Gå til innhold

TEST: HTC Desire HD


Anbefalte innlegg

Dette er virkelig den dårligste mobilen jeg noen gang har vært i nærheten av! Først måtte jeg vente i 2 mnd pga. netcom, og når jeg først fikk den måtte den sendes inn på reperasjon etter en uke. Den falt fra 30 cm lengde og ned på et mykt saueullteppe, og da ble skjermen svart i en dag, pluss at fargene inne i skjermen forflyttet seg vilt. Da jeg hadde ventet i en mnd, fikk jeg den endelig tilbake fra reperasjon, der de hadde byttet skjerm, men da funket ikke toutchen på den... Virkelig den dårligste mobilen jeg noen sinne har hatt!!! Anbefales ikke til noen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stakkars Apple fans som har så lite å forsvare Apple med at de må gå til angrep på norsken til folk.. jeg ser ikke at denne tråden dreier seg om norsk skriftlig.. har iphonen din explodert i kulda eller er du bare en sur norsk lærer som ikke hår fått seg noe på lenge? Htc kan brukes ned til -20 men må av klimatiseres når temperaturen endres raskt.. dette står i htc manualen.. på Apple.no står det at du ikke kan bruke iPhone under 0 grader.. hvor praktisk er det når du bor i kalde nord? Bruker du iPhone i minusgrader er du uten garanti.. noen har problemer med å skrive men det er enda værre med de som ikke forstår hva de leser..

Lenke til kommentar

Nå kan du bestille otterbox defender case til htc desire hd fra mytrendyphone.no.. da kan du nesten miste tlf i gulvet så mye du vil.. de har også hardplast over skjermen.. men du må muligens støvlegge den forsiktig med babypulver for å unngå det de kaller vannmerker mellom skjermbeskytter og skjerm.. ligger videoer på YouTube som beskriver hvordan du gjør det..

Lenke til kommentar

En kompis av meg har mistet sin desire hd 10 gang i betong gulvet fra ca 1 meter høyde uten case på tlf, den har også blitt tråkket på med store vernesko.. det er store huller i skjerm-beskytter filmen og kraftige hakk i aluminiumen som vitner om hard bruk. men tlf virker enda helt fint..

jeg har sett iPhone 3gs klyver i otterbox defender case på YouTube.. og iPhone 3gs er mye kraftigere bygget enn iPhone 4.. nu sier jeg ikke at en ikke bør beskytte tlf sin men denne mobilen er ikke så svak som enkelte tror.. klart man kan være uheldig.. både med hvordan den treffer bakken og svakhet i kvalitetskontroll.. jeg er sikker på at aluminium unibody bidrar til at telefoner som Nokia n8, desire hd og legend ikke klyver like lett som enkelte andré når de treffer bakken..

Lenke til kommentar

Størrelsen på desire hd er helt klart ikke komfortabel når du skal skrive og holde tlf med en hånd.. den er litt for bred for at de fleste av oss skal ha ett komfortabelt grep og samtidig klare å strekke tommelen over skjermen.. men samtidig er den bare 8mm bredere enn iPhone..

Den vanlige desire er smalere enn iPhone.. skal du surfe mye i landskap modus så er desire hd suveren.. kan si at en tlf som er bredere enn desire hd ikke kan kalles en telefon.. heller pda, eller mini tablett.. med otterbox defender på min desire hd velger jeg å se på den som pda.. siden otterboxen gjør tlf mye større..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...