Gå til innhold

TEST: HTC Desire HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen måtte selvfølgelig trekke iphone4 inn i dette.. Den er jo rene tragedien i forhold.. Jeg ville heller valgt 3gs framfor antenna/glassgate tlf til apple.. iphones OS er jo også latterlig gammeldags og låst i forhold.. Den gammle desiren er en bedre tlf enn iphone4.. Den slår også Iphone4 i det meste av benchmark og nettleser tester..

 

"Noen som vet hvordan strålingen på denne mobilen er?"

 

Din forbanna late nisse. Hadde du bladd opp på side tre i omtalen og tittet på raden for SAR-verdi så finner du det. Jeg poster ikke tallverdiene her. Vet du ikke hva SAR er, så bruker du en søkemotor.

Lenke til kommentar

iPhone 4 er den beste mobilen i bruk. Har hatt mange Android-mobiler, og mange iPhones, og i mitt daglige bruk er iPhone i en klasse for seg selv. Folk snakker om iPhones mangler i det uendelige, samtidig som de føler de skiller seg ut ved å hakke på et perfekt produkt.

 

Hjelper ikke at en bil har absolutt alt av tillegsutstyr og motorkraft, når den er forderdelig å kjøre. Når jeg kjøper en mobil, kjøper jeg den for å BRUKE den. Derfor kjøper jeg ganske enkelt den som er overlegent best i bruk når man er på farten.

Lenke til kommentar

ha! bullshit at iphone 4 er best, du har ikke nærheten så mange kule muligheter her. iphone er bare et lite leketøy som man trykker en knapp så har man apklikasjoner tilside til side til side. ikke noe komplisert, ufattelig kjederlig ass. men nå er flyten genial på iphone. Nokia N8 er greit, blir jo bedre og forhåpentligvis endret i framtiden med oppdateringer og nye telefoner som tåler. Maemo 5 er noe de skulle fokusert på ikke lage meego, som ikke ser i nærheten så kult som maemo 5 var og kunne blitt. men whatever^^ man må jo ha en tlf for enhver smak. jeg venter på en Nokia X touch i fremtiden..

Lenke til kommentar

Klapp igjen brødboksen apple fans.. les overkriften og testen.. denne mobilen er best.. punktum:) ingen som orker å høre på deres amatør uttalelser uansett.. hva trodde dere? At apple skulle beholde forspranget til evig tid?? Regner med det er mange som er lei av det samme gammle OSet du må tilpasse deg etter.. hva var brukervennlig med det? Android og sense er best for de som er mer enn middels intressert i mobil teknologi.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...