Gå til innhold

Den sosiale Minecraft-tråden


Anbefalte innlegg

Holdt på i 4 timer med et slott nå...herregud å tiden går når en har det gøy :)

 

Enig! Hadde det så gøy at jeg tilslutt greide å sette fyr på huset mitt, brannen kom utav min "kontroll" så huset ble veldig ødelagt... Viste ikke at brann kunne være så ødeleggende. Vurderer stein hus/ borg fra nå av <_<

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok er helt hekta nå, lagd meg en liten festning nede ved kanten av vannet. Har lagd akvedukter som frakter vannet rundt på jordene slik at jeg får mitt dyrebare korn. Utrolig fett og se forandringen etter 2 timer med jobbing.

 

En ting jeg lurer på. Om noen vil si hvordan man lager lær armor (i spoiler ramme). Har nok lær men har prøvd alle kombinasjoner med tråd og vann og lær aleine, men finner ikke ut av det.

Lenke til kommentar

Ok er helt hekta nå, lagd meg en liten festning nede ved kanten av vannet. Har lagd akvedukter som frakter vannet rundt på jordene slik at jeg får mitt dyrebare korn. Utrolig fett og se forandringen etter 2 timer med jobbing.

 

En ting jeg lurer på. Om noen vil si hvordan man lager lær armor (i spoiler ramme). Har nok lær men har prøvd alle kombinasjoner med tråd og vann og lær aleine, men finner ikke ut av det.

 

 

Du bruker kun det læret som kuene gir uten noe mer viss vass. Disse tilpasser du i "workbench" etter formen til de ulike delene - se etter på karakterbildet i inventory. To biter i hvert av de nedre ytterhjørnene blir til sko osv.

 

Endret av Big aim
Lenke til kommentar

Betaling versjonen inneholder ? Spiller gratisversjonen nå og kan bare knuse ting :p

 

Dette inneholder betalings versjonen.

 

Trenger aldri betale igjen

Du får allt innhold som noen sinne kommer til minecraft

Du vil hjelpe en indie utvikler med å lage spillet

Custom skin i multiplayer

Survial modus!

 

Planlagt expansions:

Zombie Siege

Build your defenses during the day, fend off the incoming masses during night.

Capture the Flag

Defend your base and flag against the enemy team while trying to steal their flag.

 

 

a.k.a. kjøp det.

Lenke til kommentar

Planlagt expansions:

Zombie Siege

Build your defenses during the day, fend off the incoming masses during night.

Capture the Flag

Defend your base and flag against the enemy team while trying to steal their flag.

 

Nice! Godt jeg har kjøpt det ser jeg :D

 

Hadde vært kult om man kunne laget skikkelige forsvarsinnretninger, som simple katapulter, varme oljebad, spikes på veggene etc.

 

Btw, om han svensken har solgt 55,000 kopier av spillet så langt betyr det jo i praksis at han har 550,000 euro på konto nå, minus paypal sin andel. Med andre ord mer enn nok til å leie inn artister for å gjøre spillet ferdig raskere.

Endret av Aspiranten
Lenke til kommentar

Dette inneholder betalings versjonen.

 

Trenger aldri betale igjen

Du får allt innhold som noen sinne kommer til minecraft

Du vil hjelpe en indie utvikler med å lage spillet

Custom skin i multiplayer

Survial m

 

Hmm. Jeg kjøpte dette spillet, og lastet ned windows versjonen. Jeg logger inn, men har bare mulighet til å velge multi eller singel player. ikke noe survival mode noen plasser.... Hva skjer med det?

Dette spiller er fantastisk. Flott at spill ikke trenger fotorealistisk grafikk for å vær underholdende..

Lenke til kommentar

Dette inneholder betalings versjonen.

 

Trenger aldri betale igjen

Du får allt innhold som noen sinne kommer til minecraft

Du vil hjelpe en indie utvikler med å lage spillet

Custom skin i multiplayer

Survial m

 

Hmm. Jeg kjøpte dette spillet, og lastet ned windows versjonen. Jeg logger inn, men har bare mulighet til å velge multi eller singel player. ikke noe survival mode noen plasser.... Hva skjer med det?

Dette spiller er fantastisk. Flott at spill ikke trenger fotorealistisk grafikk for å vær underholdende..

 

Hele den versjonen du lastet ned er "survial" som egetlig er nå hoved fokuset for minecraft.

Lenke til kommentar

Dette inneholder betalings versjonen.

 

Trenger aldri betale igjen

Du får allt innhold som noen sinne kommer til minecraft

Du vil hjelpe en indie utvikler med å lage spillet

Custom skin i multiplayer

Survial m

 

Hmm. Jeg kjøpte dette spillet, og lastet ned windows versjonen. Jeg logger inn, men har bare mulighet til å velge multi eller singel player. ikke noe survival mode noen plasser.... Hva skjer med det?

Dette spiller er fantastisk. Flott at spill ikke trenger fotorealistisk grafikk for å vær underholdende..

 

Hele den versjonen du lastet ned er "survial" som egetlig er nå hoved fokuset for minecraft.

 

 

Så Jeg har fått det jeg batalte for da :D

Takker for raskt svar :)

Noen norsk server oppe enda? :)

Lenke til kommentar

 

Så Jeg har fått det jeg batalte for da :D

Takker for raskt svar :)

Noen norsk server oppe enda? :)

 

Veit ikke om noen norske servere, ha prøvd sjæl men det er noe dritt med portene eller noe.

nesten ingen norske som viste om det før gamer skrev om det, så jeg tipper på at det ikke er så mange.

Lenke til kommentar

Har en server der jeg og endel venner spiller, dette er så latterlig avhengighetsskapende at det nesten blir dumt. Har funnet en "fix" for furnace slik at smelting etc også fungerer, men fortsatt endel ting jeg lurer på.

 

Noen som vet om man kan få tak i cloth i multiplayer? Går ut ifra at det ikke er mulig siden det ikke er sau der.

Fungerer redstone i multiplayer? Får ikke jerndøra mi til å åpne/lukke uansett hvor mye jeg prøver.

Lenke til kommentar

Jøss, var ute å spaserte rundt basen min for å sjekke området rundt og fant tilfeldigvis den gamle basen jeg hadde før jeg døde, den lå ett lite stykke bortenfor der jeg startet på nytt :D fant den når jeg skulle teste åssen båten fungerte.

Trodde hele verdenen ble resatt når man døde jeg.

 

Går det ann å lage glass? så en video av noe som så ut som ett glass hus eller noe.

Lenke til kommentar

Lurer på litt forskjellig;

- Fant det jeg tror er gull langt nede i bakken i en hule, men fikk ikke utvunnet det med vanlig steinhakke, ble bare "borte" på en måte. Hva må jeg bruke ?

 

- Hvordan lager jeg ovn ?

 

- Fant noe som ligner på kull men som ikke er det, noen som vet hva det kan være ?

 

- Fant også noen steiner med noe rødt i seg som jeg ikke vet hva er, noen som vet hva det er ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...