært mer variert menymusikk. Blir gal i hodet.. begynt å trykke på mute eller skifte til audio fra pc'n.

Og som nevnt over her kunne jeg rivd av meg håret innimellom, så irriterendes er spillet når man har maks uflaks med timingen.

Lenke til kommentar

Jeg er så langt strålende fornøyd med Brotherhood, og gleder meg fryktelig til neste spill allerede. Derimot føler jeg at man ble litt begrenset i startfasen av spillet, ikke samme mulighet som i foregående spill til å springe rundt og utforske litt i mellom oppdrag helt i starten. Trist.

Lenke til kommentar

Jeg har et problem. Har et oppdrag som er: "Bryt opp Cesares møte med kardinalene og sørg for at han ikke får tilkalt hjelp". Jeg er ved det grønne området, men ingenting skjer. Ifølge det lille jeg har funnet på nettet skal det komme en cutscene og mange menn skal angripe... Har prøvd å desynke, forlate animus og restarte spillet. Ingenting fungerer..

Lenke til kommentar

Jeg har et problem. Har et oppdrag som er: "Bryt opp Cesares møte med kardinalene og sørg for at han ikke får tilkalt hjelp". Jeg er ved det grønne området, men ingenting skjer. Ifølge det lille jeg har funnet på nettet skal det komme en cutscene og mange menn skal angripe... Har prøvd å desynke, forlate animus og restarte spillet. Ingenting fungerer..

Hva heter oppdraget?

 

Hvilken sekvens er det i?

Endret av Doderlein
Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvordan det med butikkutfordringer funker? Står av og til på butikker at en må fullføre butikkutfordringen for å få tilgang på enkelte artikler. Har skjønt det slik at det går ut på å selge varer de er interesserte i. Men nå som jeg endelig har begynt å fått tak i en del varer, så finner jeg ikke noen plasser hvor jeg kan se hva de er interesserte i og som jeg kan selge til.

Endret av currahee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...