Gå til innhold

Den sosiale Minecraft-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://filehippo.com/download_jre_32/ nyeste versjon, men hva slags skjermkort har du? har hørt en del folk med geforce og intel sliter

Ett aldrende GF Go 7900 GS i laptop form fra 2006 :whistle: Siste driver til Vista\Win 7 kom i februar 2009 og er av Nvidia forklart som en BETA driver som kan brukes til nøds... Så mye for å oppgradere til ett nytt Windows <_<

Nå virker Minecraft, litt... Skjermkort driveren slutter å virke med jevne mellomrom og alt jeg har gjort siden forrige save blir slettet i MC.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv å slett nvidia drivern og installer den fra windows update

Ingen bedring, tvert imot kan jeg spille enda mindre nå :o . Windows Update driveren er fra mars 09... <_<

Skrevet

Er enig selv der, var ikke den enkleste sammen å klippe til, i tillegg er jeg ikke spesielt god til å klippe heller! Takk for konstruktiv kritikk dog! :)

Skrevet

er glad for å se at bra arbeid blir bra framført!

alle videoene fra vareide er jo bare geniale :D må ikke glemme genetic sin video også!

likte godt de svære byggene fra norcraft ja! :D

Skrevet

Jeg og en kamerat har laget en trailer for Minecraft, ta en titt og gi oss gjerne en tilbakemelding!

http://www.youtube.com/watch?v=v7N2rzTab4M

Den scenen fra 0.59 var genial!

Jeg syntes filmen din var veldig bra! Kanskje et annet valg når det kommer til musikken, siden den er vanskelig å synce til klippinga. Men det du gjorde ut av den sangen, kan nok ikke gjøres mye bedre.

Skrevet

Det er nesten litt slemt å si det men Vareide sine filmer havner i en annen gruppe. Men du er ikke langt etter Genetics! Få med noen skikkelige svære byggverk og sånt så er du der du også!

Skrevet

Fantastisk flott update på siden, samt at kartet loader myyyye kjappere enn før :D

Takker!

Den gamle sjitn var egentlig bare komplisert å modifisere og generelt ustabil...

Nå startet vi bare helt på scratch med egen kode, unntatt forumet da. :p

Skrevet

Jeg kan kanskje ikke lage fete videoer... Men byggverk føler jeg at jeg kan litt :)

Dette er starten på siste prosjekt. Forhåpentligvis får jeg hjelp til å bygge av Nesumar og Mr.Pain

2010-11-23_014613.png

Skrevet

Jeg kan kanskje ikke lage fete videoer... Men byggverk føler jeg at jeg kan litt :)

Dette er starten på siste prosjekt. Forhåpentligvis får jeg hjelp til å bygge av Nesumar og Mr.Pain

2010-11-23_014613.png

Ooo stilig. Lurer på hvordan den ferdige konstruksjonen vil se ut!

Stå på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...