Gå til innhold

TEST: HTC Desire HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste som virkelig er ubrukelig med desire hd er at alle de som har kjøpt iPhone4 blir sure på deg:p har aldri sett en gjeng flokke seg sammen og snu ryggen til deg så fort:) noe sier med at det ikke er noe tap.. vist det ikke er kult å ha en tlf som knuser iPhone så vil jeg ikke være kul.. jeg hadde heller kjøpt en Motorola defy til 2900kr enn å kaste pengene bort på en dyr tlf som knuser hele veien rundt første gang den går i gulvet..

Lenke til kommentar

Det eneste som virkelig er ubrukelig med iPhone er at alle de som har kjøpt Desire HD blir sure på deg:p har aldri sett en gjeng flokke seg sammen og snu ryggen til deg så fort:) noe sier med at det ikke er noe tap.. vist det ikke er kult å ha en tlf som knuser Desire HD så vil jeg ikke være kul.. jeg hadde heller kjøpt en Nokia 3310til 500kr enn å kaste pengene bort på en dyr tlf som knuser hele veien rundt første gang den går i gulvet.. og forresten siden du sier at desire hd er så bra, sjekk øverste kommentar på side 8 av kommentarfeltet, bedre enn iPhone 4? "Dette er virkelig den dårligste mobilen jeg noen gang har vært i nærheten av! Først måtte jeg vente i 2 mnd pga. netcom, og når jeg først fikk den måtte den sendes inn på reperasjon etter en uke. Den falt fra 30 cm lengde og ned på et mykt saueullteppe, og da ble skjermen svart i en dag, pluss at fargene inne i skjermen forflyttet seg vilt. Da jeg hadde ventet i en mnd, fikk jeg den endelig tilbake fra reperasjon, der de hadde byttet skjerm, men da funket ikke toutchen på den... Virkelig den dårligste mobilen jeg noen sinne har hatt!!! Anbefales ikke til noen!"

Lenke til kommentar

Herregud iPhone eier og du har tilogmed lært deg og kopiere... du må være stolt.. min kompis har mistet sin desire hd i betong fra en meters høyde ca 10 ganger.. den lever enda.. at en desire hd skal ha knust etter 30cm fall ned i saueskin er bare tull.. sikkert en iPhone fan som prøver å skremme folk.. men det er mange på nett som sier at iPhone har knust etter 30cm fall.. nå har de blitt levert ferdig knust også.. det er store gruppe-søksmål på gang i USA nettopp pga iPhone 4 knuser så lett.. se om du finner samme mot desire hd.. nu har jo iphone 4 også vist seg å kunne explorer bare pga kulda her i norge..

Lenke til kommentar

Jeg fatter virkelig ikke hvordan noen kan forsvare designet til iphone4.. det er første gang i historien at baksiden på en tlf knuser fortere enn skjermen, første gang en tlf mister signal pga den blir holdt i venstre-hånd.. og en av de få touch telefonene hvor nærhets-sensorene ikke har virket selv 4 måneder etter lansering... vet ikke om den engang virker nå.. gøy å ha en tlf som legger på når du setter den mot øre? Amobil gir den terningkast 4:b knall telefon altså.. tror jeg hadde vurdert en huawei før iPhone 4.. de er jo laget i samme land, men byggekvaliteten på huawei er sikkert bedre:) så får du også større funksjonalitet på en huawei med froyo..

Lenke til kommentar

iPhone haterne pøser på med prompinga si ja, men fortsatt IKKE ET ENESTE ORD OM HVORFOR MANGE VIL HA IPHONE 4: PENT DESIGN OG LETT Å BRUKE. Forresten de som knuser iPhonen sin er jo dem sin feil, at de ikke forstår at glass er et luksusmateriale i forhold til Desire HDrit sitt plastskall xD Er jo stil å passe godt på tingene sine, men om man ikke har den kunsten å behandle noe forsiktig, JA DA SKJØNNER JEG AT MAN VIL HA EN ROBUST MOBIL. Hverken iPhone 4 eller Desire HD (eller andre smarttelefoner) er laget for å være robuste ;) Da burde man heller se på nokia 5140 etc.

Lenke til kommentar

"nu har jo iphone 4 også vist seg å kunne explorer bare pga kulda her i norge.." Vel iPhone har et Lithium-ion batteri, og det har også HTC Desire HD (og de fleste andre mobiler og bærbare pc-er og andre dupeditter i dag), når Lithium-ioner kommer i kontakt med vann/fuktighet kan Lithium-ionene eksplodere (ja, helt sant) =( , så dette er nok ikke "bare på iPhone" det gjelder ALT med Lithium-ioner, derfor er det ekstremt viktig å skjerme batteriet (som jo også er et skall rundt Lithium-ionene) mot vann/kulde/fukt/damp. Det gjelder alt med Lithium-ioner.

