Gå til innhold

Assassins Creed: Brotherhood


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk Brotherhood til jul. Etter en mengde previews fikk jeg veldig lyst til å teste flerspilleren, men får ikke anledning til det før i morgen. Har bare spilt litt enspiller foreløpig, og hittil er det svært lovende. Jeg er en veldig fan av det som skjer utenfor Animusen, mest historien, så ser frem til å komme videre i historien. Kontrollene og alt er som vanlig bortimot perfekt. Litt mye autopilot når man klatrer, men en del mindre enn i Assassin's Creed (1) hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte AssBro (Klarer ikke å kalle det noe annet) for et par dager siden, og jeg må si at det er et knallspill! Veldig likt AC2, på mange måter, men de har klart å tilføye nok nytt innhold til at det går greit. Rekrutterte mine første assbro's (jeg må virkelig slutte med det der) i går kveld, og det å bruke dem i kamp er skitmoro. Ubisoft har klart det nok en gang.

Lenke til kommentar

Ble nettopp ferdig med historien, og den imponerte både i og utenfor Animusen. Det legges helt klart opp til en oppfølger, men enn hvor glad jeg er blitt i Italia og Ezio, så håper jeg vi får møte en tredje snikmorder i genene til Desmond neste gang. Så absolutt det beste Assassin's Creed-spillet hittil! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg syns single playeren var meh... helt grei, skal ikke se bort i fra om jeg spiller gjennom en gang til senere, og at multiplayeren var helt genial. men så var det den delen før du kommer igang på online spillinga da. her er det snakk om så lange ventetider, at jeg rakk å vaske klær, lage middag, spise middag, og ta oppvasken, for så å komme tilbake til den samme forbanna loading screenen!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei hei! Har et problem med Assassin's Creed Brotherhood. Jeg har spillt det litt nå og da på engelsk men her om dagen så bytta det av seg selv til Norsk..og jeg syns da at det er helt elendig å spille spill på norsk! Sååå hvordan kan man bytte dette? Jeg prøvde å bytte hvor jeg bor i profilen min men det hjelper ikke stort? Jeg går inn på insillingene på xbox live profilen og skifta det til England...men det er ikke stor til hjelp! Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...