Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Regner med å nå lvl 50 i kveld, da vi er en gjeng som skal gjøre den siste "non-50" dungeon om noen timer. Har drevet mye med Rift-events siste dagene, det er god XP og belønningen (Planarite) kan brukes til nyttige ting. Fikk kjøpt en item/skill som spawner en soulhealer i går (15k planarite) og har allerede den største soulsharden, som holder 4 lesser og 2 greater essences. Med en gjeng fra guildet på 6-7 stykker som stengte rifts og deltok i rift-invasions, tjente hver av oss 6-7k planarite i løpet av et par timer, pluss masse xp.

 

Expert dungeons, som består av alle de 10 dungeons man kan gjøre fra 0 - 50, men i ny utforming og med nye mobs - er beinhardt. Spillere som jeg har spillt MMOs med i mange år, sliter i timesvis med å fullføre. Det kan umiddelbart virke som om expert-dungeons ikke er for "hvermansen", ihvertfall ikke nå i starten. Spill som Rift har en tendens til å skalere ned vanskeligheten over tid, og jeg ønsker å gjennomføre disse før det skjer.

 

Jeg skal ikke dømme "langtidsspillbarheten" (om det er et ord) allerede nå, men nøyer meg med å konstatere at pt. koser jeg meg med Rift. Er i et veletablert guild, som jeg har spillt MMOs med tidligere, vi har mumble server og en fin blanding av hardcore og mere casual spillere. Av ca. 60 medlemmer har 13-14 nådd lvl 50 nå, resten er spredd jevnt mellom 20 og 49. Om et par ukers tid regner jeg med at vi begynner forsiktig med raids og premade warfronts-grupper. Port Scion warfront, som man får tilgang til på lvl 50, er PvP med innlagt PvE, ala noe av det man kunne se i AION. Man kan vinne ved å fighte konkurerende faction, elle gjøre miniquests og rifts, for å sinke det andre laget ...spennende ! Innen noen uker skal de også åpne en hel sone som skal hete Port Scion også. Dette blir en hel by, hvor alle blir flagget PvP når man entrer, med "gerilja" lignende PvP, egne quests og rifts, uten noe nedtelling av tid eller annen tidsbgrensing ....vi får se :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Innen noen uker skal de også åpne en hel sone som skal hete Port Scion også. Dette blir en hel by, hvor alle blir flagget PvP når man entrer, med "gerilja" lignende PvP, egne quests og rifts, uten noe nedtelling av tid eller annen tidsbgrensing ....vi får se :)

 

Jævlig fett !!! Digger RIFT.

Lenke til kommentar

Etter 6GB nedlastet så hoppet hastigheten til 10kbs. Patching er gøy uansett spill virker det som... Har lyst til å starte å spille nå, men men.

 

Tenker at jeg starter på Overlook, noen som spiller der?

 

Edit: Der hoppet farten opp igjen, that's life.

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar

Etter 6GB nedlastet så hoppet hastigheten til 10kbs. Patching er gøy uansett spill virker det som... Har lyst til å starte å spille nå, men men.

 

Tenker at jeg starter på Overlook, noen som spiller der?

 

Edit: Der hoppet farten opp igjen, that's life.

Jeg spiller Rogue Sab på Overlook - Defiant siden lvl 23 hvis jeg husker riktig. Storkoser meg!

Lenke til kommentar

Etter 6GB nedlastet så hoppet hastigheten til 10kbs. Patching er gøy uansett spill virker det som... Har lyst til å starte å spille nå, men men.

 

Tenker at jeg starter på Overlook, noen som spiller der?

 

Edit: Der hoppet farten opp igjen, that's life.

Jeg spiller Rogue Sab på Overlook - Defiant siden lvl 23 hvis jeg husker riktig. Storkoser meg!

 

Mitt nick er lepra der.

 

Må si at jeg digger soul-systemet. Har respeccet 3 ganger allerede og er bare level 18. :D

Lenke til kommentar

Death penalty!

"Players who resurrect at a graveyard take a 25% soul vitality penalty."

 

Vil det si at vis jeg resurrecter i en graveyard så mister jeg 25% stats permanent?!?

:(

 

 

BTW: er i lvl 18 nå men har enda ikke funnet ut hvordan souls greiene funker!

Har 2 atm, Paragon og riftblade, men hvordan få mer å hvor mangen kan man ha?

Lurer også på hvor jeg finner "soulstonen" som resurrecter meg der jeg er soul binda?

 

 

takk for hjelp:)

Endret av aizen
Lenke til kommentar

Death penalty!

"Players who resurrect at a graveyard take a 25% soul vitality penalty."

 

Vil det si at vis jeg resurrecter i en graveyard så mister jeg 25% stats permanent?!?

:(

 

 

BTW: er i lvl 18 nå men har enda ikke funnet ut hvordan souls greiene funker!

Har 2 atm, Paragon og riftblade, men hvordan få mer å hvor mangen kan man ha?

Lurer også på hvor jeg finner "soulstonen" som resurrecter meg der jeg er soul binda?

