Gå til innhold

TEST: HTC Desire HD


Anbefalte innlegg

Jeg mener nærsensorproblemet på iPhone 4 er noe mindre etter oppgradering til iOS 4.2, men har også registrert problemet med uten tjeneste i områder med normalt god dekning. Men som posteren over har jeg også gått litt lei av iPhone. Etter noen uker med Galaxy Tab blir jeg mer imponert over Android 2.2. Min neste telefon er definitivt ikke Apple.

Endret av TeH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt min desire hd i 5-6uker nå.. aldri vært mer imponert over en mobil.. alt funker som forventet eller bedre.. det eneste den virkelig trenger er en tpu case eller case mate barely there og skjermbeskytter.. batteriet holder bedre enn på min Samsung galaxy spica.. sim cover kunne vært bedre men en god case dekker over svakhetene med coveret uansett.

Lenke til kommentar

Sponset? Det er det tåpelige jeg har hørt.. hvorfor har desire hd 4.5 av 5 i snitt under ekspert vurderinger på verdens største test database.. alatest.

Hele verden må være sponset av htc om det sku være mulig... det er minst 75 ekspert tester på alatest.. ingen andre telefoner som har bedre snitt.. bruker vurderingene på alatest er bare å se bort fra for de er ikke filtrert.. mange som har skrevet anmeldelse under feil tlf og uten å eie telefonen..

Lenke til kommentar

Fikk denne i posten forrige uke som en erstatning til min kjære HTC Desire. Det første jeg la merke til, var en større, men blassere skjerm enn Desire-en (LED VS LCD) Samtidig er HD-en mindre hendig enn den gamle Desire-en. Det er på en måte vanskeligere å bruke mobilen med èn hånd da skjermen er såpass stor som den er (4,3"). Litt of topics så tror jeg det var noe galt med programvaren på den jeg fikk, med lagging i menyene osv. Det fikset jeg ved bruk av såkalt USB-Debugging-funksjon. Alt satt i perpektiv er dette en jevnt over fantastisk tlf. Samtidig oppstår spørmålet om denne telefonen er å vurdere over en vanlig Desire? Forskjellen ligger hovedsaklig i spesifikasjonene (større skjerm, bedre batt. tid, bedre kamera osv.). Men ellers er det, etter min mening, ikke nødvendig å vurdere denne over enn billigere klassisk Desire, med såpass minimale forskjeller det er mellom første- og andregenerasjons Desire. Altså: Valget er opp til hver enkelts behov og interesse :)

Lenke til kommentar

Har selv gått til anskaffelse av DHD og er utrolig fornøyd med den. En fantastisk skjerm og lynrask prosessor og håndtering av grafikk.

Eneste jeg har å klage på er at den ikke har TV ut med kabel som nevnt, og at batteriet er mindre ytelse enn den på Desire. Men med "normalt" bruk så holder den gjennom dagen om man ikke sitter å spiller på den over lengre tid.

Lenke til kommentar

Har denne mobilen selv. Den hakker ikke når jeg filmer slik som i denne testen. Det gjpr den heller ikke på andre filmer jeg har sett på yotube f.e. Det må sannsynligvis være en bug i programvaren. Desire HD har en funksjon for å ordne opp i nett slike problem. Det kalle USB-Debugging, og "renser" tlf fra slike "hindringer" i arbeidsminnet. En perfekt mobil i mine øyne (og jeg har hatt mange mobiler...) =)

Lenke til kommentar

Utrolig at iPhone 4 er lovlig å selge.. en telefon som har hatt flere feil og gruppe søksmål på nakken finner du ikke.. forbrukerombud i mange land har jo også advart folk å styre unna.. det holder tydelig vis med Apple logo på den kinesiske dritten så stiller fanboyene seg i kø.. tror ikke de fleste som kjøper htc er fanboys.. men de vet faktisk å undersøke litt mer enn andre.. og er nok heller ikke så hjernevaskede og merke lojale som Apple kunder.. vi som liker Android har jo ett hav av produsenter å velge mellom.. Lg er meget spennende for tiden.. med både bedre ips skjerm enn iPhone4 og 2kjerne prosessor..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...