Gå til innhold

Saftig info om Gran Turismo 5 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg håper PD har latt Mitsubishi twinturbo 3000GT fortsatt er med siden det er en av de første bilene i GT2 som jeg kjøpte og likte pga styringen 4WD og tuning mulighetene.Veldig morsomt og se at de har tatt med Laguna Seca og trial mountain banen.Gleder meg til å teste 99laps banen i GT5 også(hvis de velger å ta med den da.)

Lenke til kommentar

RUF er et tuningfirma som spesialiserer seg på trimming og styling av Porsche. Det samme gjør forsåvidt selskaper som TechArt og Gemballa også, men RUF er så tilknyttet fabrikken at RUF-modellene har egne chassisnummer. Problemet med Gran Turismo tidligere har vært at de ikke har klart å komme til enighet med Porsche om lisensiering av bilene i spillet. Vet ikke om det er Porsche eller PD som er vanskelige, men Porscher finner man i en helg haug av andre bilspill så vi får håpe PD klarte å komme til en avtale for GT5 som gjør at man kan kjøre rene Porscher i spillet, og ikke bare RUF-modellene.

 

Jeg har nest nyeste generasjon 911 (996) Carrera 2. Den ble til min store skuffelse ikke med i Forza Motorsport 3 :/ Men 996 GT3 er med så det er jo en liten trøst. :)

Lenke til kommentar

ah nesten grunn til å kjøpe seg ps3....synd det ikke kommer til 360 :(

 

 

MHM. jeg har hatt xbox360 siden den kom ut nesten, og aldri kjøpt PS3, men Gran Turismo spillene er spill jeg alltid har kost meg med på ps2. Har også kjøpt forza3 til 360, men for min del så er den ikke i nærheten av hva GT serien er. Jeg hater at man ikke kan bestemme hvilke løp man vil kjøre, og det er her GT er så mye bedre, man har frihet til å velge selv.

 

Heldigvis så har jeg en kjæreste som er så snill, så jeg fikk en PS3 av henne da jeg sa at jeg vurderte å kjøpe PS3 :) . Bare for å spille Gran Turismo :D gleder meg som en liten unge til det spillet endelig kommer, og når det kommer så skal jeg ha bestemt meg for hvilken ratt jeg skal ha.

Lenke til kommentar

Og ikke et ord om det blir skade på ingen biler? Bare løpsbiler? Bare "premiumbiler"? Alle biler? Skeeeptisk.

det har de jo kommet med offisiell uttalelse på. Premium bilene får full skademodellering, de andre får en "light" versjon.

 

 

De kom med en offisiell uttalelse på at det skulle være fulle skademodeller i GT5 Prologue også. Så kom de med en offisiell uttalelse på at skade skulle bli nedlastbart innhold til Prologen. Så kom de med en offisiell uttalelse på at Prologen ikke fikk skademodeller heller, men at løpsbilene i GT5 skulle ha skade. Så kom de med en offisiell uttalelse på at... Osv osv. Samme med lanseringsdatoer, der har det vært mange offisielle uttalelser, ingen har holdt vann så langt. Polyphony Digital og Sony har ingen troverdighet igjen med sine "offisielle uttalelser" og som potensiell kunde føler jeg at de har regelrett pissa på meg i årevis. De siste årene har jeg ikke tatt noen uttalelser om GT5 for god fisk, og venter heller til det ferdige produktet er i butikken før jeg bestemmer meg.

 

Og i tillegg, hva er en premium bil og hva er light biler? Mange av hver? Hva er forskjellene (utenom skade)?

 

 

Skal med skademodellering da? Skal vel ikke drive å kræsje vel? :whistle:

 

Skademodellering er ekstremt viktig. Bilspill der du kan bruke autovernet som støttehjul gjennom svingene er ikke verd å ta i med ildtang engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...