Gå til innhold

TEST: HTC Desire HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der kom hd2 opp igjen som en unnskyldning til å rakke ned på desire hd.. ynkelige og patetisk argument.. windows mobil 6.5 har aldri vært noe bra på noen hardware.. Det er et mirakel at htc med sense klarte å lage noe med halv bra brukervennlighet ut av det ræva operativsystemet.. til og med symbian s60v5 er mye bedre å bygge på..

 

Hardwaremessig så var HD2 svært bra når den kom ut, og er fortsatt ikke ille. En ren WM6.5 ville vært forferdelig, men HTC skjulte nesten alt med sitt eget UI som igjen gjor at man beveget seg innenfor Sense 95% av brukstiden med HD2. Dette er kanskje grunnen til at den vant så mange tester og.

Lenke til kommentar

Om du er så dum eller lite teknisk begavet at android 2.2 ikke passer deg.. ja da har du bommet kraftig med å skaffe deg iphone.. Det er svært lite som skiller dem i brukervennlighet.. En doro telefon er rette tingen for deg.. Den kan du ringe med og omtrent ikke noe mer..

 

Jeg synes android er helt genialt brukervennlig selv om jeg nesten ikke kan mer enn dagens 10åringer på datamaskin... jeg har satt meg så lite inn i pc bruk at jeg enda ikke har betalt en regning på nett.. min samboer er data-experten her i huset.. internett og mp3/video avspilling dekker 90% av mitt pc bruk.. jeg kunne klart meg fint med bare desire hd og ps3..

Lenke til kommentar

Sykt rå mobil. Fikk min i dag.. er ikke noen internett videoer som klarer å vise hvor god skjermen er.. fargene er naturlig og behagelig. Bra sort nivå. Og god oppløsning..

Jeg liker slcd skjermen bedre enn amoled skjermen på min samboers desire. Har enda ikke fått testet den med oppdatert software.. kameraet ser ut til å ta uskarpe bilder på alt som beveger seg.. mulig jeg har feil innstilling.. regnet hellet ikke med at den sku holde følge med n8 sitt kamera.. noe utpreget kamera mobil er den jo ikke.. men ser ut til å ta litt bedre bilder en den vanlige desiren.

Lenke til kommentar

Sykt rå lyd på denne mobilen med koss porta pro og srs på.. bedre enn samtlige mp3 spillere jeg har hatt og alle min Nokia xpressmusic telefoner.. angrer nesten på at jeg solgte mine grado sr60 øretelefoner.. kan tenke meg at denne mobilen kunne klart å sparke liv i dem.. iPhone klarer ikke å drive annet enn øreplugger.. kvalitets øretelefoner kan du bare glemme.. iPhone sliter til og med kraftig med koss porta pro..

Lenke til kommentar

Min desire hd er raskets med debugging på, og uten task killer. har oppnådd 1998 på quadrant standard benchmark med det oppsettet.. batteriet holder også best sånn..

Virker som tlf lader raskere med laderne til den vanlige desiren..

Tror dhd laderne e sånn mini reise-ladet med lavere mah. Desire ble også raskere med debugging på.. fra 1050 til 1160 på quadrant..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Denne virker interessant. Jeg har nå iPhone 4 med OS 4.2. FORFERDELIG! Legger du telefonen til kinnet ( det gjør man jo når man snakker) aktiveres et eller annet ikon og du brytes eller skrur av lyde e.l. Elendig mottaks- og sendefølsomhet - mister forbindelsen til stadighet. Etter at jeg lastet ned OS 2 er den ofte helt "uten tjeneste" på steder som har god dekning. Det verste er imidlertid synkroniserings- og administrasjonsgrensesnittet. Katastrofe! Her skal du være ekstremt påpasselig for ikke å miste alt innhold i kontakter og bibliotek! Som med alt annet Apple: Det er ikke du som bestemmer - det gjør iTunes. Det er dødskjipt å være bundet av Apples proprietære univers(jada, jeg har Cucusoft iPhone to computer transfer). Jeg var ibegynnelsen iPhone frelsst - helt fra jeg leste om den i TIME magazine før den ble lansert. Jeg hadde iPhone 3G og 3GS også. Sistnevnte var bedre enn iPhone 4 bortsett fra på kamera og video. Jeg er rett og slett drittlei Apple på mobilen, og skal vekk for ALDRI å vende tilbake. Apple kan ikke alltid være best på alt, det finnes andre i verden som er smarte også! Goddbye iPhone! Noen som vil kjøpe en iPhone 4 versting?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...