Lenke til kommentar

iPhone haterne pøser på med prompinga si ja, men fortsatt IKKE ET ENESTE ORD OM HVORFOR MANGE VIL HA IPHONE 4: PENT DESIGN OG LETT Å BRUKE. Forresten de som knuser iPhonen sin er jo dem sin feil, at de ikke forstår at glass er et luksusmateriale i forhold til Desire HDrit sitt plastskall xD Er jo stil å passe godt på tingene sine, men om man ikke har den kunsten å behandle noe forsiktig, JA DA SKJØNNER JEG AT MAN VIL HA EN ROBUST MOBIL. Hverken iPhone 4 eller Desire HD (eller andre smarttelefoner) er laget for å være robuste ;) Da burde man heller se på nokia 5140 etc.

 

Desire HD har ikke et plastskall, kroppen er laget av en blokk med aluminium.

 

"nu har jo iphone 4 også vist seg å kunne explorer bare pga kulda her i norge.." Vel iPhone har et Lithium-ion batteri, og det har også HTC Desire HD (og de fleste andre mobiler og bærbare pc-er og andre dupeditter i dag), når Lithium-ioner kommer i kontakt med vann/fuktighet kan Lithium-ionene eksplodere (ja, helt sant) =( , så dette er nok ikke "bare på iPhone" det gjelder ALT med Lithium-ioner, derfor er det ekstremt viktig å skjerme batteriet (som jo også er et skall rundt Lithium-ionene) mot vann/kulde/fukt/damp. Det gjelder alt med Lithium-ioner.

 

Iphone 4 har ikke et Lithium-Ion batteri, det har et Lithium-Polymer batteri som er forskjellig fra Li-Ion-batteriene

Lenke til kommentar

Det er ikke batteriet som får glasset på iphone4 til å eksplodere men kvaliteten i seg selv.. bakdekkslet er veldig svakt... når ble glass luksus vare? Hehe.. det er sånn vi drikker melk av hverdag.. glass er faktisk veldig rimelig å produsere og gjenvinne, aluminium var dyrere enn gull på napoleon sin tid.. glass er bare tungt og skjørt, bare idiotisk som materiale valg om man ikke skal se gjennom det... glatt og dårlig isolasjon er det også..

Lenke til kommentar

Det er ikke batteriet som får glasset på HTC Desire HD til å eksplodere men kvaliteten i seg selv.. bakdekkslet er veldig svakt... når ble plastikk luksus vare? Hehe.. det er sånn vi drikker melk av hverdag.. plastikk er faktisk veldig super rimelig å produsere og gjenvinne, aluminium (som iPhone 4 har) var dyrere enn gull på napoleon sin tid.. plast er svakt og sprekker, bare idiotisk som materiale valg om man skal bruke det... glatt og dårlig isolasjon er det også..

Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt rart att Iphone fanboys poster meldinger her i det hele tatt. Dere må jo være lei av den låste og skrøpelige glasstelefonen deres siden dere leser denne testen.. Har selv denne telefonen og er storfornøyd med den, ville ikke bytta mot noe annet merke! Har ikke hatt noen problemer med hakkete filming. Kan anbefale denne tlf til alle som er ute etter KVALITET :D

Lenke til kommentar

Der er 5 ting jeg savner på min desire hd.. støtte for bluetooth game-kontroller som wii eller ps3 (regner med det kommer med Sony spillbutikken). Ir for å kunne kjøre univesal-fjernkontroll program.. mini hdmi som viser alt på skjermen, da blir tvn Android pc.. og selvfølgelig uknuselig skjerm... støtte for trådløs induksjons-lading, ellers er jeg strålende fornøyd med min desire hd.

Lenke til kommentar

Nå får du desire hd helt ned i 3900kr med frakt fra cdon.. det e bare latterlig billig i forhold til hva du får.. tips, jeg har en sånn Duracell batteri-lader til AA og AAA batterier, den har usb-utgang, (kjøpt på rema 1000 til ca 250kr med batteri) så når jeg er på hytte uten strøm e det bare å slenge i noen batterier og lade via usb.. du får også sånn kjempe pakke med AA batterier på nille til 100kr (du kan ikke lade nille batteriene men du kan lade mobilen fra dem).. noen mobiler er latterlig kresen på ladekilder, funket ikke på Samsung jet og spica, men desire hd er ikke nøye på ladekilde bare det e usb standard..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...