 

 

takk for hjelp:)

 

Mister du soul vitality , er det bare å besøke en healer , og vips ! er du 100 % igjen :)

Du trener en ny soul hos klasse-treneren din :)

Du kan ha 3 souls samtidig aktivisert.

Du har en stein i inventoriet ditt , en "lys stjerne" som du trykker på for å komme tilbake der du er bindt.Hvis du har rota den bort , er det bare å kjøpe en ny :)

Lenke til kommentar

Death penalty!

"Players who resurrect at a graveyard take a 25% soul vitality penalty."

 

Vil det si at vis jeg resurrecter i en graveyard så mister jeg 25% stats permanent?!?

:(

 

 

BTW: er i lvl 18 nå men har enda ikke funnet ut hvordan souls greiene funker!

Har 2 atm, Paragon og riftblade, men hvordan få mer å hvor mangen kan man ha?

Lurer også på hvor jeg finner "soulstonen" som resurrecter meg der jeg er soul binda?

 

 

takk for hjelp:)

 

Mister du soul vitality , er det bare å besøke en healer , og vips ! er du 100 % igjen :)

Du trener en ny soul hos klasse-treneren din :)

Du kan ha 3 souls samtidig aktivisert.

Du har en stein i inventoriet ditt , en "lys stjerne" som du trykker på for å komme tilbake der du er bindt.Hvis du har rota den bort , er det bare å kjøpe en ny :)

 

 

 

 

 

Takktakktakk:D

En siste ting.....ehm...hvor bruker jeg de "pengene" jeg får når jeg gjør rifter? å hvor ser jeg hvor mangen jeg har:P?

Lenke til kommentar

Death penalty!

"Players who resurrect at a graveyard take a 25% soul vitality penalty."

 

Vil det si at vis jeg resurrecter i en graveyard så mister jeg 25% stats permanent?!?

:(

 

 

BTW: er i lvl 18 nå men har enda ikke funnet ut hvordan souls greiene funker!

Har 2 atm, Paragon og riftblade, men hvordan få mer å hvor mangen kan man ha?

Lurer også på hvor jeg finner "soulstonen" som resurrecter meg der jeg er soul binda?

 

 

takk for hjelp:)

 

Mister du soul vitality , er det bare å besøke en healer , og vips ! er du 100 % igjen :)

Du trener en ny soul hos klasse-treneren din :)

Du kan ha 3 souls samtidig aktivisert.

Du har en stein i inventoriet ditt , en "lys stjerne" som du trykker på for å komme tilbake der du er bindt.Hvis du har rota den bort , er det bare å kjøpe en ny :)

 

 

 

 

 

Takktakktakk:D

En siste ting.....ehm...hvor bruker jeg de "pengene" jeg får når jeg gjør rifter? å hvor ser jeg hvor mangen jeg har:P?

 

Altså , under "C" - Currencies - står står det alt av verdier du har i forbindelse med loren i spillet , factions , rift-valuta , pvp-valuta osv. Riftpengene eller Planarites kan brukes til å kjøpe ting hos "planar gods" tradere. Noen av disse er "advanced planar traders" der du kan få kjøpt episke ting også.Alle Hovedbyer og større tettsteder har slike tradere.

Lenke til kommentar

Finnes det noen norske guilder ennå eller? :)

 

Spiller som Cleric - Defiant, på serveren Bloodiron.

Heter Beshnak, bare og legge meg til ^^

 

Jeg er med i en liten norsk guild på Bloodiron som heter HoT , vi er godt over 30 åra alle sammen.

 

Stemmer, defiant siden eller?

Hvem skulle jeg ha /w viss de var mulighet til og joine guilden deres?

Lenke til kommentar

Lite liv i denne tråden:/

Er snart i lvl 20 nå (mangler 3bars), må si at dette virkeligt er noe fantastisk mmorpg spill:)

Håper det ikke blir som med Age of conan slik at det dør helt av i forums å slik:/

 

Btw, har ett spørsmål.... Er guardian, men går det ann å gjør quest på den andre siden og eller er det bare de sonene det er guardian territory?

Lenke til kommentar

Shard: Firesand (pvp-rp)

Origin: Defiant

Navn: Ninoos

 

Eg er lvl 37, dem andre er 37 / 35 / 21 / 16

Vi er 5 norske i guilden <The Covenant>

Riktig nok er vi bare 2 som er aktive av oss, men er noen svensker som joina oss og dem spiller oftere

 

Spillet er jo bra, men er skeptisk til endgame content atm, mest for eg er ein pve spiller og ser bare 1 raid dungeon for tiden.

Lenke til kommentar

Finnes det noen norske guilder ennå eller? :)

 

Spiller som Cleric - Defiant, på serveren Bloodiron.

Heter Beshnak, bare og legge meg til ^^

 

Jeg er med i en liten norsk guild på Bloodiron som heter HoT , vi er godt over 30 åra alle sammen.

 

Stemmer, defiant siden eller?

Hvem skulle jeg ha /w viss de var mulighet til og joine guilden deres?

 

Må gjerne adde meg også, ser etter norske spillere! Heter Warkitty ingame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...