Gå til innhold

TEST: HTC Desire HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ante meg at denne telefonen kom til å score høyt, har sett en del videoer av den på youtube og alle er enige om at dette er en sykt bra mobiltelefon!! Iphone 4 er for folk som bruker telefonen på "vanlig" måte men Desire HD og andre Android telefoner er for de som vil ha MER ut av en mobiltelefon. :D Jeg har ventet lenge på denne testen og kan ikke si jeg ble skuffet! Takk til Mobilen.no for en bra og grundig test! :)

Lenke til kommentar

Gud bedre så mange fanboys av HTC der er her inne. Face it: HTC er mitt sistevalg etter å ha brukt dem i over 5 år (tidl. q-tch etc). ALDRI hatt så mye feil med en telefon som fra denne produsenten. Hva folk foretrekker i stedet får være opp til dem (Nei, jeg har ikke iPhone!). Men hver fordømrede gang en telefon kommer fra HTC så blir den kritikerrost, men etter to uker i bruk med fullsync mot div. e-postkontoer, kalendere etc. så begynner feilene å tyte ut av dem. Ikke klarer de å lage en god nok trykkfølsom skjerm. Takker pent nei og sender en tommel ned til testansvarlig som med god grunn i det minste kunne prellet av en prikk på terningen, for manglene er der, og kun en fanboy blir blendet. Men man blir vel kanksje hevnlysten av å ligge i skyggen av andre i en årrekke?

 

Må vel referere til testen igjen: Alternativer Hvordan du enn snur og vender på det - HTC Desire HD er rett og slett den råeste mobiltelefonen som finnes..

Er vist vanskelig for apple kunder å forstå dette..

Lenke til kommentar

Hvorfor knuser iphone4 dobbelt så ofte som 3gs da? Enda har de ikke økt størrelsen på skjermen.. vet om flere som har knust iphone mens den var i lomma.. tror ikke de som kjøper desire hd er ute etter en tlf som passer bra i bukselomma..

Større skjerm betyr desverre at den blir mer utsatt for å knuse.. sånn er det uansett hvilken produsent du velger... men det er bare iphone som er så dårlig at telenord nekter tilby forsikring.. kan de ha noe å gjøre med at apple nekter å gi noe form for normal garanti og at de nærmest ikke reparerer en eneste ødelagt telefon:)

Det danske forbrukerombudet har pålagt apple å fjerne ordet garanti fra apple sine produkter.. siden det de tilbyr ikke er noe mer en det kjøpsloven pålegger produsenten..

Lenke til kommentar

Til forfatter, så du sier denne mobilen er best? Hjelper ikke å ha alskens funksjoner (de fleste er ubrukelige og unødvendige) når batterilevetiden er ræva!!

 

Hvis du sier at de fleste funksjonene som Android og Sense gir folket, så må jeg si at du har svært lite kunnskap om mobiler. Rett og slett er veldig useriøst innlegg fra deg.

 

Les igjennom dette innlegget og svar på spørsmålene øverst:

http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=16922&st=0

 

Unyttige funksjoner sier du? Her er heller ikke Sense teknoligien nevnt.

Endret av Marius Aarre
Lenke til kommentar

Batterikapasiteten er også akseptabel. Intens bruk av datatjenester og GPS vil tappe batteriet ganske raskt men med normal bruk og litt forsiktighet er det ikke nødvendig å lade hver kveld. Tale- og standbytiden er slett ikke ille..

Dette står jo i testen.. de største kritikkerne her på dette forumet må vist ta seg en tur til øyelege..

Erstatter du pcen med en mobil må nu regne med å lade nesten hver kveld..

acer aspire one mini pc har problemer med å holde 1 og 1/2 time med flittig bruk.. jeg synes mange har idiotiske forventninger til touch mobilers batteri.. ingen som forventer at en pc til 19tusen skal klare den samme oppgaven på en lading.. men mobilen skal være både kamera, video-kamera gps, pc, mp3 spiller osv, og med en total størrelse ikke er mer enn ladern til pcen.. kjøp extra batteri og slutt å syte.. finnes også sekk med solpanel..

Lenke til kommentar

"Klapp igjen brødboksen apple fans.. les overkriften og testen.. denne mobilen er best.. punktum:) ingen som orker å høre på deres amatør uttalelser uansett.. hva trodde dere? At apple skulle beholde forspranget til evig tid?? Regner med det er mange som er lei av det samme gammle OSet du må tilpasse deg etter.. hva var brukervennlig med det? Android og sense er best for de som er mer enn middels intressert i mobil teknologi."

 

Så gjør du pina meg det samme. Best? Klapp igjen din neandertaler! Smaken er som baken. Noen foretrekker iOS, mens noen foretrekker Android, så kom deg ut i friluften og ikke sitt i kjelleren, drikke Red Bull og poppe kviser.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...