Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På et gutterom, kanskje. Kart av høy kvalitet, musikk, art book etc. Det er mange andre muligheter enn DLC og glorete figurer. ;)

Er både enig og uenig med deg. Figurer kan være fint, litt avhengig av hvem det er og hvordan den ser ut. Samtidig er jeg enig i at bøker med grafikk og gjerne detaljer om utviklingen er utrolig kult. Soundtracks er også velkommen.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Har mest lyst på bilen av Batman, synes den var kul eg :)

Men Master chief må eg prøve å få tak i. Den blir nok prioritert, har ikkje så heftigt budsjet lenger.

Skrevet

Master Cheif blir forhåpentligvis like bra som Halo: Reach sin Legendary Edition. Men bilen er fet for Arkham Knight, men ikke helt det jeg har lyst til å gi rom til det personlig (har allerede nok ting fra collectors editions og noen statuer av Marvel og DC Comics-karakterer på hyllene, inkludert en blå Batman og en Captain America-statue).

Ifølge artikkelen til Gameinformer så vil bilen eller statue-utgavene av Arkahm Knight koste 199,99 USD.

Skrevet

Blir fort dyrt, har vell egentligt ganske fult eg og, men har lyst på master chief. Og bilen såg bare veldi detaljert ut :)

Får se, har The Witcher 3 på vei. Må lage plass og :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Bestilte Assassin's Creed Guillotine Edition fra UbiStore, fikk mail fra UPS/Ubisoft nå om at den var sendt og registrert uti dag rundt 15 i Tyskland.. PS4 versjonen.. Gleder meg!! Lurer på hvor raskt den er her..?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...