Gå til innhold

Assassins Creed: Brotherhood


Anbefalte innlegg

Assassins Creed: Brotherhood

 

 

Assassins Creed: Brotherhood er en fullblods oppfølger til Assassins Creed 2. Spillet følger Ezio Auditore Da Firenze under Renessansen, og Desmond Miles i moderne tid. Utviklerne har sagt at Desmond sin historie tar en interessant vending.

I dette spillet har du også muligheten til å bygge opp ditt eget brorskap.

 

Dette er også det første spillet i serien som har multiplayer.

Assassins-Creed-_78580416x9.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er smått igang, virker lovende. Syns AC2 var relativt bra, og ser ut til at Brotherhood har enda mer å by på. Syns kanskje Ubisoft kunne oppgradert grafikkmotoren?

 

Hvis noen vil legge meg til for å sammenlikne scores på Virtual Training så er ;

PSN: blcmn

 

Blir nok noen timer med muliplayer og Virtual Training etter Platinum er skaffet, dvs en god stund til :whistle:

Endret av blcmn
Lenke til kommentar

Noen andre som har fullført spillet?

 

Hva tror dere er grunnen til at Lucy ble drept? Det kan hende at Desmond skulle finne denne "Eve" og få et barn med henne, og at Lucy var en potensiell partner. Men samtidig så er denne katastrofen 21.12.12, og barnet hadde aldri rukket å bli født.

 

En annen teori er at Lucy kanskje var en tempelridder (kanskje Shaun og Rebecca og), og Juno visste dette. Lucy fikk flere e-mailer fra en person som blant annet ba henne om å passe godt på Desmond og holde et øye med han. Det var også en uidentifisert varebil utenfor skjulestedet som aldri flyttet seg utenom en gang. (muligens mens Lucy var borte) Det finnes også røde fotspor som ender ved Assassins-symbolet i Monteriggioni. Kanskje disse er Lucy sine siden hun var borte under sekvens 6 og 7.

 

Lenke til kommentar

Kommentar til slutten av spillet:

 

 

HVA I HELVETE VAR DET APPLE OF EDEN DRITET? Jo, det skal jeg fortelle dere (meg selv)! Det var det værste drittvåpnet jeg noensinne har hatt i et spill i hele mitt liv. Hvert skritt jeg tok med den i henda var en prøvelse i å ikke skru av dritten. Fy faen i helvete hvor mye bedre det hadde vært om den faktisk var brukbar.

 

Synes heller ikke selve slutten var engang i nærheten av cliffhangeren til AC2 og jeg er egentlig veldig likegyldig til hvordan det avluttet. Jaja, noe rart skjedde, /care.

 

Lenke til kommentar

Har spilt dette i alt for mange timer, og selv om det bare er en veldig stor, frittstående expansion til AC2 med lite nytt er det fortsatt veldig bra. Jeg går aldri lei av å finne en gruppe vakter, kaste en røykbombe og forgifte hele gjengen. Snakker om slossing i freestyle. :p Det er heller ikke så ille å klatre opp på et høyt tak og kaste en vakt utfor. Det eneste jeg savner er små bomber eller håndgranater. I Fallout: New Vegas kan man slippe en håndgrananet ned i lommene til folk med et litt grisete resultat. Hirr hirr. Men får vel kanskje se å faktisk gidde ta historien snart, i allefall til jeg får åpnet de siste fire tårnene. Men jeg har det for moro med å torturere og plage folkene rundt meg, for eksempel med å kaste de ned trapper eller over rekkverket på høye steder. Eventuelt på havnen. Litt rart ingen kan svæmme? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...