Gå til innhold

TEST: HTC Desire HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte en HTC HD2 og i forhold til iPhone v.3.1 var den helt ubukelig hva skjermen angår. Den hadde mye høyere oppløsning men berøringskjermen var jo helt ubrukelig. Ligger i skuffen på jobben etter 2 dager i tjeneste. Har iPhone 4 nå og:

Dette er denne har den mest fantastiske skjermen og utrolig bra brukergrensesnitt, nå mangler det bare at telefonen delen virker som en mobiltelefon skal.

hilsen Kenneth

Lenke til kommentar

Jeg synes det er lattelig at amobil presterer å gi samsung galaxy s 6 og nokia n8 5 mens desire hd bare får 5.. n8 har jo stort sett bare ett bra kamera, og galaxy s slår jo ikke desire hd på noe som gir bedre total inntrykk.. plast dritt full av samsung bugs, dårlig amoled oppløsning, mener den til og med mangler fotolys.. eneste jeg kan være enig med av amobil testene er at iphone4 bare fortjener terningkast 4.. De har til og med klart å gi huawei u8230 terninkast 5..

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at iphone4 skjerm er mer touch presis enn desire hd.. når du har så stor skjerm blir det automatisk en omstillings tid før du er sikker på hvor berøringen blir registrert.. alt som skal til for å sette deg ut av kurs er at tommel vinklen er en annen.. om noe så er større skjerm mye mer presis.. problemet blir uansett løst ved å laste smart keyboard pro.. der kan du kalibrere etter hvordan du selv skriver..

Lenke til kommentar

Rimelig teit å tro at desire hd er like upresis på touch som hd2.. det er en mye eldre telefon enn desire hd og kjører ikke samme software engang.. hd2 var fremdeles god nok til å gruse iphone 3gs i det meste av tester..

Problemet ligger mest sannsynlig hos brukern som ikke klarer å omstille seg fra liten til stor skjerm.. jeg brukte selv mer enn 60dager før jeg var komfortabel bare med en endring fra 2.8 til 3.2 skjerm..

De som forsvarer iphone4 her i tråden må være rimelig sår pga alle testene desire hd vinner mens iphone4 havner lenger ned på lista.. Er iphone eiere virkelig så opptatt av å forsvare at deres telefon er best, må dere virkelig lete opp htc tråder å spamme dem??

Uansett hvor store mangler iphone4 har så blir det bagatellisert til det endeløse.. Enkelte forsvarer iphone som om det var religionen deres.. mange iphone fans har mye til felles med jehovas vitner.. De misjonere også der de er uønsket.. Hva med å finne en iphone tråd hvor deres påstander er verdsatt? Jeg føler virkelig ikke noe behov for å omvende folk fra iphone til htc..

Lenke til kommentar

Når jeg skriver sms så registrerer min HTC Desire HD bokstaven Ø som O..og jeg har gått inn på alle tastatur og språk og tekstinnstillinger og sjekket ut alle innstillingsvarianter og slått HTC Desire av og på og lastet ned oppgradering,ingenting hjelper,den vil ikke skrive bokstaven Ø ! Å høre blir konsekvent til 'hore' og det går jo ikke! Noen som har lignende bokstavfeil på sin HTC Desire HD? Eller som vet om fiksing av feilen? Eller er dette en DOA'tlf som jeg må reklamere og få ny?

Lenke til kommentar

Ijehovas sa hva?? Kopi.. javel.. må være en lg kopi da siden den første iphonen design messig nesten er en nøyaktig kopi av en lg armani telefon som kom før iphone.. microsoft hadde forøvrig også touch telefon 7år før iphone kom.. nokia og Ericsson har omtrent 70% av alle patentene som startet hele mobiltelefon revolusjonen.. om noen skal ha æren for å være orginalen så er det dem.. ikke apple som kom inn i bilde å fin justerte litt i etter 95% var funnet opp...

Lenke til kommentar

Når jeg skriver sms så registrerer min HTC Desire HD bokstaven Ø som O..og jeg har gått inn på alle tastatur og språk og tekstinnstillinger og sjekket ut alle innstillingsvarianter og slått HTC Desire av og på og lastet ned oppgradering,ingenting hjelper,den vil ikke skrive bokstaven Ø ! Å høre blir konsekvent til 'hore' og det går jo ikke! Noen som har lignende bokstavfeil på sin HTC Desire HD? Eller som vet om fiksing av feilen? Eller er dette en DOA'tlf som jeg må reklamere og få ny?

Hvorfor ikke laste ned scandinavian keyboard fra Android Marked? :rolleyes:

Lenke til kommentar

"Nest best heter det. iPhone 4 er fortsatt den mest gjennomførte telefonen på markedet."

 

Dummeste jeg har lest på ganske lenge, men et typisk trangsynt iphone4 bruker, som griner av han/hun faktisk har kastet bort tusenvis av kroner, for en middelmådig telefon. Sorry, iphone er iCrap som ikke funker som det skal. Faktisk utrolig at noen er dumme nok til å kjøpe en med alle manglene. Du kan heller ikke sammenligne Android med iOS, android er så vanvittig mye bedre og ikke minst, MORO å bruke.

Lenke til kommentar

Ld prada telefonen vant design priser i September 2006, før iphone kom ut.. Nå er det faktisk ikke mange muligheter med designet på en touch telefoner siden touch telefoner mest er som en liten skjerm..

Htc har vært genial som har laget en liten knekk nederst på mange telefoner.. mye mer orginalt design valg en det typiske såpestykke..

Jeg vet ikke hva apple tenkte på når de designet iphone4.. Unødvendig mye bruk av glass.. Telefonen blir både unødvendig svak og tung, for å ikke snakke om kald og glatt å holde i.. Som om det ikke var nok så har de enda laget den med antenne feil og skarpe ubehagelige kanter, og batteri som ikke kan byttes på farten +upraktis lade/usbplugg som ikke følger standarder.

Jeg gir designet på iphone4 terninkast 2.. da føler jeg enda at jeg er snill.. Heldigvis lager ikke htc iphone4 kopier.. Det ville vært mer enn trist.. om noen hadde sagt til meg for 2år side at apple kom til å designe en telefon med 2 sider i lett knuselig glass ville jeg tatt det som en spøk.. Men her er den. Det utrolige er at folk kjøper den og tror det er ett bra design..

Hva er vitsen med å lage verdens tynneste smart telefon når den er så svak at du må gjøre den tykk igjen med etui for at den ikke skal knuse første gang den går i gulvet?? meget spesielt design ja.. men ikke bra..

Lenke til kommentar

Nåh... troverdigheten til mobilen.no er på et absolutt lavmål. Hørte samme leksa om HTC HD2

F...til møkka telefon skal man lete lenge etter.

Den også fikk 6 i karakter, og var knapt brukende til å ringe med. Sinnsykt med bugs og annet f..skap.

 

Så her kan man anbefale folk å ta alt som kommer fra mobilen.no med ei klype salt, det er nesten som man fornemmer at det finnes noen "frynsegoder" som trigger disse skrønene !!!!!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...