Xifi Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 And now for something completely different! Noen andre som pleier å slette verdenen sin når man dør og mekke en ny? ( singleplayer selvsagt, om noen her spiller det i det hele tatt ) Vet ikke hvorfor jeg gjør det egentlig. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 And now for something completely different! Noen andre som pleier å slette verdenen sin når man dør og mekke en ny? ( singleplayer selvsagt, om noen her spiller det i det hele tatt ) Vet ikke hvorfor jeg gjør det egentlig. Alltid gøy å starte på nytt ^^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 Morsomt å starte på nytt ja, men med alt arbeidet jeg har lagt inn i min aller første verden så kunne jeg aldri ha tenkt meg å sletta den. Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg og en kompiss skal kjøre igang Survival Island nå Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 Haha, lykke til med det :] Lenke til kommentar
RandyMarch Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 Hei folkens! I helga så satt jeg opp en server på Minecraft, slik at jeg kunne spille med vennene mine. Men morgenen etter så funka ikke serveren lengre, og når jeg kom hjem, og endra jeg tingene som f.eks. portern slik at den skal akseptere at jeg starter en Minecraft server funka den heller ikke. Port triggering fra inteno ruter med loqal ser slik ut: --------------------Trigger----------------------------------Open Name -----Protocol ----Port Range start/end -----Protocol ------- Port Range start/end Minecraft-----TCP-------25565----25565 -------------- TCP------------ 25565-------25565 Men en av vennene mine prøver å gå inn på severen med <Min PC-IP>:25565 så får de feilmeldingen: Failed to connect to server Connection refused: connect Noen som vet hva som kan være problemet? ESET Smart Security er også slik at den er unable på både brannmur og antispyware protection. På forhånd takk! RandyMarch Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 Helt sikker på at dere har lik versjon av spillet installert? (kanskje et dumt spørsmål, men man vet aldri.) Lenke til kommentar
RandyMarch Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Helt sikker på at dere har lik versjon av spillet installert? (kanskje et dumt spørsmål, men man vet aldri.) Ja, ganske sikker på det, siden vi kjøpte spillet samtidig den kvelden :/ Men takker for respons Endret 14. mars 2011 av RandyMarch Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 14. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2011 Den burde ikke stå på UDP også ? Husker ikke om det var UDP eller TCP som var WAN. Du kan også prøve å deaktivere firewall inne i ruteren og på din egen PC. Lenke til kommentar
RandyMarch Skrevet 15. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2011 Den burde ikke stå på UDP også ? Husker ikke om det var UDP eller TCP som var WAN. Du kan også prøve å deaktivere firewall inne i ruteren og på din egen PC. OK, ordna sånn at den sto på UDP også og slo av firewallen på PCen, men dessverre så funka ikke det heller... Går det ann å deaktivere firewall på ruteren? Har ikke så mye peiling på rutere, men virker ikke som om det er så lett å endre på ting på loqa/inteno sine rutere Men igjen, takker for respons Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 15. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2011 Kanskje dette kan hjelpe, det er sikkert lurt å spørre/se rundt på forumet det. Det er jo faktisk det offisielle forumet ^_^ Lenke til kommentar
RandyMarch Skrevet 16. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2011 Kanskje dette kan hjelpe, det er sikkert lurt å spørre/se rundt på forumet det. Det er jo faktisk det offisielle forumet ^_^ Takk! Skal prøve det. Tar fortsatt gjerne imot flere tips hvis noen har flere Lenke til kommentar
EpicNerd Skrevet 16. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Huset jeg nettopp bygde på serveren min, jeg og noen til holder på å bygge en by. Jeg søker etter enda flere som vil joine serveren. Det er plass til rundt 22 samtidig og den har 99% uptime. Endret 16. mars 2011 av NerdRage Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg liker at alle klarer å samle seg rundt ett spill, men aldri om samme server. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 16. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Den burde ikke stå på UDP også ? Husker ikke om det var UDP eller TCP som var WAN. Du kan også prøve å deaktivere firewall inne i ruteren og på din egen PC. OK, ordna sånn at den sto på UDP også og slo av firewallen på PCen, men dessverre så funka ikke det heller... Går det ann å deaktivere firewall på ruteren? Har ikke så mye peiling på rutere, men virker ikke som om det er så lett å endre på ting på loqa/inteno sine rutere Men igjen, takker for respons Vel.. Dere kunne jo prøve å laste ned Hamachi også lage en nettverks gruppe i det programmet. Da kan alle kobles opp til feks din ip og du vil kunne bruke den som server ip. Om du ikke skal ha no store greier av en server, og bare spille med venner over skype eller no så kan du jo prøve det. Er iallefall dette jeg gjør når jeg skal spille sammen med et par venner _____ Fant "et par" slimes på en pvp server idag http://bildr.no/view/844617 http://bildr.no/view/844616 Endret 16. mars 2011 av Svinepelz' Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 16. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2011 Fant "én" slime en gang jeg også, det var singleplayer da. De er ikke så vanskelige å ta i grunn. Det de mister er vel fortsatt ubrukelig I suppose? Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 16. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2011 Fant "én" slime en gang jeg også, det var singleplayer da. De er ikke så vanskelige å ta i grunn. Det de mister er vel fortsatt ubrukelig I suppose? Ja, og bare de store slimklumpene er farlige. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 16. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2011 Mener å huske det sånn ja, de små bare hoppa rundt over alt Lenke til kommentar
RandyMarch Skrevet 16. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2011 Den burde ikke stå på UDP også ? Husker ikke om det var UDP eller TCP som var WAN. Du kan også prøve å deaktivere firewall inne i ruteren og på din egen PC. OK, ordna sånn at den sto på UDP også og slo av firewallen på PCen, men dessverre så funka ikke det heller... Går det ann å deaktivere firewall på ruteren? Har ikke så mye peiling på rutere, men virker ikke som om det er så lett å endre på ting på loqa/inteno sine rutere Men igjen, takker for respons Vel.. Dere kunne jo prøve å laste ned Hamachi også lage en nettverks gruppe i det programmet. Da kan alle kobles opp til feks din ip og du vil kunne bruke den som server ip. Om du ikke skal ha no store greier av en server, og bare spille med venner over skype eller no så kan du jo prøve det. Er iallefall dette jeg gjør når jeg skal spille sammen med et par venner _____ Fant "et par" slimes på en pvp server idag http://bildr.no/view/844617 http://bildr.no/view/844616 Ja, har vurdert det og, men dessverre så orker ikke noen av vennene mine det, p.g.a at det er så lett å bli hacka hvis du bruker det... :/ Men jeg regner med at det er noe galt på nettverket som jeg rett og slett ikke klarer å se Men uansett takk for tipset! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg liker at alle klarer å samle seg rundt ett spill, men aldri om samme server. Fordi det er flere måter å spille spillet på og alle liker ikke det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå